کد خبر: ۶۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳

سعادت‌شهر یک متر کمربندی ندارد+تصاویر

از مسولان خواهشمندم که فکری به حال کمربندی این شهر داشته باشند چرا که گاهی ثانیه ها می تواند سرنوشت ساز باشد.

به گزارش شیرازه، عبور و مرور خودروهای سنگین در سطح شهر سعادتشهر هر از گاهی دردسرهایی را برای شهروندان  بوجود می آورد؛ از تصادف و ترافیک تا آلودگی صوتی. سالهاست مردم این شهر چشم انتظار احداث کمربندی برای رهایی از این وضعیت هستند.

در تصاویری که در ادامه خواهید دید، عبور یک خودروی سنگین از خیابان کم عرض واقع در مرکز شهر باعث شد تصادف شدید اتفاق بیافتد که البته این اولین اتفاق نبوده و نیست.

باصری یک از شهروندان سعادتشهری به خبرنگار طنین پاسارگاد گفت: چند روز پیش که بیماری را در ماشینم به بیمارستان منتقل می‌دادم  و حال عمومی وی نیز خوب نبود. به علت ترافیکی که چند تریلر در سطح شهر ایجاد کرده بودند به سختی و با معطلی هر چه تمام توانستم این بیمار را به بیمارستان برسانم که در این زمینه لطف خدا شمال حال این بنده خدا بود و این بیمار را به موقع به بیمارستان رساندم و از مسولان خواهشمندم که فکری به حال کمربندی این شهر داشته باشند چرا که گاهی ثانیه ها می تواند سرنوشت ساز باشد.

از اين رو، وجود کمربندي سعادتشهر بيش از پيش احساس شد و انتظار مي‌رود با توجه به اينکه اين ميزان ترافيک در اين منطقه رو به افزايش است و ترافيک‌هاي سنگين به غير از روزهاي تعطيلي و آخر هفته‌ها، به اواسط هفته نيز کشيده شده است، مسئولان امر تدابير ويژه‌اي را در اين خصوص پيش‌بيني کنند.

 

 

 

نظرات بینندگان