کد خبر: ۵۳۵۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۳

رکاب زنی 4 جوان کواری تا مشهد شهدای شلمچه + تصاویر

4 جوان کواری مسیر 800 کیلومتری کوار تا مشهد شهدای شلمچه را رکاب زدند.

به گزارش شیرازه به نقل از بهارکوار، قاسم نامداری، حسین جعفری و دو برادر دیگرش عباس و روح‌الله جعفری اعضای کاروان دوچرخه‌سواری «رهپویان شهدا» روز پنج شنبه 22 اسفند 92 با همکاری سپاه ناحیه کوار و شهرداری شیراز، حرکت خود را از گلزار شهدای اکبرآباد آغاز کردند.

این جوانان اکبرآبادی به یاد 33 شهید اکبرآباد و سرداران و پانصد شهید شهرستان کوار در حالی حرکت خود را آغاز نمودند که تمثال مبارک 4 تن از سرداران شهید شهرستان یعنی شهید حاج اسماعیل اسکندری، شهید حاج شکرالله هاشم‌زاده، شهید حسین رضازاده و شهید سردار خورشیدی را بر تک پوش های خود هک کرده بودند.

این رکاب زنان در ابتدای مسیر خود در شیراز در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) حضور یافتند و برادر امام رضا (ع) را زیارت کردند.

به گزارش فارس، این کاروان با گذشتن از شهرهایی همچون کوار، شیراز، دشت ارژن، نورآباد ممسنی، بابا میدان و قائمیه در استان فارس و گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد وارد خوزستان شدند.

کاروان دوچرخه سواری «رهپویان شهدا» پس از عبور از شهرهای بهبهان و رامهرمز در خوزستان به اهواز رسیدند و شهدای تازه تفحص شده در معراج شهدای اهواز را زیارت کردند.

این جوانان ورزشکار، با زیارت حرم مطهر علی ابن مهزیار (ع) در اهواز و حضور در یادمان های حسینیه شهدا، گلزار شهدای هویزه، معراج شهدای اهواز، حمیدیه، طلائیه و شلمچه به مقام شامخ شهدای والامقام 8 سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار راهیان نور جهاد رسانه شهید رهبر، این جوانان زائر راهیان نور، در حالی که پیراهن‌های یکدست مزین به تصویر سرداران شهید شهرستان کوار به تن کرده بودند اعلام داشتند با این حرکت نمادین می‌خواهیم اعلام کنیم که یاد شهدای عزیز در میان سینه ما برای همیشه جا دارد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمدحسین
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۳
0
سلام
بابا دمتون گرم . اجرتون با شهدا