کد خبر: ۵۳۹۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۲ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۳

عضو شورای شهر شیراز: وضعیت آسفالت خیابانها و تکریم ارباب رجوع مناسب نیست

تعدد مصوبات نشان از موفقیت شورای شهر شیراز نیست بلکه آنچه که نشان از موفقیت شورا دارد اجرایی شدن مصوبات است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، عضو شورای شهر شیراز گفت: تعدد مصوبات نشان از موفقیت شورای شهر شیراز نیست بلکه آنچه که نشان از موفقیت شورا دارد اجرایی شدن مصوبات است.

محمد رضا دیهیمی در صحن علنی سی و هشتمین جلسه شورای شهر در نطق پیش از دستور خود نظارت را اصلی‌ترین وظیفه اعضای شورا عنوان و تاکید کرد: راهکاری تدوین شود که نظارت کلیه اعضا بر چگونگی اجرای بودجه تحقق یابد.

وی خطاب به شهردار شیراز افزود: اگر چه حجم زیاد و تعدد پروژه‌های عمرانی در شیراز ضروری است اما قطعا کاری ماندگار خواهد شد که حاصل تفکر و تعمق باشد لذا تقاضا دارم در پروژه هایی که برای اجرای آن میلیاردها ریال هزینه می شود از طراحان و طراحی های با کیفیت استفاده شود و یا از تجربیات شهرداری های موفق الگوگیری شود.

این عضو شورا در ادامه به وضعیت نامناسب آسفالت های خیابان‌ها اشاره و اظهار کرد: از جمله کاستی‌هایی که باید شهرداری شیراز نسبت به آن‌ها توجه داشته باشد وضعیت آسفالت خیابان‌های شهر است.

دیهیمی افزود: آسفالت خیابان‌های شهر از جمله وعده های شهردار شیراز بود که متاسفانه در نوروز هم محقق نشد.

وی تصریح کرد: بازسازی پارک های شهر نیز باید مد نظر قرار داده شود به خصوص اینکه در بودجه سال 93 نیز این بحث دیده شده و باید هرچه سریعتر نسبت به بازسازی و مرمت این پارک های فرسوده اقدام شود.

دیهیمی ابراز امیدواری کرد که در سال جاری شاهد راه اندازی خط یک فاز یک مترو شیراز باشیم و هرچه سریع‌تر برنامه زمانبندی و اجرایی فاز دو خط یک ارائه شود.

وی ادامه داد: بازسازی بلوارهای ورودی شهر شیراز و ساخت پارک های جدید نیز باید مد نظر قرار داده شود که در این خصوص نیز بودجه لازم در سال 93 دیده شده است.

دیهیمی اجرای طرح کوچه های سبز را نوید دهنده ایجاد و نگهداری مساحت عظیم فضای سبز بیشتر توسط مردم دانست و توجه ویژه به زیبا سازی و نورپردازی متنوع و طراحی و برنامه ریزی و کسب درآمد مطلوب از حریم 100 هزار هکتاری شهر را از موارد لازم الاجرا در سال جدید عنوان کرد.

وی افزود: از جمله مشکلات مردم با شهرداری نوع پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع است که متاسفانه به رغم تعهد همه ما نسبت به مردم هنگام انتخابات برای رفع این معضل، همچنان مشکل پابرجا است وانتظار می رود که در سال جاری این مشکل برطرف شود.

عضو شورای شهر شیراز افزود: باید در سال جدید شهرداری الکترونیک در شیراز به طور کامل اجرایی شود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد رضا کشاورز
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
0
بسمه تعالی

مدیریت محترم
با سلام
احتراما کارخانه تولید آسفالت 120 تنی تمام اتوماتیک آسفالتیران تولید کننده انواع آسفالت تحت نظارت آزمایشگاه مکانیک خاک دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری در رشته راه و ترابری و ابنیه ازمعاونت نظارت و راهبردی ریاست جمهوری مجهز به مدرنترین اکیپ های پخش آسفالت آماده فروش و اجرای عملیات آسفالت وبازدید ،مشاوره
رایگان و هر گونه همکاری میباشد
با کمال تشکر
مدیریت آسفالتیران


09176864900 lمهندس کشاورز