کد خبر: ۵۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان در قیروکارزین جایزه خود را به مردم غزه داد+تصاویر

مسابقات فوتسال جام رمضان امسال در شهرستان قیروکارزین با شور و هیجان بیشتری پیگری شد بطوری که حدود 50 تیم در این رقابت ها حضور داشتند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پرگون، مسابقات فوتسال جام رمضان در نقاط مختلف شهرستان قیروکارزین به پایان رسید. مسابقات فوتسال جام رمضان امسال در شهرستان قیروکارزین با شور و هیجان بیشتری پیگری شد بطوری که 46 تیم در این رقابت ها حضور داشتند و این مسابقات در چهار نقطه برگزار گردید.

از نکات قابل توجه امسال نام گذاری تیم ها بود بطوری که حدود 70 درصد از اسامی تیم ها یا به نام مقدس شهدا مزین شده بود و یا به نام های مذهبی نامگذاری شده بود که از نکات مثبت این دوره از رقابت ها بود. یکی دیگر از کار های ارزشی انجام شده در این مسابقات توسط تیم شهدای روستای نجف آباد انجام شد که بازیکنان این تیم جایزه نقدی خود را به مردم غزه اهدا کردند.

نتایج بدست آمده در مناطق مختلف برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان قیروکارزین

در شهر قیر که مرکز شهرستان می باشد بعد از برگزاری مسابقات مابین 10 تیم این تیم شهدای روستای دهبه بود که به مقام قهرمانی رسید و تیم های گودبانو از شهر قیر و شهدای علی آباد به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

در شهر کارزین بدلیل شرکت تیم های بیشتری در مسابقات این رقابت ها از شور بیشتری برخوردار بود. 16 تیم بعد از یک ماه تلاش و برگزاری مسابقه قهرمانی تیم استقلال امام شهر را دیدند و تیم های الغدیر و شهدای نجف آباد به مقام های دوم و سوم رسیدند.

در بخش افزر که مسابقات با حضور 8 تیم انجام شد این تیم بخشداری افزر بود که با غلبه بر تمامی تیم ها به مقام قهرمانی رسید و تیم دهیاری روستای مظفری به مقام دوم رسید.

مسابقات در روستای قلات کمی متفاوت بود، زیرا این مسابقات در زمین خاکی انجام می شد و تیم ها تماما از روستاهای همجوار آنجا بودند که در این رقابت ها تیم شهدای علی آباد اول شد و تیم شهدای روستای قلات به مقام دوم رسید.





نظرات بینندگان