کد خبر: ۵۴۰۴۵
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
اصلاح طلبان خطاب به احمدی: از اول موافق آمدنت نبودیم!

خط و نشان افراطیـــها برای استاندار

پس از انتخاب سید محمد احمدی به عنوان استاندار فارس بخش هایی از بدنه جناح اصلاح طلب در استان سعی در مصادره فردی داشته و دارند که به صراحت و تاکید٬ خودش را حداقل در مقام عمل، فرا جناحی می‌داند.
شیرازه - سرویس سیاسی: اصلاح طلبان که ظاهرا داعیه پیروزی های توهم آمیز جزء لاینفکی از خوی آنها شده است، بارها در این چند ماه گذشته به صراحت اعلام کرده اند که خاستگاه دکتر احمدی اصلاح‌طلبی بوده و لذا سهم این جریان در انتصابات بایستی حداکثر باشد و در این راستا با نامه نگاری‌ها به نماینده دولت تدبیر و امید در فارس وی را به زعم خود، متوجه پیام رای مردم در 24 خرداد کرده‌اند.

سیدمحمد احمدی اما در طول چند ماهه حضور خود در فارس در کسوت استاندار، همواره از تلاش برای همگرایی، رفع تنش و همکاری با تمام نهادها و ارگان های استان برای کار و خدمت در جهت رشد و پیشرفت استان خبر می‌دهد و در همین راستا نیز گام‌های موثری برداشته است.

نماینده دولت اعتدال در فارس بر آن بوده است تا همواره بین دو جناح سیاسی چپ و راست حرکت کند و در تصمیم گیری‌های مهم خود از مشورت نماینده ولی فقیه در فارس و نمایندگان استان در مجلس و سایر نهادهای تاثیرگذار استفاده کند.

او در جلسات و محافلی که رسانه‌ای می‌شود، تک‌صدایی شدن را به ضرر مردم و موجب محرومیت استان از ظرفیت‌های موجود می‌داند. به عنوان آخرین مصداق، احمدی در دیدار نوروزی خود با کارکنان استانداری، ضمن نفی سازشکاری، گفته است، اهل سازگاری با تمام ارکان استان است و منافع عمومی را بر مصالح فردی و گروهی ترجیح می‌دهد.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر این‌که از نخستین روز مسئولیت، تنش‌زدایی در فارس در دستور کار مدیریت ارشد این استان بوده، اعلام کرده، تعامل را به منظور تامین مصالح عالی مردم و فراهم آوردن شرایط خدمتگزاری همواره در دستور کار قرار داده است.

با این شرایط، اما برخی اصلاح‌طلبان تمامیت‌خواه و تجدیدنظرطلب معتقدند که شخص استاندار بیش از حد نظرات برخی محافل خاص را در تصمیماتش دخیل می‌کند و عملا بیش از آنکه دولت را نمایندگی کند، دیدگاه آنان را نمایندگی می‌کند.

آنها در رسانه‌های خود، دیدار استاندار فارس با فرماندهان سپاه جهت هماهنگی نماینده دولت و این نهاد جهت اجرای سیاست‌های مقاومتی و همچنین استفاده از نیروهای ارزشی را در مناصب مختلف مانند فرمانداری ها وابستگی استاندار به این ارگان ها تفسیر کرده‌اند.

افراطی هایی که گویا دل خوشی از انتصابات استاندار و تعامل نزدیک او با سازمان‌ها و نهادهای انقلابی ندارند در نامه‌ای سرگشاده به نماینده دولت تدبیر و امید در فارس، ضمن یادآوری وظایف قانونی او، اعلام کردند که از ابتدا موافق انتصاب او به سمت استانداری نبوده‌اند و اگر حمایتی در این مدت صورت گرفته، به احترام تصمیم دولت بوده است!

آنها در این نامه با اشاره به بخش هایی از نامه امیرالمومین به مالک اشتر، استاندار را از مشورت و هماهنگی با نمایندگان و سایر ارگان‌ها برحذر داشته و خواستار توجه و مشورت احمدی با حامیان روحانی در خصوص انتصابات شدند و به نماینده ارشد دولت اعتدال در فارس هشدار دادند اگر تذکرات آنها موثر نیفتد موضوع را با مردم در میان می‌گذارند!

واقعیت این است علی رغم همه بداخلاقی‌ها، حمایت‌های مشروط و سهم خواهانه٬ استاندار فارس تاکنون چندان توجهی به آن‌‌ها نکرده و خط اعتدال در انتصابات او کماکان پررنگ‌ است که این مسئله افراطیون ورشکسته سیاسی را سخت برآشفته کرده است.

بی‌صداقتی، بی‌وفایی، نان به نرخ روزخوری، فرصت‌طلبی، صفات بارز افراطیونی است که تاکنون جامه اعتدال بر تن کرده‌ بودند و حالا دم خروس آنان بیرون زده است. از بد حادثه، این جماعت تندرو، مغضوب خود اصلاح‌طلبان نیز هستند.

آنان که در چهارچوب نظام فعالیت می‌کنند و خود را ملزم به رعایت اصول و قواعد نظام و انقلاب می‌دانند، در برابر زیاده‌خواهی های این گروه موضع شفافی اتخاذ می‌کنند، چرا که به این تحلیل رسیده‌اند، همراهی و تایید عملکردهای افراطیون، عرصه سیاسی را بیشتر از قبل به ضرر آنها رقم می‌زند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
4
زیاد هم از استاندار فعلی طرفداری نکنید
مگر استاندار قبلی رو یادتون نیست، موهاشو بغل میزد، یقه شو خفتی می بست و جلو دوربین چفیه گردن مینداخت، آخرش چی شد، آقا جز گروه انحرافی بود، فارس رو زیر پاش له کرد و رفت، فارس رو سکو پرش خودش قرار داد تا پیرفت کنه،
همه مسئولین فقط تکرار میکنم فقط به فکر جایگاه و منافع خودشون هستند همین و بس
ناشناس
هر مدیری معایب و نواقصی در کنار محاسنش دارد. احمدزاده کرمانی هم از این قاعده مستثنی نبوده و نیست. برخی کارهای او کاملا خوب بود.
مثل اعلام اموال خودش و مدیرانش
که ای کاش در دولت روحاین هم انجام بشه
تاواریش
اصلاح طلب ها با برخوردهای اصولی استاندار اعتدالی فارس ماهیت خودشون رو برملا کردند.
همون هایی که در فتنه 88 هر غلطی کردن حالا افتادن به دریوزگی برای بازگشت به قدرت!
عمرا اگر مردم بصیر ایران اسلامی بهشون دوباره اجازه بدن...
ناشناس
این جملت منو کشته
"برخی کارهای او کاملا خوب بود.
مثل اعلام اموال خودش و مدیرانش"
هاشمی در کتاب خاطرات خود که مربوط به وقایع سال 68 است و با عنوان «بازسازی و سازندگی» منتشر شده، در تاریخ 25 شهریور سال 1368 درباره موضوع اظهار اموالش به قوه قضائیه می نویسد: .....بعد از انقلاب هم کاسبی نکردم. بنابراین از لحاظ دارایی، در حد متوسط است و همین است که من می گویم!
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920805001043
خیلی خوش باوری
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
6
شما فکر کن پیروز انتخاباتی با این مطالب نمی تونی بین اصلاح طلبها تفرقه بندازی جیگر ،شما که می فرمودید اصلاح طلبی تموم شد وبه تاریخ پیوست پس از چی می ترسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
2
خودتون رو گول نزنيد چون مشاورين اصلي استاندار همين اصلاح طلبان تندرو هستند و اينها همه فيلم هست كه كجدار مريز تا زمان انتخابات مجلس با اصولگرايان هم تعامل داشته باشند...
فراشبندی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
5
حق دارند به خدا درخت رو اینها کاشتند بزرگ کردند تا به مرحله ثمر رسید حالا یه عده خیلی راحت بیان ثمر رو بخورند این کار کمال بی انصافی است وجدانا خود شما بودید اجاز میدادید یه نفر اصلاح طلب پست بگبره ؟اگه اقای جلیلی رای آورده بود میذاشتید یک نفر پست بگیره ؟ اونوقت اطرافیانتان را خودی و بقیه را غیر خودی و بی بصیرت تلقی میکردید !مگر در دوره آقای احمدی نژاد همه را قلع و قم نکردید پس لطفا تحلیل منصفانه بکنید نه تحلیل منفعت طلبانه/
انتخاب مردم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
1
پیروز همیشگی میدان مردم هستند نه آنها که برای رسیدن به قدرت از مردم پل می سازند.
استاندار فارس انسانی با تجربه و دارای مشی اعتدالی است.
یادمان باشد هر آنکه دیر آمد زود هم خواهد رفت.
حقگو
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
0
فعلا استاندار محترم مردم صاحبان اصلی انقلاب را فراموش و در صدد جذب خواص هستند و فقط به انها بها می دهد خدا به دادمان برسد
ناشناس
Germany
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
2
منظورش موسوی و قادریه که فارس رو مساوی لامرد می دونن.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
1
درود بر دکنر احمدی. استاندار فارس
اصولگرا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
1
جدا از امتیازات مدیریتی استاندار فارس که باید در آیند مشخص شود شخصی فراجناح بود و هیچ وقت افراطی نبوده.
مطلّع
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
1
از مدیر کلش غافل نشین! خبرهای خوبی از رفتارش با مدیران شهرستانی موفق نمی رسه. کافیه یه نفر رو مدیر باقی مانده از دوران احمدی نژاد بدونن، هرچقدر هم که خدمات داشته باز به دنبال برکنریش با یک نامه ی ساده هستن. خواهید دید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
0
به نظر بنده این اختلافها چراغهای خطری است که وحدت مردم کشور مارا نشانه رفته و به هراسم ورسمی که باشه فرق نمی کنه ازابتدای انقلاب هرمدیری که آمده ضعف و قوتهایی داشته واین مشخصه انسان است وهمه ما همینطوریم مضافا کارهای بزرگی هم صورت گرفته که دشمنان مارا هم به تحسین واداشته ،چه گروههای چپ وراست یا اصلاح طلب و اصولگرا وچه وچه وووو...همه برای انقلاب زحمت کشیدن ودلسوز انقلاب هستند هیچکدام هم نمی می خواهند ونمی توانند مملکت شهید داده مارا تسلیم دشمن کنند فقط وفقط اختلاف نظر دارند واین نباید باعث توهین وتهمت گرددوخروج از دین را باعث شود والسلام
ارسنجونی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
1
تو شهر ما آقای روحانی اصلاً ستاد نداشت! فقط دو شب مونده به انتخابات یه عده از شیراز اومدن یه پلاکارد و بنر زدن و رفتن. ولی از بعد از شروع کار دولت تدبیر و امید، جالبه که افراد و گروه های متعددی در ارسنجان مدعی اند "ستاد روحانی" بودن و انتظار دارند همه کارها از جمله انتصابات با نظر اونا انجام بشه!! واقعاً که خنده داره! اینا مردم رو چی فرض کردن!!؟ ما به روحانی رأی دادیم حالا کسایی که جرأت و عرضه ی حمایت ازش نداشتن مدعی شدن!! واقعاً که!!! همون بهتر که استاندار محل به چنین آدمای بی عرضه ای نذاره. والا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
0
باسلام
تامل و دقت استاندار در انتصابات قابل تامل است.البته انتظار جوانان از ایشان حساسیت نسبت به امور جوانان است. عملکرد مشاورجوان اخیرا منتصب شده ایشان که در دلسوزی برای جوانان وانجام مدیریت جهادی جای تامل دارد
امیدواریم مدیریت جهادی در اداره کل ورزش وجوانان(بویزه بانوجه به سوابق) مورد فراموشی قرارنگرفته بلکه مورد دقت ودرایت جناب استاندار قرار گیرد