کد خبر: ۵۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۳

بانک ملت شعبه سروستان در آستانه تعطیلی قرار گرفت

در آستانه حضور بیست و چند ساله این بانک در شهرستان سروستان، خبرها حاکی از تعطیلی تنها شعبه این بنگاه اقتصادی است.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از سروآنلاین، پس از تعطیلی بانک ملت شعبه کوهنجان در اواخر دهه 80 و ادغام آن در شعبه شهرستان  سروستان چند ماهی است که زمزمه تعطیلی این شعبه درسروستان به گوش می رسد.

براساس اخبار دریافتی، کاهش میزان سپرده گذاری در این شعبه، علت اصلی این اقدام اعلام شده است.

به گفته برخی مشتریان این بانک، ضعف مدیریت طی سال های گذشته، نبود تعامل با شرکت های بخش خصوصی و دولتی و عدم پرداخت تسهیلات مناسب به متقاضیان باعث کاهش کمی و کیفی سرمایه گذاری در این شعبه از سوی مردم می باشد.

هر چند این بانک طی چند سال گذشته تبلیغات  گسترده ای در سطح شبکه های تلویزیونی و نشریات کشور  داشته است اما به نظر برخی فعالان اقتصادی، آنچه باعث جذب سرمایه گذاری در بانک ها می شود، رعایت اصول مشتری مداری، ارایه خدمات گسترده بانکی و همچنین پرداخت تسهیلات سهل الوصول می باشد. 

این گروه از فعالان اقتصادی حضور موفق موسسات مالی اعتباری خصوصی در شهرستان سروستان در جهت جذب حداکثری سپرده گذاران را دلیل رعایت موارد فوق می دانند و معتقدند: برخورد مناسب و جلب رضایت مشتریان از جمله ارکان موفقیت در امور مالی و بانکی است.

به گزارش سروآنلاین، هر چند طی یک ماه گذشته رایزنی هایی جهت انتقال سپرده های چند مجموعه دولتی و نیمه دولتی و حتی خصوصی توسط مسئولین ارشد شهرستان به شعبه بانک ملت سروستان صورت گرفته اما هنوز اقدام عملیاتی انجام نشده و این شعبه در آستانه تعطیلی و انتقال آن به یکی از شهرستان های استان قرار دارد.

نظرات بینندگان