کد خبر: ۵۵۴۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
فرماندار سپیدان:

در عرصه فرهنگ سرباز می‌خواهیم نه ژنرال

اگر قرار است در عرصه فرهنگ کاری انجا م دهیم باید به دور از سر و صدا و تبلیغات کار کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از مارگون ، دقایقی دقایقی پیش عبدالحسن صمدنژاد فرماندار شهرستان سپیدان در جمع فعالان فرهنگی شهرستان سپیدان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال 93 به سال اقتصاد و فرهنگ اظهار داشت: سود و منفعت جلسات و کارگروه های فرهنگی و سایر جلسات در اثر بخشی و به نتیجه رسیدن آن است.

فرماندار - مارگون - کارگروه.jpg

صمد نژاد عمل را حلال مشکلات فرهنگی جامعه دانست و گفت: شهید مطهری هیچ کدام از تجهیزات و امکانات رسانه ای و الکترونیکی امروزی که در اختیار ماست را نداشت اما با خودسازی، اخلاص و عمل به گفته های خود بر مردم تاثیر گذاشت و در قلب مردم جای گرفت.

فرماندار سپیدان جهان خلقت را عرصه جنگ بین شیطان و خداجویان دانست و گفت: هر جنگی قاعده و قانون خاص خود را دارد و اگر کسی می خواهد از اصول خود دفاع کند، باید هوشیار باشد و با قدرت متکی بر تفکر عمل کند و اگر ما می خواهیم در جبهه حق و برعلیه باطل باشیم ، باید در عرصه فرهنگ با عمل به اصول گام برداریم.

مهندس صمد نژاد تحقیق و بررسی در حوزه فرهنگ را یکی از مهمترین راه های کشف نقاط ضعف و قوت فرهنگ جامعه دانست و تاکید کرد: اگر قرار است در عرصه فرهنگ کاری انجا م دهیم باید به دور از سر و صدا و تبلیغات کار کرد چرا که نتیجه کار را خداوند متعال می بیند و در این راه کسانی باید وارد شوند که علاوه بر وقت گذاشتن، خود در عمل پیش قدم باشند.

img_7917.jpg

صمد نژاد فرماندار سپیدان خودسازی و عمل به احکام و قوانین اللهی را مهمترین عامل ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه دانست و خاطر نشان کرد: امروز بیش از آنکه به ژنرال نیاز داشته باشیم، نیازمند سرباز هستیم و همه باید به نحوی عمل کنیم که خود سرباز عرصه فرهنگ و عمل باشیم و تربیت کننده سربازان عرصه فرهنگ نیز باشیم.

قبل از سخنان مهندس صمد نژاد، تعدادی از فعالان عرصه فرهنگی شهرستان دغدغه ها و مشکلات موجود در عرصه فرهنگی شهرستان را به سمع و نظر فرماندار سپیدان رساندند.



نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
1
حتما ژنرالش شمایی؟! میشه سوابق فرهنگی، میزان تحصیلات و رشته تخصصی تون رو اعلام بفرمایید تا سربازان به خط شوند!
حق شناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
سلام .ظاهر افراد و تغییر گفتار،ما را دربرابر شبیخون فرهنگی غافل گیر کرده است؟ و روز بروز مشکلات فرهنگی ما بیشتر شده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
1
عجب انسان بی تدبیری هستند
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
در ولایی بودن و پر توان بودن فرماندار جوان سپیدان هیچ شکی نیست اما از مهندس صمد نژاد خواهانیم که توجه ویژه ای به فرهنگ داشته باشن چرا که معضل فرهنگ از خرابی اقتصاد سخت تر و سنگینتره اگر فرهنگ جامعه تصحیح شد ، رشد فرهنگ خود به خود منجر به شکوفایی اقتصاد میشه