کد خبر: ۵۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ یکشنبه 4 خرداد

شیراز رکورد دار تعداد «فست فود» در کشور

مدیرکل استاندارد فارس از پلمپ 50 شهربازی غیراستاندار در سطح استان خبر داده است.

به گزارش شیرازه؛ «عصرمردم» تیتر یک خود را از میان صحبت‌های رییس جمهور انتخاب کرده و خبر ««خاتم شیراز» کلید خورد» را هم به صفحه اول کشانده؛ «خاتم شیراز» عنوان تله‌فیلمی است که دیروز به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در شیراز به اجرا درآمده است. «روابط عمومی باید در خدمت مجموعه مدیریتی باشد نه در خدمت مدیر مجموعه» از جمله عناوین داخلی این روزنامه است که به نقل از مدیر انجمن روابط عمومی فارس چاپ شده. صفحه آخر هم تمام و کمال به گزارش بازدید شهردار از یکی از مجموعه های صنعتی فارس اختصاص یافته.

«نیم‌نگاه» از میان صحبت‌های سردار سجادیان در مراسم آغاز به کار رسمی قرارگاه کاهش و مهار سرقت در فرماندهی انتظامی فارس، تیتر یک خود را انتخاب کرده و از عزم جزم پلیس برای کنترل سرقت گفته. اولین نشست روابط عمومی‌ها در فرمانداری شیراز به مناسبت هفته روابط عمومی برگزار شد؛ این خبر در صفحات داخلی این روزنامه با عنوان «معاون فنی و عمرانی فرمانداری شیراز: تیزبینی روابط عمومی، سازمان را از انحراف نجات می دهد» به چاپ رسیده است. ستون "پژواک" با تیتر «وارث علم پدر، پاسدار مکتب جعفری» از زندگی‌نامه و فضایل امام موسی کاظم(ع) گفته و آورده: «از سال 148 هجری که امام صادق(ع) به شهادت رسید و دوران امام موسی کاظم(ع) آغاز شد آن حضرت با منصور دوانیقی، محمد، هادی و هارون عباسی هم دوره بود». صفحه آخر هم از تعطیلی 30 درصد از فست فودهای شیراز در سال گذشته خبر داده و گفته شیراز به نسبت جمعیت اولین شهر کشور از لحاظ تعداد فست فود است.

«تمام مسوولان باید دارایی‌های خود را اعلام کنند» امروز تیتر یک «افسانه» شده که مربوط به مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام است که مسوولین را ملزم به اعلام دارایی‌های خود می‌کند. مدیرکل استاندارد فارس هم خبر از «پلمپ 50 شهربازی غیر استاندارد در فارس» داده که این موضوع در صفحه اول این روزنامه تیتر شده. خبر برگزاری نخستین جلسه شورای هماهنگی حوزه های علمیه و دانشگاه های استان از جمله اخبار داخلی این روزنامه است که با تیتر «مرجعیت حوزه و دانشگاه باید در جامعه تقویت شود» به چاپ رسیده. برگزاری شصتمین سالروز تاسیس بیمارستان نمازی شیراز که قرار است 6 خرداد ماه با حضور وزیر بهداشت در این بیمارستان برگزار شود، هم از دیگر عناوبن داخلی امروز این روزنامه است.


«خبرجنوب» تیتر زده «طبیعت فارس خاکسترنشین کمبود اعتبار»؛ مدیرکل منابع طبیعی از کمبود اعتبارات برای یافتن عاملان آتش سوزی ها و دیگر اقدامات پیش گیرانه گلایه کرده و این موضوع تیتر یک این روزنامه شده. مدیرکل امور مالیاتی فارس هم از مصرف شدن 80 میلیارد تومان از مالیات های مردم در حوزه سلامت خبر داده که این موضوع هم در صفحه اول به چشم می‌خورد. «دیریست دلم چشم به راهت دارد» اما عنوان گزارشی از شیرخوارگاهی در شیراز است که گزارشی تصویری از این شیرخوارگاه را شامل می شود. «تا پایان سال طرح استاندارد سازی هتل های فارس تکمیل می شود»، تیتر صفحه گردشگری امروز این روزنامه است که با اعضای جامعه هتلداران فارس مصاحبه کرده و از برنامه ها و طرح های آنان گفته. همچنین در این صفحه از تردد ماشین‌های سنگین در حریم درجه یک نقش رستم گلایه کرده؛ این ترددها به خاطر طرح انتقال گاز از جنوب به شمال کشور است.

نظرات بینندگان