کد خبر: ۶۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۰۸ مهر ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ سه شنبه 8 شهریور

هندوانه‌ دردسرسازی که آب فارس را قورت داد!

نماینده شیراز در مجلس گفته سرمایه پزشکان باید در بخش بهداشت و درمان هزینه شود نه ساخت و ساز مسکن.

به گزارش شیرازه؛ «عصرمردم» تیتر یک خود را به «اجرای طرح بسته حمایتی در 27 مدرسه فارس» اختصاص داده است. آذری، مدیر کل آموزش و پرورش فارس در بازدید از این روزنامه این خبر را داده و گفته: «این طرح ملی برای نخستین بار در ایران به اجرا در خواهد آمد».

آذری سری هم به روزنامه «نیم‌نگاه» زده و در جریان این بازدید گفته: «بیماری اصلی آموزش و پرورش تمرکز گرایی است» که تیتر یک امروز این روزنامه را به خود اختصاص داده است. مراسم گرامیداشت روز آتش نشان و ایمنی که با حضور شهردار برگزار شده از جمله عناوین داخلی این روزنامه است که تیتر آن مربوط می شود به صحبت های شهردار در این مراسم: «از طرح های تحقیقاتی و پژوهشی حمایت می کنیم». این روزنامه همچنین از روبات جدید آتش نشانی گفته که در جریان این مراسم از آن رونمایی شده است.

«افسانه» اما ترجیح داده تا خالی شدن سدهای فارس را تیتر یک خود کند. استاندار در بازدید از شرکت آب منطقه ای فارس این خبر را داده است. وی همچنین به موضوع ترک برداشتن تاج سد درودزن اشاره کرده و گفته: «10 هزار تومان برای هر کیلو گندم هزینه می کنیم و آن را کیلویی هزار تومان می فروشیم». عکس امروز هم به مراسم روز آتش نشان و روبات آتش نشانی که طی این مراسم رونمایی شده اختصاص یافته است. این روزنامه در صفحات داخلی خود به سراغ سردار مینایی مدیر کل کنگره سرداران شهید فارس رفته و گفت و گویی با وی ترتیب داده است. مینایی در این گفت و گو با گلایه از نبود المان‌های مرتبط با دفاع مقدس و شهدای شاخص استان در سطح شهر و ورودی ها گفته: «وقتی دست رد به سینه هنرمندان این شهر می زنیم، فرهنگ در محاق باقی می ماند».

«هندوانه‌ای دردسرساز زیر بغل فارس» را «خبرجنوب» تیتر یک خود کرده که به صحبت های استاندار مربوط می شود. وی در این خصوص گفته: «هفت سال هندوانه زیر بغل فارس گذاشتند تا در کشت گندم اول شود اما به قیمت نابودی آب های زیر زمینی». «هشدار برای یک کشتار!» تیتر دیگر این روزنامه است که مربوط به کشتار غیر قانونی روزانه 500 راس دام در بیدزرد می شود. رییس دامپزشکی شیراز این خبر را داده و گفته: «50 درصد از بیماری های نوظهور منشاء دامی دارد». این روزنامه همچنین به مناسبت روزجهانی ناشنوایان گزارشی تهیه کرده که با تیتر «سکوت چیست؟ به جز حرف‌های ناگفته!» در صفحه اول این روزنامه به چاپ رسیده است. قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی هم «سرمایه پزشکان باید در بخش بهداشت و درمان هزینه شود نه ساخت و ساز مسکن» را گفته این خبر در صفحه اول این روزنامه تیتر شده و در صفحات داخلی مفصلا به آن پرداخته شده است.

نظرات بینندگان