کد خبر: ۵۳۰۹۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲

250 خادم افتخاری جذب شاهچراغ(ع) شدند

مسوول دبیرخانه خدام افتخاری از پذیرفته شدن جمعی از متقاضیان برای کسوت خادم افتخاری حرمین شریفین احمدی و محمدی (ع) خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، توسلی گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو تعداد دویست پنجاه نفر از متقاضیان که مراحل ثبت نام، مصاحبه و کلاس های آموزشی را با موفقیت گذرانده بودند به کسوت مقدس خادمی نائل گردیدند.

وی گفت: در سال جاری بیش از سه هزار نفر از خواهران و برادران که متقاضی خدمت در آستان مقدس بودند با پر کردن فرم های مربوطه، ثبت نام نمودند که پس از طی مراحل لازم از جمله مصاحبه و کلاس های آموزشی تا کنون پانصد خادم برادر و چهارصد خادم خواهر از بین آنان جذب و مشغول به کار شده اند.

مسئول دبیر خانه خدام افتخاری آستان مقدس اظهار داشت: این خادمان افتخاری به طور متوسط هرکدام در طول هفته به مدت چهار تا شش ساعت خدمتگزار زوار حضرت احمد بن موسی (ع) بوده و خدمات دهی به زائران را در قسمت های مختلف از جمله ورودی ها، امانت داری ها، گروه های تطهیر، کفشداری ها، دفتر تحویل امانات با ارزش، دفتر امور گمشدگان، خدمات چادر، دفاتر نذورات، عطر افشانی و گلباران حرم های مطهر، بخش ویلچر، راهنمای زائر، حراست صحن و حرم، گروه سفیران نور، غبار روبی ضریح های منور، ویژه برنامه های سلام خادم، خطبه خوانی، نقاره رنی، سفره صلوات، تعویض پرچم، لاله گردانی، شرکت در مراسم خاص، همایش ها و ... برعهده دارند، که همه این فعالیت ها به صورت افتخاری است.

توسلی اضافه کرد: در نوروز سال 93 گروه ویژه ای تحت عنوان مبلغین با آموزش های ویژه برای راهنمائی و اطلاع رسانی پیرامون فضایل و شخصیت حضرت شاهچراغ (ع) آماده خدمت رسانی به زائران نوروزی می باشند.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ميثم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
0
لطفا ثبت نام مجدد اينجانب را مطلع كنيد
داود
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
0
میشه برای ثبت نام یه راهنمایی به ماکنید تشکر
مریم سلطانی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
0
لطفا من و راهنمایی کنید. چگونه باید خادم حرم آقا شاهچراغ یا حرم امام رضا ع شوم