کد خبر: ۵۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۳

فرماندار خرامه: همایش بزرگداشت امامزاده اسحاق برگزار می‌شود

به همت شورای عالی قرآنی شهرستانی خرامه در سالروز گرامیداشت حضرت شاهچراغ (ع) و بقاع متبرکه، بزرگداشت امامزاده اسحاق (ع) در برگزار خواهد شد.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، جلسه هماهنگی همایش امامزاده اسحاق (ع) و مراسم تجلیل پاسداران از فرماندار خرامه به مناسبت هفته دولت، با حضور جمعی از پاسداران و اعضای شورای عالی قرآنی در فرمانداری خرامه برگزار شد.

حجت الاسلام موفق قانعی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خرامه ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت امسال با دهه کرامت متقارن شده و باعث مضاعف شدن برکات این هفته شده که نشان از نوعی پیوند با ولی امر مسلمین است.

وی با بیان اینکه علت نامگذاری هفته دولت به خاطر شهادت دولتمردانی چون رجایی و باهنر بوده است، افزود: هفته دولت در سالروز شهادت خدوم مکتبی، شهید رجائی رئیس جمهور و شهید دکتر باهنر نخست وزیر مکتبی نامگذاری شده است، پیام هفته دولت الگوسازی این است که اگر فردی با اخلاص، خدمتگذاری کند همیشه یاد و نام او زنده خواهد بود.

شهرام افشاریان فرمانده سپاه ناحیه خرامه ضمن تشکر از همکاری های فرماندار در فعالیتهای قرآنی شهرستان گفت :جای بسی خوشحالیست که فرماندار این شهرستان یک شخصیت قرآنی است و به مسائل قرآنی اهمیت ویژه ای می دهد.

احسان خازن فرماندار خرامه بیان داشت: از همه اعضای شورای عالی قرآنی می خواهم که برای رونق گرفتن فعالیت های قرآنی با محوریت امامزاده اسحاق (ع) تمام تلاش خود را به کار گیرند تا این مکان مقدس مورد توجه همه محبان اهل بیت (ع) قرار بگیرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری همایش بزرگداشت امامزاده اسحاق (ع) برای اولین بار در شهرستان خرامه ادامه داد: این همایش بزرگ روز دوشنبه همزمان با روز گرامیداشت شاهچراغ (ع) و بقاع متبرکه با حضور استاد احمدی وفا قاری بین المللی قرآن برگزار خواهد شد.

در ادامه این جلسه ضمن بحث و گفتگو پیرامون فعالیت های دارالقرآن، پایگاه مقاومت امامزاده اسحاق (ع) و برگزاری همایش گرامیداشت امامزاده اسحاق، اقدامات ذیل مصوب شد:

* برگزاری همایش بزرگداشت امامزاده اسحاق در روز دوشنبه همزمان با نماز مغرب و عشا در امام زاده اسحاق ع و با حضور استاد احمدی وفا قاری بین المللی قرآن

* تجلیل از حافظان قرآن در برنامه همایش

* برگزاری هفتگی جلسه تفسیر قرآن عصر های پنجشنبه در امام زاده اسحاق (ع)

در پایان این جلسه به مناسبت هفته دولت از طرف سپاه ناحیه خرامه با اهدای لوح نقدیر و هدیه از فرماندار خرامه تقدیر بعمل آمد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/shahrivar%2093/7%20emamzadeh/7%20shahrivar%20emamzadeh%201.jpg

نظرات بینندگان