کد خبر: ۵۸۲۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۲۵ تير ۱۳۹۳

این طلبه های جوان در پارک اردکان چه می کنند؟ + تصاویر

این روزها در پارک بدون آرم و آمار و بنر و بدون زیرنویس و مانور و بدون اخذ رتبه و مرتبه کار اصیل فرهنگی متناسب با شعار سال مقام معظم رهبری در جریان است.
به گزارش سرویس فرهنگی شيــرازه، اردکان فارس شهری است با یک خیابان طولانی و البته زیبا که البته یک پارک هم دارد. پارک شهروند! اما این روزها در ماه مبارک رمضان حال و هوای پارک با مهربانی همراه و با تواضع همنشین است. فضای آنجا با علم قرین و با عقل عجین شده است. با اخلاق و رفتار توام با دوستی مانوس و با سادگی شیرین خود حلاوتی دیگر دارد.

www.margoon.com

سایت محلی مارگون نوشت: این روزها دیگر پارک شهروند اردکان، پارکینگ قلیان میوه ای نوجوانان و جوانان با دسرها و آلات معمول و البته ممنوعی که در بیخ گوش فرمانداری پهن می شد نیست.

روزهای رمضان، در پارک شهر، بدون آرم و بنر و زیرنویس و مانور آمار و ارقام و بی خیال اخذ رتبه و مرتبه، یک کار اصیل فرهنگی متناسب با شعار سال در حال اجراست.

حضور چند طلبه جوان با روحیه جهادی و چهره های بشاش که با فروتنی مثال زدنی همراه شده، در یک فضای عمومی و در کنار خانواده ها و جوانان و نوجونان به نیت ارتباط چهره به چهره، کاری است بس شایسته و در خور تقدیر.

طلبه هایی که با تاسی و پیروی از پیامبر اعظم(ص) که می فرماید: «انا بشر مثلکم» و «یمشی فی الاسواق» راه می پیمایند و راهنمایند.

www.margoon.com

نویسنده :
هادي اميري
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
غالي
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳
0
يك طلبه يا طلبه ها ؟!