کد خبر: ۵۵۳۲۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۸ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
امام جمعه قیروکارزین خطاب به دولتمردان:

به داد کشاورزان قیروکارزین برسید/ قیمت محصولات کشاورزی بسیار پایین است

اقتصاد شهرستان قیروکارزین بر پایه کشاورزی است و اگر به همین روال پیش رود در سال آینده کسی کاشت محصول انجام نخواهد.
به گزارش شیرازه به نقل از پرگون حجت الاسلام اکبری امام جمعه قیروکارزین در نماز جمعه این هفته شهرستان قیروکارزین با اشاره به برگزاری برنامه اعتکاف در هفته جاری گفت: اعتکاف فرصت خوبی است تا جامعه به سمت معنویت برود.
وی اظهار داشت: در شهرستان قیروکارزین در سال گذشته تعداد 1100نفر در برنامه معنوی اعتکاف شرکت کردند که امیدواریم در سال جاری این رقم افزایش داشته باشد.
 اکبری تصریح کرد: از مسئولان شهرستان می خواهیم در سال فرهنگ که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب باید اهتمام بیشتری به بحث معنویت افزایی در جامعه داشت باشیم به برگزاری اعتکاف در شهرها و روستاهای شهرستان به هر نحو کمک کنند.

امام جمعه قیروکارزین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پایین بودن قیمت محصولات کشاورزی شهرستان افزود: از دولت می خواهیم به داد مردم برسند زیرا با وضع موجود اکثر کشاورزان ما ورشکسته می شوند.

وی اظهار داشت: اقتصاد شهرستان قیروکارزین بر پایه کشاورزی است و اگر به همین روال پیش رود در سال آینده کسی کاشت محصول انجام نخواهد.

اکبری گفت: انتظار مردم از دولت این است به هر صورتی که می تواند این مشکل را حل کند زیرا با تورم و وضعیت اقتصادی موجود مردم دیگر به کشاورزی فکر نخواهند کرد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
Safa
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
وقتي كه دكتر و مهندس و فرموندار و بخشدار و آخوندهم برن كشاورز بشن فكر نميكنيد اين مشكلات هم بوجود مياد؟درسته مردم درامدشون پايينه ولي اين درست نيست ك هركسي توي صنف ديگري ورود كنه.بايد دولت ي برنامه مدون داشته باشه برا سال بعد.طوري نباشه ك همه يك محصول بكارن و فصلش ك ميرسه قيمتش ارزون بشه
احمد
آقای safa اونی که کارمنده الان نمی ناله اونی کشاورز واقعی هست و دستش به جایی بند نیست و تو فشاره داره از دولت می خواد کمکش کنه
قیروکارزینی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
بخدا دیگه مردم دارن خودکشی می کنن چرا دولت کاری نمی کنه.
من 50 میلیون تومان زمین اجاره کردم و خیار درست کردم الان شده کیلویی 200 تومان خرج کارگرش هم نمی تونم بدم. چرا هیچکس حواسش به ما نیست.
قیری
United States of America
جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
طالبی اینقدر مفت شده که خودمون هم دیگه رغبت چیدن نداریم. یا خدا....