کد خبر: ۵۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۳

مرگ جوان 16 ساله پاسارگادی به علت غرق شدگی

جوان 16 ساله ساعت سه بعد از ظهر پنج شنبه در رودخانه قصرالدشت شهرستان پاسارگاد، درحوالی روستای همت آباد این شهرستان دچار سانحه غرق شدگی شد.
به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد، جوان 16 ساله پاسارگادی دچار سانحه غرق شدگی شد.
 علی اصغر شیروانی رئیس اورژانس پاسارگاد اظهار داشت:  جوان 16 ساله  ساعت سه بعد از ظهر  پنج شنبه در رودخانه قصرالدشت  شهرستان  پاسارگاد، در روستای همت آباد این شهرستان دچار سانحه غرق شدگی شد.

وی افزود: نیروهای امدادی مردمی و  شهرستان  اورژانس پاسارگاد با اطلاع از وضعیت حادثه راس ساعت 15:00 ظهر بیست و هشتم  فروردین ماه  به محل اعزام شدند و تا پس از حدود یک ساعت  عملیات جست و جو اقدام کردند.

رئیس اورژانس پاسارگاد با اظهار تاسف از وقوع این حادثه از عموم مردم خواست تا حتما به اقدامات ایمنی و پیشگیری در تمام امور توجه کنند.

در همین زمینه حمید عباسی دهیار روستای همت آباد گفت: به علت خشک شدن رودخانه سیوند در سال گذشته عده ای از ماسه های کف رودخانه برداشت کردند که این باعث عمیق شدن رودخانه قصرالدشت شده است و در سال جاری به علت جاری شدن مقدار کمی  آب در این رودخانه و نقاطی که ماسه از آنجا برداشت شده بود، آب در نقاط عمیق جمع شده و بچه های این مناطق هم با نداشتن آگاهی در این مورد دچار این چنین مشکلاتی می شوند.

نظرات بینندگان