کد خبر: ۵۳۶۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۳

38 کیلو حشیش توسط ماموران نیروی انتظامی خرامه کشف شد

فرمانده انتظامی خرامه از کشف 38 کیلو و 810 گرم مواد مخدر حشیش در روستای کوه خیاره شهرستان خرامه خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، سرگرد حکمت اله حیدری اظهار داشت: 38 کیلو و 810 گرم مواد مخدر حشیش با لفافه در یکی از منازل روستای کوه خیاره شهرستان خرامه که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

وی به بسته بندی این مواد اشاره کرد و گفت: این مقدار مواد که وارداتی بوده و در بسته بندی خارجی جاسازی شده بود در پوشش مواد خوراکی همچون قهوه، نسکافه و خوراک هندی کشف شد.

حیدری با اشاره به سابقه دار بودن این افراد ادامه داد: از همکاری خوب مردم کوه خیاره بالاخص همسایگان این مواد فروش که در شناسایی و کشف این محموله نیروی انتظامی را یاری دادند تقدیر و تشکر ویژه دارم.

 فرمانده انتظامی خرامه در پایان از خانواده ها خواست با توجه به روان گردان بودن این نوع مواد مواظب فرزندان خود بوده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با شماره 110 تماس گرفته و به ماموران نیروی انتظامی اطلاع دهند.



نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۳
1
این طور که معلومه این روزها وضعیت خرامه خیلی خرابه.درگیری با اشرار و شهید دادن و کشف دائمی مواد مخدر ان هم در حد زیاد مسئله ساز شده.من که میترسم حتی از خرامه عبور کنم چه برسه که بخوام توقف هم کنم.به نظر میرسه جای امنی هست برای قاچاقچیان
ناشناس
نه عزیزم، سوء تفاهم نشه، خیلی از شهرها شب تا صبح دارن مواد جابه جا می کنن و آب از آب تکون نمی خوره، ولی خدا رو شکر توی خرامه به لطف خدا و همکاری مردم، نیروی انتظامی و سپاه محموله ها کشف می شه، شما هم لطف کنید مشکل چند نفر رو به اسم کل شهر تموم نکنید، همه شهر ها آدم خوب داره آدم بد هم داره، خدا کمک کرده و به برکت خون شهید رحیمی همه قاچاقچی ها دارن شناسایی و دستگیر می شن