کد خبر: ۵۵۷۸۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۷ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
فرمانده سپاه فجر فارس خطاب به حامیان فتنه:

فعلا سکوت کرده ایم/ نگذارید از دست فرزندان امام سیلی بخورید/ سپاه هر جا که نیاز اسلام باشد مالی، جانی و زبانی اقدام می‌کند

سردار غیب پرور به کسانی که افراد مساله دار را به استان دعوت می‌کنند، هشدار داد که اجازه دهید استان ما روی آرامش را ببیند.
به گزارش شیرازه، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه فجر تنویر، فرمانده سپاه فجر استان فارس در جلسه مجمع عمومی بسیج استان فارس ضمن تاکید بر اینکه استان فارس نیازمند آرامش و وحدت است به کسانی است که افراد مساله دار را به استان دعوت می‌کنند، هشدار داد که مدیریت کنید و اجازه دهید استان ما روی آرامش را ببیند.

سردار غلامحسین غیب پرور با تاکید بر اینکه افرادی که در جریان فتنه۸۸ رفوزه شده‌اند جایگاهی ندارند مگر کسانی که توبه و از ملت عذرخواهی کرده‌اند، افزود: تصور نکنید هر کسی که می‌آید و مزخرفاتی می‌گوید، چشمان بیدار فرزندان امام آن‌ها را نمی‌بیند؛ ما فعلا بنا بر مصلحت سکوت کرده‌ایم.

نگذارید از دست فرزندان امام سیلی بخورید

فرمانده سپاه فجر استان فارس ضمن اشاره به فتنه 88 و مهار آن توسط حزب‌اللهی‌ها و با اذعان به اینکه ما حواسمان به همه چیز هست، اظهار داشت: متاسفانه کسانی می‌آیند و می‌روند و مسائلی را مطرح می‌کنند اما باید به این‌ها بگوییم نگذارید از دست فرزندان امام سیلی بخورید.

ضرورت شناخت دشمن و مسیری که ترسیم کرده است

فرمانده سپاه فجر استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به اوضاع سوریه بر شناخت دشمن و مسیری که ترسیم کرده است، تاکید و اظهار کرد: هجمه عظیمی به جهان اسلام شده است و ما که در خط مقدم جبهه دفاع از اسلام قرار گرفته‌ایم، نمی‌توانیم نسبت به این مسائل بی‌خیال و اهل غفلت باشیم.

سوریه خط مقدم جبهه مقاومت است

غیب پرور گفت: سوریه خط مقدم جبهه مقاومت در برابر صهیونیست‌ها، سلفی‌ها و مسیحیت تبشیری است.

وی با اشاره به جنایات وهابی‌ها و عوامل استکبار با حمایت آمریکا، اسراییل، کشورهای غربی و عربستان در سوریه گفت: امروز با یک جریان متحجر در جهان اسلام مواجه هستیم که پشت سر آن‌ها صهیونیست‌ها هستند و از این وقایع بیشترین بهره را می‌برند اما این احمق‌ها که در سوریه به اسم اسلام و پیامبر مسلمانان و مردم بی‌گناه را سلاخی می‌کنند، نمی‌دانند که مشکلشان با کشتن مسلمانان حل نمی‌شود چراکه سنت خداوند چیز دیگری است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: ‌ای کاش اجازه حضور می‌دادند تا فرزندان انقلابی امیر‌المومنین(ع) می‌رفتند و بساط این ناکثین را جمع می‌کردند و غده سرطانی را از بین می‌بردند اما ما مطیع مولایمان هستیم و اکنون وظیفه ما همدردی است.

غیب‌پرور در ادامه سخنان خود به تبیین جریان سلفی و تکفیری پرداخت و این جریان را متاثر از آراء و افکار احمدبن حنبل، ابن تیمیه، ابن قیم جوزیه و محمد بن عبد الوهاب دانست و افزود: وهابیون به اسم احیای سنت پیامبر(ص) روی کار آمدند اما حتی با افکار احمدبن حنبل نیز بسیار فاصله دارند و کار را به جایی رسانده‌اند که می‌خواهند قبر پیامبر اکرم(ص) را نبش کنند با این عنوان که مسجد محل قبر نیست.

غیب پرور خاطرنشان کرد: شاخه نظامی جریان وهابی بعد از جریان 11 سپتامبر اوج گرفت و با پول عربستان سعودی در افغانستان و پاکستان و لبنان شروع به ایجاد مدارس علمیه و تبلیغ کردند.

وی ضمن تشریح چهره خشن و متحجری که سلفی‌ها و تکفیری‌ها از اسلام نشان می‌دهند، افزود: جریان سلفی از زمانی شدت بیشتری پیدا کرد که با صهیونیست‌ها جوش خوردند.

غیب‌پرور با بیان اینکه جریان سلفی سال‌ها تلاش کردند تا توانستند در سوریه نفوذ کنند، تصریح کرد: اخوان‌المسلمین یکی از زایش‌های تفکر سلفی است و با شیعه همراه و همسو نیست.

وی علت حضور ترک‌ها در سوریه را برشمرد و گفت: افکار حاکمان ترکیه، برگرفته از اخوانی‌هاست؛ همچنین ترک‌ها به خیال اینکه می‌توانند امپراطوری با عظمت عثمانی را احیاء کنند وارد سوریه شده‌اند.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: قطری‌ها با ادعای آقایی جهان عرب دوشادوش سعودی‌های وهابی میلیاردها دلار در حمایت از جریان سلفی هزینه کردند تا جریان مقاومت را شکست دهند.

وی ضمن اشاره به ورود اردن به جنگ سوریه گفت: جریان سلفی به سبب حضور کردها در شمال عراق چندان موفق نبود اما با روی کار آمدن جریان داعش، عراق هم در آشوب سوریه وارد شد.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه سلفی‌ها و تکفیری‌ها حدود سه سال قبل به صحنه تعاملات سیاسی سوریه وارد شدند، گفت: جریان معارض سوریه با رویکرد بسیار خشن در ابتدا موفقیت‌هایی را کسب کرد تا این که طرح و تجربه موفق ایران در جنگ تحمیلی درخصوص تشکیل بسیج به دولتمردان سوریه منتقل شد.

تشکیل بسیج، فرمولی برای بقای هر حکومت انقلابی است

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه حکومت‌ها تا زمانی می‌توانند به حیات خود ادامه دهند که بر مردم متکی باشند، یادآور شد: در جنگ تحمیلی نیز زمانی که آحاد مردم وارد صحنه دفاع شدند، ورق برگشت و موفقیت‌های بسیاری رقم خورد.

در هر حادثه‌ای به جوانان انقلابی رجوع می‌کنیم

غیب‌پرور با اذعان به اینکه در هر صحنه، رخداد و یا حادثه‌ای به جوانان انقلابی پا در رکاب امام رجوع می‌کنیم، خاطرنشان کرد: روزهای اول تشکیل بسیج برخی می‌گفتند چگونه جوانی که آموزش نظامی ندیده می‌تواند جنگ را اداره کند اما دیدیم که همین جوانان در طول یکی دو سال به استراتژیست‌های بزرگ جنگی تبدیل شدند.

حکومت‌هایی که به سوریه تروریست اعزام کردند، دلشان نمی‌خواهد آن‌ها بازگردند

وی با اشاره به حضور ملیت‌های مختلف در بین جریان معارض سوریه، تصریح کرد: حکومت‌هایی که به سوریه تروریست اعزام کرده‌اند، دلشان نمی‌خواهد که آن‌ها به کشورشان بازگردند زیرا آن‌ها را عامل شورش و قیام در کشور می‌دانند و اخیرا دولت سعودی هم اعلام کرده است که این‌ها حق برگشت ندارند.

غیب‌پرور اعلام کرد: اکنون در سوریه 200 تا 300 هزار شیعه اثنی‌عشری وجود دارد که بیش از سایر گروه‌ها زیر بار ظلم هستند و در هفت منطقه گرفتار شده‌ و روزهای پرمرارتی را گذرانده‌اند که به قول آیت‌الله حائری شیرازی این‌ها یتیمان امیرالمومنین علی(ع) هستند.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به وقایع روز عاشورا و کربلا خاطرنشان کرد: اکنون با دیدن صحنه‌های واقعا تکان‌دهنده جنایات این ددمنشان در سوریه، بهتر وقایع کربلا را درک می‌کنیم؛ خیلی مشکل است دیدن صحنه‌هایی که یک دختر 3 ساله را به نرده‌ای زنجیر کنند و جلو چشمان او، پدر و مادرش را سر ببرند و یا برعکس جلو چشمان پدر، فرزند را بکشند.

مهم‌ترین وظیفه ما این است که رفتار علوی داشته باشیم

غیب‌پرور با بیان اینکه ما شیعه شخصیت بزرگوار امیرالمومنین(ع) هستیم که فرمودند اگر در جایی از بلاد مسلمین خلخال از پای زن یهودی بیرون کشند، جا دارد که مرد مسلمان از ملامت و غصه بمیرد، افزود: اگر امام علی(ع) اکنون حضور داشت، یقیناً خواب نداشت کما اینکه یقین دارم دل امام زمان(عج) از این مصائب امت اسلام خون است و اکنون مهم‌ترین وظیفه ما این است که رفتارمان، رفتار علوی باشد.

سپاه در هرجا که نیاز اسلام باشد مالی، جانی و زبانی اقدام می‌کند

فرمانده سپاه فجر فارس ضمن انتقاد از کسانی که می‌گویند چرا ایران در قضیه سوریه ورود پیدا کرده است، تاکید کرد: از ابتدا انگیزه تشکیل سپاه پاسداران این بوده است که هرجایی نیاز اسلام باشد، جانی، مالی و زبانی اقدام کند و فریاد بزند اما متاسفانه در گذشته عده‌ای معتقد بودند که بشار اسد، سفیانی است و باید سرنگون شود و اکنون هم برخی به مساله دفاع از سوریه اعتقادی ندارند و در این شرایط است که همگان به ویژه خواص باید هوشیار باشند و میدان‌داری کنند چراکه اگر این جانیان قدرت پیدا کنند یا دست آنان به ایران برسد یک شیعه را زنده نخواهند گذاشت همانطور که سخنگوی جبهه النصره گفته بود اگر می‌گذاشتند ایران را به برکه خون تبدیل می‌کردیم.

غیب‌‌پرور با بیان اینکه این مملکت متعلق به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است، تاکید کرد: در این جغرافیای مقدس ندای امیرالمومنین(ع) بلند است و نور خدا و اهل‌بیت(ع) همیشه روشن خواهد ماند.

برخی درگیر زد و بند سیاسی شده و دور خود تار تنیده‌اند

وی با تصریح اینکه اکنون یک جنگ احزاب عجیب به‌راه افتاده است و همه کفر واستکبار دست به دست هم داده‌اند تا اسلام نباشد، گفت: باید حواسمان را جمع کنیم تا در پیچ‌و خم زندگی اصل ماجرا را فراموش نکنیم.

فرمانده سپاه فجر فارس ضمن ابراز تاسف از اینکه برخی آنقدر درگیر زد و بند سیاسی شده و به دور خود تار تنیده‌اند که اصل ماجرا را فراموش کرده‌اند، گفت: حتی اگر مسلمان انقلابی دوآتشه هم نباشیم، حداقل باید برای دفاع از ناموس و ملت خود، علیه ظلم فریاد زد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
8
شما چه کاره اید ؟کودتا یعنی حرفهای شما!!!!1
ناشناس
کودتا دولت خاتمی بود کودتا عملکرد بانیان اصلاح طلب قتل های زنجیره ای بود سلام بر فرزندان راستین سید علی
ناشناس
اونوقتی که شهدای سپاه در درگیری با اشرار و تکفیری ها سر از تنشون جدا میشه چرا نمی گی چی کاره اند؟
باید حتما ناموس و خار و مادرت رو ببرند تا بعد بفهمی سپاه چیکاره است؟!
ناشناس
سپاه یعنی همه کاره مملکت.سپاه یعنی دلسوزان حقیقی مملکت.سپاه یعنی حافظ اسلام و شیعه بودن.سپاه یعنی وحشت امریکا از این سبز پوشان حریم ولایت.سپاه یعنی امنیتی که داریم مدیون انهاییم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
13
درود بر سپاه . همچنان حافظ اسلام باشید و با دشمنان داخلی و خارجی برخورد جدی داشته باشید