کد خبر: ۵۹۴۲۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
نماینده مردم شیراز در مجلس:

فرجی دانا سکان‌دار وزارت علوم نیست

ذوالانوار با بیان اینکه موضوع استیضاح فرجی‌دانا جناحی نیست، گفت: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها می‌افتد خواسته اغیاری است که مصلحت کشور و نظام را نمی‌خواهند.
به گزارش شیرازه سیدحسین ذوالانوار نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، پیرامون استیضاح وزیر علوم گفت: این استیضاح در پی سلسله اشتباهاتی بود که در وزارت علوم رخ داده است که به نظر می‌آید با بصیرت و عمد بوده است.

وی افزود: کسانی که به دنبال استیضاح وزیر علوم هستند در حقیقت به دنبال استیفای حقوق ملت هستند و می‌خواهند کشور در آرامش و امنیت به سر ببرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به وضعیت حساس کشور در شرایط کنونی گفت: در حال حاضر مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و از یک طرف تحریم نیز بر این مسئله تاثیر می‌گذارد. حال با این وضعیت نباید آرامش و امنیت کشور بر هم بریزد. در این وضعیت آیا کسانی باید در منصب وزارت علوم بنشینند که اعمالی شبیه به آنچه که غرب می‌خواهد را اعمال کنند؟

ذوالانوار در ادامه تصریح کرد: اهانت به ساحت مقدس امام حسین (ع) که توسط یک استاد دانشگاه صورت می‌گیرد چه معنی می‌دهد؟ آیا این به معنای به راه انداختن امواج متلاطم در دانشگاه‌ها نیست؟ چه کسانی دنبال این اقدامات هستند؟ غیر از این است که این اقدامات در راستای اهداف غرب قرار می‌گیرد؟ قطعا این وضعیت به کشور لطمات زیادی خواهد زد.

وی در ادامه گفت: عده‌ای فکر می‌کنند می‌توانند بین نمایندگان دوگانگی ایجاد کنند و شایعه می‌کنند که فراکسیون رهروان راه دیگری را می‌رود و اصولگرایان راه دیگری. این در حالی است که اصلا چنین موضوعی صحت ندارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع استیضاح فرجی‌دانا یک موضوع جناحی نیست و اکثر نمایندگان به دنبال حاکم کردن آرامش در کشور هستند.

ذوالانوار با بیان اینکه ایجاد ناآرامی در دانشگاه‌ها از بیرون دانشگاه‌ها هدایت می‌شود، گفت: ما باید بدانیم که سکان وزارت علوم به دست فرجی‌دانا نیست. اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها می‌افتد خواسته اغیاری است که مصلحت کشور و نظام را نمی‌خواهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نظام جهانی و دولت‌های مستکبر به دنبال تضعیف قدرت ما هستند و این نوع مقدمه‌چینی‌ها در دانشگاه‌ها در همین راستا قرار دارد و البته ما امیدواریم سکان وزارت علوم به دست کسانی بیفتد که خود به دنبال پیشرفت علمی هستند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
0
بهترین گزینه جایگزین خودت هستی دست بکارشو اینجارا هم بلگیر ککوی شیرازی ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
0
ای کاش نام ایشان هم جزو استیضاح کنندگان می بود!!!!!!
اسماعیل برهانی
جهت اطلاع نام ایشان در صدر استیضاح کنندگان بود
محمد بهاری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
2
از مهندس ذوالانوار به خاطر استیضاح وزیر متشکریم
خالد فاتحی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
2
از نماینده با بصیرت و ولایی شیراز مهندس ذوالانوار ممنونیم
رای دهندگان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
2
رای ما در دور آینده مجلس فقط ذوالانوار قادری رضازاده عزیزی
مردم شیراز
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
1
از بابت همه زحمات مهندس ذوالانوار متشکریم