کد خبر: ۵۲۷۳۲
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
«حرکت از پله دوم» استراتژی فتنه گران

از استانداری که قرار است خدمتگزار همه مردم فارس باشد تا مدیرکلی که با افراطیون تجدید نظر طلب جلسه شبانه می گذارد!

آیا چنین اتفاقاتی با اطلاع استاندار فارس صورت می‌گیرد یا این‌که یک مدیرکل صرفا با استفاده از اختیاراتی که دارد، به دنبال زنده کردن عقاید و اهداف خویش است؟
شیـــرازه - سرویس سیاسی: «من استاندار همه مردم فارس هستم» این جمله ای بود که دکتر احمدی استاندار دولت راستگویان دقایقی بعد از انتصاب به عنوان نماینده عالی دولت در فارس به شیرازه گفت.

تدبیر احمدی در بیان همین چند کلمه آنقدر اهمیت داشت که توانست امید فرصت طلبان در برپایی جشن و پایکوبی صوری و راه‌اندازی ستاد استقبال را به ناامیدی بدل کند و از طرفی عده‌ای را به تدبیر دولت و استاندار فارس امیدوار کند.

نماینده ارشد دولت اعتدال هر جا فرصت اظهار نظر پیدا کرد خود را از افراطیون جدا کرد. نشست با اصحاب رسانه های فارس جایی بود که استاندار با قاطعیت وابستگی و دلبستگی خود را به احزاب رد کرد و گفت: «برای ما انقلابی بودن و خدمت کردن مهم است نه اصولگرایی و اصلاح‌طلبی و دلمان می‌خواهد کار کنیم و به دنبال انحصارطلبی و ایجاد حلقه خاص دور خود نیستم.»

در سفرهای شهرستانی حاشیه ها را به جان خرید و دعوت مکرر افراطیون را رد کرد و هزینه این موضوع را نیز پرداخت. سخنان و اقدامات امیدورانه کننده استاندار تازه کار فارس در حالی مطرح شد که این استان در سال‌های گذشته و دولت‌های قبل طعم افراط و تفریط را چشیده بود. انتظارات از نماینده ارشد دولت در همین راستا افزایش یافت و روز به روز انتصابات وی در استان مورد مداقه بیشتر قرار گرفت.

مشی فکری مدیران منصوب شده حکایت از آن داشت که وزن اعتدال بر افراط غلبه کرده است اما موارد اندکی هم بود که علی رغم مخالفت‌های بسیار برای جلوگیری ورود افرادی با سابقه فعالیت در فتنه 88 وارد تیم مدیریتی استانداری فارس شدند.

مدیرکلی که در کارنامه خود مسئولیت کمیته صیانت از آرای ستاد میرحسین موسوی را به عهده داشت این روزها در محافل و مجالس افراطیون تجدیدنظرطلب حاضر می شود و شب خود را در شهرستان‌های فارس به صبــح می رساند.

ظاهرا وی علاوه بر اینکه ماموریت دارد به مشکلات شهرستان‌های استهبان، زرین دشت، داراب و جهرم و... در آستانه سال نو رسیدگی کند، وظیفه خود می داند به دلجویی و ملاطفت از افراطیونی که به دنبال گرفتن سهم خود از سفره اعتدال هستند بپردازد.

حضور افرادی با چنین خصوصیات و برگزاری جلسات و محافل این چنینی با رویکرد اعتدالی دولت و استاندار فارس همخوانی ندارد. کسانی که در سال های نه چندان دور آتش بیار معرکه انتخابات 88 و فتنه بعد از آن بودند و حالا با فرار رو به جلو و حرکت از پله دوم به دنبال سانسور کردن گذشته خود هستند. به نظر می رسد، حاشیه سازان و فرصت طلبان فرصتی یافته‌اند تا در پوشش مسئولیت خود و شعار اعتدال زمینه‌های بازگشت احزاب و گروه های ورشکسته سیاسی را به قدرت فراهم آورند.

حال سوال اینجاست، آیا چنین اتفاقات آن هم در حالی که افراط و تفریط این استان را در همه شاخص‌های توسعه عقب انداخته است با اطلاع استاندار فارس صورت می‌گیرد یا این‌که یک مدیرکل صرفا با استفاده از اختیاراتی که دارد، به دنبال زنده کردن عقاید و اهداف خویش است؟
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مطلع
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
3
آخرش نفهميديم اين آقا تائيديه وزارت اطلاعات رو گرفت يا نه؟
درثاني ايشون در مهره چيني به واسطه ع.ش از دكتر ا.ا.ل دستور ميگيره و حتي تائيد بعضي از فرمانداران را منوط به مذاكره ايشان با ع.ش مي نمايد.
بعنوان نمونه حكم فرماندار خنج كه شهر ع.ش است و آشنايي خانوادگي با استاندار دارد بخاطر سرپيچي از اين فرآيند به سرپرستي تنزل و جديداً با انتصاب بخشدار و معاون از استان به اصطلاح شاخ وي را شكسته اند...
محمدرضا
-
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
1
چرا همه چيز را ميپيچين.اسمشو بگين خلاص. از چي ميترسين؟
حسن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
1
افراطی های بدبخت شما بعد از گندی که اقای خ زد هنوز از رو نرفته اید نمی دانیم چه بگویم
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
1
اقا يا خانم مطلع بايد خدمتت بكم اصلا اطلاعي از اين مسايل نداري.لااقل در مورد خنج ك مسائل واقعا الكي نوشتي.لااقل به اخرتت فكر كن.حق الناس بخشيدني نيس حق الله رو ميتوني از خدا بخواي و توبه كني تا بخشيده شي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
2
شیرازه عزیز شما چرا اسرار داری یه سید بزرگوار که سالهادر جنگ شرکت کرد ودارای مسئولیتهای زیادی بوده واز خانواده معظم شهدا و جانبازان هست بخاطر نبودن هم جناحی با شما خراب کنید حالا چون دو نفر از ی جناح اشتباه کردن که نمیشه ۱۴ میلیون رو محاکمه کرد. ویا اینکه خدای نکرده شما ازادی احزاب رو که در قانون اساسی که مورد تایید امام و رهبر معظم انقلاب بوده و هست ... خیلی رو این جلسات حساس نشو بقول فیلم پایتخت..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
0
خوب شیرازه عزیز و حق گو اگر استاندار همان باند های فساد مالی گذشته را ابقا کند شما راضی میشوی؟
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
0
واقعا مدیرکل خیلی تندرو است و وی سراستاندار را برباد خواهد داد چون خیلی ها به شعار اعتدال رای دادند ولی کم کم این شعار رنگ می بازد
ولی
-
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
0
من نمی دانم چرا استانداران واقع بین نیستند آقای ز که مدیرکله آخر این استاندار رامانند قبلی ها نابود می کند . این خط واین هم نشان
کاکو
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
0
اگر استاندار می خواهد منش اعتدالی داشته باشد نباید در جاهای حساس از افرادی مثل مدیرکل سیاسی استفاده کند .
تازه من شنیدم ایشان را می خواهند جای فیروزابادی معاون سیاسی که مامور مرگ لقب گرفته انتصاب کنند
ناشناس
ولي احتمالا به جاي فيروزآبادي بعد از انتخابات مجلس همون شاحسني كه قبلا شيرازه جون خبرشو زده بود منصوب كنن و تا اون موقع تحملش كنن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
0
اسلام : جهت اطلاع متينگ اقايان 24 خرداد برگزار خواهد شد