کد خبر: ۵۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

فنی و حرفه ای سپیدان آموزش گوهرتراشی می دهد

258 نفر از خواهران و برادران در مرکز فنی و حرفه ای سپیدان آموزشهای مهارتی را فرا گرفته و 30 تا 40 درصد از این هنرجویان بعد از اتمام دوره آموزشی یا در بازار کار جذب شده و یا شخصاً اقدام به راه اندازی شغلی در راستای آموزشهای فراگرفته ایجاد نموده اند
مهدی فرهادی سرپرست مرکز آموزش فنی حرفه ای سپیدانبه گزارش شیرازه به نقل از مارگون، مهدی فرهادی سرپرست مرکز آموزش فنی حرفه ای سپیدان در گفتگو با خبرنگار مارگون گفت: مرکز آموزش فنی حرفه ای سپیدان در سال 1388 به بهره برداری رسیده و در حال حاضر آموزش های فنی حرفه ای جهت خواهران و برادران در آن اجرا می شود.

فرهادی با اشاره به رشته های مهارتی این مرکز اظهار داشت: درحال حاضر رشته های تعمیرات تراکتور و تیلر ، ماشین آلات کشاورزی، تعمیر خودروهای سبک سواری، برق صنعتی و ساختمان، تاسیسات و جوشکاری برای برادران و رشته های منبت کاری، کیف دوزی چرم و تراش سنگ های زینتی ( گوهر تراشی ) برای خواهران در حال اجراست که مورد استقبال جوانان به ویژه خواهران مواجه شده است .

مهدی فرهادی با ارائه آماری از فراگیران آموزشهای مهارتی در سپیدان افزود: در سال 92 تعداد 258 نفر از خواهران و برادران در مرکز فنی و حرفه ای سپیدان آموزشهای مهارتی را فرا گرفته و 30 تا 40 درصد از این هنرجویان بعد از اتمام دوره آموزشی یا در بازار کار جذب شده و یا شخصاً اقدام به راه اندازی شغلی در راستای حرفه خود ایجاد نموده اند.

سرپرست مرکز آموزش فنی حرفه ای سپیدان بخش زیادی از دوره های آموزشی را بصورت عملی خواند و تاکید کرد: بیش از 75 درصد آموزهای موجود بصورت عملی بوده و این امر تاثیر به سزایی در فراگیری آموزشهای موجود خواهد داشت .

وی در خاتمه افزود: از همه جوانان دعوت می کنم که جهت فراگرفتن آموزشهای فنی و حرفه ای به این مرکز مراجعه و بصورت رایگان در رشته های فنی موجود شرکت نمایند.


نظرات بینندگان