کد خبر: ۵۲۶۹۶
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۲

شمال شهر شیـــراز چه شکلی است؟

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، در حالی که نزدیک به ده ماه پیش (اردیبهشت 1392) حمیدرضا اسماعیلی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان شیــراز در حاشیه جلسه هماهنگی مدیران دستگاه های خدمات رسان و نمایندگان مردم گویم و دوکوهک با محوریت بررسی و حل مشکلات شهروندان در این مناطق وعده داده بود که با راه اندازی شهرداری منطقه 10 در شیراز، مشکلات شهروندان ساکن در گویم و دوکوهک با سرعت بیشتری برطرف شود، اما علی‌رغم این وعده و وعده های دیگر مسئولان، مشکلات شهری و زیرساختی در این مناطق هنوز پابرجا هستند.

در حال حاضر شهرداری منطقه 6 در گویم و دوکوهک به ارائه خدمات به مردم می پردازد و گفته شده در آینده نزدیک با راه اندازی شهرداری منطقه 10 شیراز، مناطق گویُم، دوکوهک، شهرک‌های آرین،‌ گلستــان،‌ بهشتی، بزین،‌ گلدشت حافظ و محدوده غربی کمربندی شمالغرب شیراز، تحت مدیریت منطقه 10 شهرداری قرار خواهند گرفت. در جلسه علنی عصر دوشنبه 30 دی‌ماه 1392 شورای اسلامی شهر شیراز، ایجاد منطقه 10 شهرداری مصوب شده است.

البته شهرداری منطقه 6 شیــراز هم تاکنون بیکار ننشسته و پروژه های زیرساخت شهری و فرهنگی مختلفی را در این مناطق آغاز نموده است، از جمله بوستان شهدای گویم که در فضایی به مساحت 4 هکتار احداث می گردد و دارای امکاناتی نظیر وسایل ورزشی و سرگرمی، کف پوش و پلی اتیلن و ... است، بقعه متبرکه امام زاده یوسف (ع) در مرکز این مجموعه قرار دارد و البته تعداد زیادی پرژه و طرح دیگر که به کُندی پیش می روند. این را هم باید در نظر گرفت که از شهروندان این مناطق تاکنون هیچ گونه عوارضی دریافت نشده است.

اما با همه، کوچه های خاکی، انباشت زباله و پرسه زدن حیوانات در مناطق دوکوهک و گود گویُم این روزها توی ذوق هر بیننده ای می زنند، اینجا آخر دنیا نیست، اینجا شیراز است، دوکوهک و گود گویُم...

منطقه گود گویُم (ابتدای گویُم)


























منطقه دوکوهک











اکسیژن با رایحه زباله !





دوکوهک بخش نوســاز هم دارد



مخزن آب دوکوهک








مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
0
خدا به فریادشون برسه ولی خداییش هیچ جا مثل کوشکک داغون نیست
hadi
چرا هست شما ندیدی!!
اینجا روستا بوده و تازه جزء شیراز شده مثل مهرگان و قلعه نو در شرق شیراز!!
به کمکاری شهرداری منطقه 6 شکی نیست!
ولی فکر کنم این حق مردم شرق باشه بعد از این همه تبعیض نوبت به اونا باشه ] در موردشون حرف زده بشه!
نه تیتر بزنید اونم کاملا معلومه از روی منظور !!
بهتر به منطقه شرق رسیدگی بشه چون اونجا محتاج ترن !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
2
این جا شیرازه یا زباله دانی
خرامه ای
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
0
ضمنا حمیدرضا اسماعیلی بچه خرامه هست گفتم که گفته باشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
1
بازم صد رحمت به شهرستا رستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
1
بهتر نبود آقای شهردار و بقیه مسئولین مرتبط به جای سفر با هزینه بیت المال اونم با هواپیما به مناطق جنگی به امور این مردم بیچاره رسیدگی می کردند؟؟!!!!! فکر نمی کنید تاثیر فرهنگی و اجتماعی رفع این مشکلات از برگزاری یادواره های تشریفاتی و دولتی موثر تر باشد؟؟؟!!!!
ليلي
-
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
1
ميگم حالا اينهمه عكس تكراري لازم بود؟؟؟ نصفش هم ميذاشتي ميفهميديم
ناشناس
Germany
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
1
قابل توجه است که شهردار منطقه شش به عنوان مدیر نمونه انتخاب شدن
حامد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
2
شیرازه جان برای تنگ نظری شما واقعا متاسفم.... شما حتی حاضز نیستید نظر من رو تایید کنید. این را بدانید که با انتشار این پست بیسوادی خودتان را ثابت کردید...
خلایق هرچه لایق
حمید
آقای حمید شما هم با این نظرتان بیسوادی و به احتمال زیاد وابستگی خودتون به بعضی ها را ثابت کردید ؛ بالاخره معلوم شد که توی شمال شیراز هم محرومیت هست . حالا چه دوکوهک و شهرداری و چه گود گویم و بخشداری .