کد خبر: ۵۲۶۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
اختصاصی شیرازه

شهادت یک سرباز نیروی انتظامی در درگیری منطقه فرمشکان کوار

در درگیری شب گذشته یگان تکاور با 3 نفر در روستای ذرات منطقه فرمشکان از توابع شهرستان کوار یک سرباز نیروی انتظامی به شهادت رسید.

به گزارش شیرازه، به نقل از منبع آگاه شب گذشته مأموران یگان تکاور در حال گشت زنی در منطقه فرمشکان شهرستان کوار با تیراندازی از سوی سه نفر روبرو می شوند. این افراد که علت حضور گشت نیروی انتظامی را دستگیری خود پنداشته بودند با تیراندازی به سمت خودرو یگان تکاور با ماموران درگیر می شوند.

در جریان این تیراندازی یک سرباز نیروی انتظامی که اصالتا اهل خوزستان است به شهادت می رسد و این سـه نفر با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه متواری می شوند.

پيكر پاك «رحيم حزباوي» روز شنبه راس ساعت 16از شهرستان "كوار" استان فارس تشيع و جهت خاكسپاري به زادگاهش شهرستان اهواز منتقل مي شود.

شهرستان کوار که قریب 3 سال از شهرستان شدن آن می گذرد فاقــد فرماندهی انتظامی بوده و این مسئله بارها مورد انتقاد ائمه جمعه، مسئولین و مردم شهرستان کوار قرار گرفته است.

منطقه فرمشکان از مناطق بسیار محروم شهرستان کـوار می باشد.

هفته گذشته نیز در درگیری ماموران با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر دو نفر از نیروهای ناجا در شهرستان خرامه به شهادت رسیدند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
0
فارس بد جوری داره نا امن میشه،مسئولین ی فکری کنند.خرامه با مسائلی از قبیل اوردن مواد مخدر 4 تنی روبه رو نبود که این جا هم از این به بعد مثل این که باید مرتب شاهد درگیری و خون ریزی باشیم
کوار
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
0
الان کوار 20سال هست که نا امنه کشته شدن این سرباز هم عادی هست . تو کوار هفته ای یک نفر کشته میشه...