کد خبر: ۵۲۷۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۲

خرامه از روی «طرح ترافیک» شیراز مشق نوشت + عکس

با تصمیم شورای ترافیک خرامه، عملیات جداسازی و تعیین حریم خیابان امام خمینی(ره) تا کمربندی مهدی(عج) آغاز شد.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، عملیات نصب نیوجرسی جهت جدا نمودن مسیر رفت و برگشتی خیابان امام خمینی(ره) تا کمربندی مهدی(عج) از صبح شنبه آغاز شد و هم اکنون در حال اجراست.

ذبیح اله محسن زاده نایب رییس شورای اسلامی شهر خرامه گفت: این طرح با هدف جلوگیری از دور زدن در مسیر عبور و مرور، روان شدن مسیر تردد در خیابان اصلی شهر، جلوگیری از پارک کردن های موازی و پیش گیری از تصادفات احتمالی اجرا می شود.  

وی افزود: این طرح با تصمیم شورای ترافیک که متشکل از نماینده فرمانداری، نماینده نیروی انتظامی، رییس راهنمایی و رانندگی، شهردار، نماینده شورای شهر، نماینده اداره صنعت معدن تجارت و تعدادی دیگر از مسئولان به تصویب رسیده است.

محسن زاده با اشاره به دائمی بودن این طرح ادامه داد: این طرح با هزینه ای نزدیک به 40 میلیون تومان عملیاتی شده و از آنجا که مصوبات شورای ترافیک باید بعد از یک ماه اجرایی شود این طرح با همکاری نیروی انتظامی در حال پی گیری است.  

این عضو شورای شهر در تشریح زیرساخت های این طرح اظهار داشت: جهت جلوگیری از مشکلات آتی، ضمن انعقاد قرارداد با بخش خصوصی جهت پارکینگ، بخشی از فضای شهرداری قدیم جهت این کار پیش بینی شده است.

وی در پایان به مسئله انتقادات رسانه ای اشاره کرد و گفت: انتقاد نردبان ترقی است، نشان دادن ضعف ها باعث سازندگی می شود و ما باید با توجه به نظراتی که مردم در پایین خبرها می نویسند تلاش کنیم که سطح رضایتمندی آنان را بالا ببریم.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
خرومه ای
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
0
خیابونورم رنگ کردن عامو اینا دیگه کین.می خواسن جلو فرموندار جدید خودی نشون بدن
همشهری
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
0
سلام
دست گل مسئولین محترم درد نکنه
این وضعیت خیابان ها خصوصا خیابان امام معظل بزرگی بود خصوصا تو این ایام عید که شلوغ تر هم میشه تا حدود زیادی از هرج ومرج جلوگیری می کنه
البته به شرطی که نیروهای راهنمایی فعال باشن و با گشت زنی مرتب جلو پارک موازی ماشین ها بگیرن که ترافیک درست نشه
موفق باشید وپیروز