کد خبر: ۵۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
خیرین کمک کنند

بزرگترین منطقه سعادتشهر، مسجد ندارد!+تصاویر

با تلاش مسولان شهرستان پاسارگاد اقداماتی برای ساخت مسجد این منطقه انجام شده است اما متاسفانه به دلیل نبود اعتبار متوقف شده است.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، به طور قطع و يقين مي‌توان اذعان داشت كه تأسيس و بناي مسجد توسط رسول گرامي اسلام (ص) و قراردادن آن به عنوان مركز هدايت، اداره جامعه نوبنياد اسلامي، پايگاه نشر و تبليغ معارف اسلامي و تبيين و تشريح آيين تازه معرفي شده اسلام از سوي خداوند متعال، يكي از ارزشمندترين و والاترين كاري بوده است كه آن حضرت در ابتداي راه و اولين مراحل رسالت عظيم خويش به انجام رسانده است.

اين مكان مقدس اگر چه به ظاهر از نظر ساختماني و بنا بسيار ساده و بي آلايش بوده ولي در باطن و اعماق وجودي خويش از بار معنايي و دروني بسيار والايي برخوردار بوده است. به اين جايگاه برتر معنوي و داراي ارزش قدسي تنها به عنوان يك پديده جغرافيايي نگريسته نشده بلکه آن‌چنان در جامعه اسلامي داراي مرتبت و شأنيت گرديده است كه خداوند متعال آن را به عنوان بيوت الله و خانه خويش معرفي كرده است.

طنین پاسارگاد نوشت: مردم شهرک فاطمیه و همچنین شهرک حسینیه سعادتشهر با توجه به اینکه بخش اعظمی از تراکم جمعیتی شهر را تشکیل می دهند فاقد مسجد برای انجام فعالیت های مذهبی خود هستند و نماز جماعت مردم این منطقه دریک مدرسه برگزار می شود.

با توجه به اینکه با تلاش مسولان وفرمانداری شهرستان پاسارگاد اقداماتی برای ساخت مسجد این منطقه انجام شده است اما متاسفانه به دلیل نبود اعتبار کافی ساخت ساختمان این مسجد متوقف شده است. جا دارد که خیرین شهرستان و همچنین با تلاش مجدانه مسولان  شروع  و ساخت مسجد این منطقه از سر گرفته شود چراکه مسجد یکی از میازهای اصلی ایم منطقه از شهر سعادتشهر می باشد.

 

 

نظرات بینندگان