کد خبر: ۵۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۲۱ تير ۱۳۹۳

امام جمعه گله‌دار: جشن طلاق از آثار سوء ماهواره است

مرتبا باید این مباحث را اعلام کرد و به مردم گفت تا زمانی نرسد که کار از کار گذشته باشد و دیگر پشیمان شده باشیم.

به گزارش شیرازه، در دومین نماز جمعه ی ماه رمضان بخش گله دار، دکتر محمدرضا خادم امام جمعه ی گله دار پس از توصیه و سفارش به تقوای الهی به موضوع آرامش در زندگی اشاره نمود و اظهار کرد: آرامش زندگی در اجتماع و خانواده و پرورش فرزندان خوب، همگی در سایه ی تقوای الهی است.

دکترخادم افزود: نتانیاهو چندین سال قبل اعلام کرد که باید به ایران و عراق حمله کرد و همه دیدند که آمریکا به عراق حمله ور شد، اما واقعا توانستند به ایران حمله کنند؟! جرثومه های اصلاحات کاخ سفید آمریکا در پی راه اندازی تلویزیون سکسی در ایران بود که باید دقت شود به این مسائل مهم تاکید زیادی نموده اند، رهبری جمهوری اسلامی ایران که جهان را دقیق می شناسد در سال 1375 به موضوع ماهواره ها اشاره کردند و اخطار دادند که مضمون آن چنین می باشد که این ماهواره ها تیرهای زهرآگینی هستند که کشورهای اسلامی را مورد هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: در حدود 40سال پیش آمار طلاق کشور نیم در هزار بوده که امروز80 برابر شده است و در برخی شهرهای بزرگ این آمار به38درصد رسیده است.

خادم این آمار و ارقام را نتیجه ی اثرات تخریبی ماهواره ها این بشقاب های شیطانی دانست و تاکید کرد: مرتبا باید این مباحث را اعلام کرد و به مردم گفت تا زمانی نرسد که کار از کار گذشته باشد و دیگر پشیمان شده باشیم.

وی در ادامه بیان داشت: بسیاری از کارشناسان، دکترهای غربی که آمارشان رو به افزایش است، شبانه روز در تلاش این هستند که القائات ضد اسلامی را به جامعه ی مسلمان وارد سازند.

امام جمعه گله دار افزایش طلاق را به ماهواره ها نسبت داد و اظهار کرد که زمانه به جایی رسیده امروزه طلاق را جشن می گیرند، کیک جدایی سفارش می دهند و پارتی تشکیل می دهند و این اثرات سوء مشاهده برنامه های ماهواره ای است.

حجت الاسلام خادم به شبیخون فرهنگی که سالها قبل رهبر معظم انقلاب اعلام کرده بودند اشاره کرد و گفت: امروزه نیز رد شبکه های مجازی و به خصوص در واتس آپ ها مطلب و تصاویری طنزآمیز منتشر می شود که همگی ساخته و پرداخته ی کارشناسان غربی است که به مرور زمان تاثیرات خودش را می گذارد.

خادم در ادامه ی خطبه ی خود به شبکه های ماهواره ای اشاره کرد و گفت: عمده ی شبکه های مخصوص پخش سریال می باشد و تاثیرات بدی را بر جامعه می گذارد به طوری که به زن ها چنین القاء می شود که اگر مردی به زنی خیانت کرد باید زن  نیز خیانت کند و امروزه می بینیم که تاثیرات آن بروز و ظهور پیدا کرده و ما در روزنامه ها تیترهای زن همسرکش و ... می بینیم و میخوانیم.

وی ابراز داشت: غرب به این نکته رسیده که باید لطیف کارکرد که این بیشترین تاثیر را دارد، کارهای لطیفی که در ضمن عشقی و عاطفی است.

خادم امام جمعه ی گله دار به 60 شبکه ضد اسلامی و ضد ایرانی اشاره ای کرد که توسط یک فرد یهودی آمریکایی تبار به نام رابرت مرداک اداره می شود و از اهداف آنها پرده برداشت.

خطیب جمعه گله دار همچنین به دیدار مقام معظم رهبری با مسئولین نظام اشاره کرد و گفت: مواظب باشید که با شعار اعتدال که شعار خوبی است، مومنان را کنار نگذارید که در حالت خطر اینها جان خود را به خطر خواهند انداخت.
وی این مسئله را نیز به مسئولین شهرستانی متذکر شد و آنها  را که همگی از خط رهبری هستند خواست که به این امر عمل نمایند.

دکتر خادم به موضوع حجاب و عفاف که21 تیرماه روزملی حجاب و عفاف می باشد اشاره کرد و گفت: باید در آیات قرآنی که در مورد عفاف و حجاب می باشد تدبر کرد.
نظرات بینندگان