کد خبر: ۵۲۸۳۶
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
مهرزاد خرد مدیرکل سابق جهاد کشاورزی فارس در پاسخ به شیرازه:

این اتهامات به ما نمی‌چسبد/ رسانه‌ها را به خدا واگذار می‌کنم/ تابع قانون هستیم

خود کارکنان و نماینده اداره کل بازرسی از بیان این قضیه ناراحت بوده و اظهار نگرانی کردند و گفتند نمی‌دانیم که این سخنان از کجا منتشر شده است.

رییس سابق جهاد کشاورزی فارس در حاشیه مراسم تودیع طلعتی، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی و معارفه قاسمی، رییس سازمان جهاد کشاورزی که در تالار اداره منابع طبیعی استان برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار شیرازه گفت: توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی، ترویج کشاورزی حفاظتی، اجرای طرح بزرگ کاداستر اراضی کشاورزی و ایجاد بانک جامع اطلاعاتی از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در طول دوران خدمت در جهاد کشاورزی انجام داده‌ام.

مهرزاد خرد در واکنش به اظهاراتی که اخیرا مطرح شده است، تصریح کرد: آن‌ها را واگذار می‌کنم به خدا و انشالله بعد از بررسی نهایی پرونده من صحبت خواهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه سخنان مطرح شده کذب محض است و ما مبرای از این اتهامات هستیم زیرا این اتهامات به ما نمی‌چسبد، خاطرنشان کرد: من نمی‌گویم اشتباهات درخصوص جابه‌جایی پول، اعتبارات، پرداخت‌ها وجود نداشته اما درخصوص این مساله رییس سازمان بازرسی هم اعلام کرد که در تمام دستگاه‌های استان فارس این رویه وجود دارد ولی رسانه‌ها به نحوی این اخبار را منتشر کردند که صرفاً در جهاد کشاورزی این جابجایی‌ها صورت گرفته است و اعداد و ارقامی را اعلام کردند که به گفته معاون وزیر (جوادی) اصلا چنین امکانی وجود ندارد.

وی با تصریح اینکه این اقدام که مبلغ کلانی را به عنوان دریافتی یک مدیر تیتر روزنامه کنند، اقدام صحیحی نیست، گفت: البته من به خودم نگرفتم؛ من رییس سازمان بودم؛ بعد از من مدیرکل است و بعد از مدیرکل، مدیر است.

خرد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه جایی منتشر کرده‌اند که شما صاحب اتوبوس‌های شیراز هستید، گفت: خرد در طول عمرش یک مینی‌بوس هم نداشته که اتوبوس داشته باشد؛ وقتی بی‌تقوایی حاکم باشد این حرف‌ها را می‌زنند. این حرف که تمام اتوبوس‌ها یا مثلا هواپیماها متعلق به فلان شخص است سرمایه نمی‌خواهد. حداقل مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کسی است که به این موضوع می‌خندد.

رییس سابق جهاد کشاورزی فارس درخصوص حقوق و مزایای رییس این سازمان تصریح کرد: رییس سازمان جهاد کشاورزی یک ریال در استان دریافتی ندارد یعنی آنچه که من در طول چند سال خدمتم در جهاد کشاورزی دریافت کردم مستقیم از وزارتخانه بوده است. در نتیجه من خودم هم مبهوت هستم که چگونه و به چه وسیله‌ای یک مدیر می‌تواند 12 میلیارد تومان دریافت کند. اصلا این با الفبای ریاضیات جور درنمی‌آید که مدیری برای خودش 12 میلیارد تومان حق ماموریت و اضافه کاری لحاظ کند.

وی ادامه داد: از مدیرکل بازرسی فارس هم سوال کنید به شما خواهند گفت که 12 میلیارد تومان طی 4 سال به عنوان حق ماموریت به حدود 2500 پرسنل جهاد کشاورزی پرداخت شده است اکنون هم در شیوه پرداخت ایراد قانونی گرفتند که ما هم تابع قانون هستیم.

خرد در پاسخ به خبرنگاری که گفت اینچنین گفته‌اند که شما با وثیقه 2 میلیارد تومانی آزاد شده‌اید، گفت: بالاخره هرچی می‌توانند بگویند؛ ما مخلص همه هستیم.

وی با تصریح اینکه این سخنان و فضاسازی‌ها هیچ چیز از ما کم نمی‌کند و خیلی ناراحتمان نمی‌کند چراکه منطبق بر اعتقاداتمان کار کردیم، تاکید کرد: فرهنگ و مدیریتی که ما اعمال کردیم مبتنی بر اعتقاد ما بوده و اعتقاد ما مبتنی بر انجام کار جهادی بوده است.

وی درخصوص اینکه حقوق و مزایای پرداختی به تمام کارمندان یکسان نبوده است، گفت: مگر قرار است یک مدیرکل، یک کارشناس و یا نیروی نگهبان مانند هم حقوق بگیرند، اصولا مزایا هم ضریبی از حقوق است.

خرد خاطرنشان کرد: خود کارکنان و نماینده اداره کل بازرسی از بیان این قضیه ناراحت بوده و اظهار نگرانی کردند و گفتند نمی‌دانیم که این سخنان از کجا منتشر شده است.

وی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید چرا شکایت نمی‌کنید، گفت: به چه کسی شکایت کنیم و شکایت چه کسی را کنیم.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شهروند شیرازی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
5
بینازم شیرازه را!!!! که فقط برای ماست مالی کردن تخلفات کلان هم جناحیش چقدر صغری و کبری ردیف می کند!!!!! شیرازه! بس کنید این توجیهات مسخره را برای تبرئه کردن دوستانتان!!!
مدیر سایت
مدیر سایت
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
با سلام و تشکر از شما مخاطب محترم به خاطر درج نظر
اگر قدری تامل
نمائید درمی یابید که شیرازه در راستای روشنگری و شفاف سازی و احترام به
مخاطبان و اذهان عمومی سوالات متداول در هفته های جاری را مطرح کرده و عین
پاسخ های مطرح شده را بدون هیچگونه قضاوت و تحلیل منتشر کرده است.
شهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
2
میشه بفرمایید که 2 میلیارد وثیقه برای چی ازت گرفتن
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
1
اقای خرد ایا از عملکرد خود در منابع طبیعی در پیش گاه خداوند رضایت دارید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
8
شيرازه جان
يك جريان سرطاني در فارس درست شده
كه از همون شهريور ماه به كمك سايت فليتر شده شيرازنا شروع كردند به تهمت زدن به مسول هاي اصولگرا
شهريور ماه به يه بنده خدايي تهمت زدن
تا 5ماه بعد تو همون مقام موند دهنشون بسته شد
حالا أفتأدن به جون اين بنده خدا
أن شا الله خدا فتنه ها رو دفع كند
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
3
کاش میشد اصحاب رسانه ای که هر روز با تینر و عکس صفحه اول در دوران تصدی از ایشان کار میکردند و هیچگاه نپرسیدن این پولها از کجا میاد که مرتب به رسانه ها میدهید رو میگیرفتند که رسانه های فشل و ترسو از عوامل فساد اقتصادی در استان هستند
ناشناس
UNITED KINGDOM
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
1
کاکو خرد هزینه ستادوی انتخاباتی رو از کدوم ردیف پرداخت میکردید سر علی شفاف سازی کن
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
3
شیرازه جان با چه رویی داری حمایت و ماست مالی میکنی هر روز که گند یکی از دوستانتان بالا می آید به خدا حرفهای حضرت امام ره رو باید طلا گرفت آنجا که به شما اصول گراها فرمودند شما از اداره کردن یک نانوایی هم عاجزید !واقعا بنشینید مقایسه کنید 8 سال خدمت جناب آقای خاتمی را با 8 سال ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد را دیگر به همه چیز میرسید به خدا اگر در زمان آقای خاتمی همچنین اتفاقهایی افتاده بود آقای رسایی و گروه کفن پوش مشهورش با پای پیاده و برهنه از قم تا شیراز می آمدند ودر حرم مطهر شاه چراغ تحصن میکردند و فریاد وای اسلاما سر میدادند ولی در ماجراهای 3000 ملیاررد تومانی و بیمه ایران و.............. مثل این که اینها رو سایلنت کردند به خدا پاک ترین دولت /دولت جناب آقای خاتمی بودو این تاریخ ثبت خواهد شد.انشالا که هر کس در نزد خدا به سزای اعمالش برسد .آبگذریم آنچه برای ما مهم است بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
ناشناس
اگر منبع این حرف امام رو گفتی من از بالای برج میلاد خودمو میندازم پایین
چرا دروغ میبندید به ایشون؟؟
ارسنجانی
-
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
0
عزیزان من اگر مطمئن هستید خرد این کار را انجام داده اظهار نظر کنید بگذارید قانون وضعیت را مشخص کند اگر اینطور نباشد و تهمت باشد والله قسم مرگی هست واگر در قلبمان هم خطور کند جواب دادن بعد از مرگ خیلی سخت هست خودتان را جای خرد بگذارید اگر یک باند قدرتمند به شما تهمت بزند....چه میکنید من اصلا نمیدانم قضیه چیست ولی یک درصد اگر اشتباه باشد انوقت ...چرا غیبت کردن وتهمت زدن و... که اینقدر اسلام روی ان تکیه میکند کمرنگ شده:پس بیایید تا مشخص شدن وضعیت توسط قانون خودمان را خسرالدنیا والاخره نکنیم.دستون دارم
ahmad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
1
واقعا براي سايت شيرازه متاسفيم
همچنين براي مدير مسول سايت
كه 2500كارمند بي گناه بهه خصوص نيروهاي قراردادي سازمان جهاد را كه حدود 2سال به خاطر اختلاص اقايان از اضافه كار وماموريت محروم بودند وزن وبچه اشان تاوان پس دادند وسختي كشيدن حالا سايتي مثل شيرازه از ادم پولداري مثل خرد حمايت مي كند .مردم كورنيستند ثروت خرد بيانگر همه چيز هست شمممممممممممممممممما را به خدا واگذار مي كنيم اميدواريم تاوان پس دهيد
مدیر سایت
مدیر سایت
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
با سلام و تشکر از شما مخاطب محترم به خاطر درج نظر
اگر قدری تامل نمائید درمی یابید که شیرازه در راستای روشنگری و شفاف سازی و احترام به مخاطبان و اذهان عمومی سوالات متداول در هفته های جاری را مطرح کرده و عین پاسخ های مطرح شده را بدون هیچگونه قضاوت و تحلیل منتشر کرده است.

شهروند فارسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
0
مگر در زمان بر رسی اولیه زبان نداشتند که بگویند مبلغ ذکر شده مربوط به اضافه کاری و ماموریت 2000نفر کارکنان جهاد می باشد اگر گفته اند و مسئولین قضایی قبل از اثباط موضوع رسانه ای کردند جای بسی تاسف می باشد چراکه عدالت وبی طرفی دستگاه قضا زیر سوال برده اند واگر مطالب آقای خرد کذب است باید ...
جمال ابادیم ارسنجونی
-
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
0
ومکرو ومکرالله والله خیر الماکرین.هر کس بخواهد مکر کند مطمئن باشید رسوای دنیا واخرت خواهد شد
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
1
«جناب آقای موسوی، آنانکه در مقابل شما ایستاده‌اند، توانایی اداره یک نانوایی را هم ندارند.»
امام خمینی، صحیفه نور، جلد ۲۱، صفحه ۱۹۹
Saeed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
0
احسنت به نظرات زيبا و بجاي شما دوستان عزيزم
اهل منطقه کربال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
0
ایشان ( اقای خرد ) برای حقوق آبی تضعییع شده مردم کربال از سد دروزن در پیشگاه خداوند و قانون چه جوابی دارن
کشاورز بدبخت شده بدست اقای خرد
ROMANIA
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
0
از بس ما اهالی کربال نفرین اقای خرد کردیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
0
بابا ولش کنید مبلغ خیلی نیست ای به اندازه پول صبحانه دزدان سه هزار میلیارد ی هم نیست آقای خرد بچه مالکه مثله آقا مهدی وفایزه خانم که باباشون یه سرمایدا ره قدیمیه اگه خرد دزدی کرده چرا بردنش تهرون پست بهش دادن البته ای کارا سکوی پرتابه