کد خبر: ۵۷۱۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
رفتار دوگانه فیس بوک با کاربران

باز هم می‌گویید فیس بوک غیرسیاسی است؟

در ماه‌های گذشته حساب کاربری بسیاری از فلسطینی‌ها در فیس بوک، مسدود شده است.
حساب کاربری فلسطینی‌هایی که هرگونه مطلبی علیه جنایات صهیونیست‌ها منتشر کنند و خواستار مقابله با اشغالگران شوند، توسط مدیران فیس‌بوک مسدود می‌شود اما هم‌زمان صهیونیست‌ها به راحتی در فیس بوک به انتشار مطالب تحریک‌آمیز و تروریستی علیه فلسطینی‌ها مشغولند.

به گزارش شیرازه به نقل از مشرق؛ در ماه‌های گذشته حساب کاربری بسیاری از فلسطینی‌ها در فیس بوک، مسدود شده است. علت مسدود شدن این صفحات، محتوای خشونت‌آمیز و ضد صهیونیستی آنها اعلام شده است.

اما مسئولان فیس‌بوک در یک رفتار کاملا دوگانه و تبعیض‌آمیز، خشن‌ترین و محرک‌ترین صفحات صهیونیست‌ها و حامیان کشتار فلسطینی‌ها را باز گذاشته‌اند.

حتی صفحاتی که در آنها مطالبی حاوی ضرورت قتل عام فلسطینی‌ها نیز منتشر می‌شود، کاملا باز است و از برخورد مدیران فیس بوک خبری نیست.

به عنوان مثال، اخیرا یکی از کاربران صهیونیست،‌صفحه‌ای در فیس‌‌بوک راه‌اندازی کرده که نام و موضوع آن ضرورت کشتن هر فلسطینی در هر ساعت است. تاکنون 16 هزار صهیونیست نیز از این صفحه حمایت کرده‌اند.

در این صفحه از صهیونیست‌ها خواسته شده تا زمان پیدا شدن سه شهرک‌نشین صهیونیست که اخیرا مفقود شده‌اند، هر ساعت یک فلسطینی را بکشند.

رفتار دوگانه فیس بوک با کاربران فلسطینی و صهیونیستی

سه صهیونیست مذکور از پنجشنبه گذشته در حوالی کراخنه باختری مفقود شده‌اند و صهیونیست‌ها مدعی هستند که مبارزان فلسطینی آنها را به دام انداخته‌اند. اما حماس، ادعای صهیونیست‌ها را رد کرده است. با این حال، صهیونیست‌ها به همین بهانه ده‌ها تن از مقامات حماس را بازداشت کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
آ كلادار
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
0
آمو چرا همش عشطبا مي نويسين.كرانه ياکراخنه

""سه صهیونیست مذکور از پنجشنبه گذشته در حوالی کراخنه باختری مفقود شده‌اند""