کد خبر: ۵۲۷۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۳ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
اختصاصی شیرازه/ فوری

اشرار مسلح باز هم يک مامور ناجای فارس را به شهادت رساندند

این حادثه در حالی رخ داد که در کمتر از 10 روز گذشته، ناجای فارس در راه تامین امنیت و مبارزه بی امان با قاچاقچیان و اشرار مسلح 4 شهید تقدیم کرده است.
به گزارش شیرازه، به گفته یک منبع آگاه دقایقی قبل، بر اثر درگیری ماموران نیروی انتظامی با اشرار مسلح در شهرستان داراب، در منطقه تلخاب بخش فرگ، یکی از پرسنل ناجا به نام استوار «قادری» به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

شهید قادری که همراه دو سرباز و یک نفر دیگز از پرسنل نیروی انتظامی به منطقه اعزام شده بودند با کاروانی از اشرار مسلح مواجه شده و متاسفانه بر اثر آتش سنگین سوداگران مرگ این افسر ناجا به شهادت رسید.

این منطقه، نقطه مرزی فارس با استان هرمزگان و یکی از دروازه های اصلی ورودی قاچاق و مواد مخدر به فارس است.

این حادثه در حالی رخ داد که ظرف چند روز گذشته، ناجای فارس در راه تامین امنیت و مبارزه بی امان با قاچاقچیان و اشرار مسلح 4 شهید تقدیم کرده است.

دو روز پیش مأموران یگان تکاور شهرستان کوار در حال گشت زنی در منطقه فرمشکان، با تیراندازی از سوی سه نفر روبرو شد و در جریان این تیراندازی یک سرباز نیروی انتظامی که اصالتا اهل خوزستان بود به شهادت رسید.

هفته گذشته نیز در درگیری ماموران نیروی انتظامی با قاچاقچیان مسلح در منطقه خرامه دو نفر از پرسنل ناجا به شهادت رسیدند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
0
واقعا باید بر دستان زحمت کش نیروی انتظامی بوسه زد.99درصد ماموریتهای خطرناک که ممکن است جانت را در ان ماموریت از دست بدهی بر عهده نیروی انتظامی است.مردم ، از نیروی انتظامی حمایت کنید تا موجب دلگرمی انها و خانواده های شهیدانشان باشید.این شهادت های پیاپی در نیروی انتظامی نشانه پیگیری های جدی پلیس در امر امنیت کشور است .فارس داره بد جوری نا امن میشه،مسئولین به فکر باشید
اسلام محمدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
0
با سلام و درود بر روح شهدا به خصوص شهید محمدحسین قادری و شهید احمد جوادی این دو از هم دوره ای من بودند که در چند روز به مقام رفیع شهادت رسیدند واقعا که شهادت افتخاری است توصیف نشدنی روحشان شاد و یادشان گرامی . . . .