کد خبر: ۵۲۸۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
فرماندار داراب در گفتگو با شیرازه:

شهادت مامور ناجا را تایید می‌کنم/ اشرار مسلح احتمالا قاچاقچی مواد مخدر بودند

درگیری نیروهای ناجا با سوداگران مرگ به سمت بیابان‌های اطراف کشیده می شود و متاسفانه استوار «قادری» از پرسنل ناجا در این بین به شهادت می‌رسد و اشرار مسلح متواری می‌شوند.
کرامت قاسمی فرماندار شهرستان داراب در گفتگو با خبرنگار شیرازه، ضمن تایید شهادت مامور ناجا در منطقه فرگ داراب، گفت: طبق گزارش های رسیده به پاسگاه منطقه، تعداد 4 نفر از ماموران انتظامی برای بحث جلوگیری از ورود اتباع بیگانه به منطقه اعزام می‌شوند اما در صحنه ماجرا، با تعداد 10 الی 15 فرد مسلح که احتمال می‌رود قاچاقچی مواد مخدر باشند درگیر می شوند.

وی افزود: درگیری نیروهای ناجا با سوداگران مرگ به سمت بیابان‌های اطراف کشیده می شود و متاسفانه استوار «قادری» از پرسنل ناجا در این بین به شهادت می‌رسد و اشرار مسلح متواری می‌شوند.

رئیس شورای تامین شهرستان داراب ادامه داد: با بررسی های بیشتر و کسب اطلاعات تکمیلی، جزئیات حادثه را به اطلاع عموم خواهیم رساند.

یک منبع آگاه در فرماندهی انتظامی فارس نیز در گفتگو با خبرنگار شیرازه خبر شهادت افسر ناجا در درگیری با اشرار مسلح در منطقه فرگ داراب را تایید کرد.

شیرازه، شهادت استوار قادری را به خانواده آن شهید و خانواده نیروی انتظامی فارس تبریک و تسلیت می‌گوید.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ارسنی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
0
معلومه چه خبره!؟ این بچه ها درسته که به سعادت واقعی میرسن ولی کاش در قبالش یک نفر از اشرار هم به درک می رسید. چرا اینجوری مثله جریان کوار و خرامه؟ فکر کنم مأمورین نیروی انتظامی جرأت شلیک به هیچ کس رو ندارن، چون بعدش با دادسرای نظام طرفن که ثابت کنن شلیک شون مطابق با "قانون به کار گیری سلاح" بوده. همین وضعیت برای مأموران مظلوم حفاظت محیط زیست هم وجود داره. به قول سعدی: "اینجا چه شهری است که سنگ را بسته اند و سگ را آزاد گذاشته اند!؟"
ناشناس
معلوم نیست در استان چه خبره؟اول خرامه دوم کوار سوم داراب
شيرازي
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
0
انشا الله که ماموران جان بر کف نيروي انتظامي موفق باشند در تمام عرصه ها. به خانواده محترم ان شهيد تسليت و تهنيت مي گويم.