کد خبر: ۶۱۳۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۷ - ۱۰ مهر ۱۳۹۳
نماینده مردم شیراز در مجلس:

اقدامات دولت تناسبی با اقتصاد مقاومتی ندارد/ داعش فرزند آمریکاست/ تولید 13درصد محصولات باغی کشور در فارس

اگر شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان شیراز راه‌اندازی نشود به مردم این شهر جفا می شود.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی داعش را فرزند آمریکا و اوباما خواند و با اشاره به حوادث منطقه گفت: اخیرا طی امضای قرار دادی با افغانستان، 10هزار نیروی آمریکایی وارد این کشور می‌شود که به بهانه‌های امنیتی می‌خواهند فساد و داعش دیگری در آنجا درست کنند و علاوه بر غارت معادن این کشور به چین و ایران نیز دسترسی داشته باشند.

سیدحسین ذوالانوار در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان شیراز با تصریح اینکه در فرهنگ امتیاز ویژه‌ای در دنیا داریم اما بودجه فرهنگی ما نصف متوسط بودجه فرهنگی دنیا است، گفت: در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز نه مجلس و نه دولت کار شایسته‌ای انجام نداده‌اند و اقدامات دولت تناسبی با اقتصاد مقاومتی ندارد.

وی با اعلام اینکه برای نخستین بار بالگرد بدون سرنشین توسط کارشناسان و متخصصان در استان فارس ساخته می‌شود، اظهار داشت: باید برای مقابله با معضلات اقتصادی از تمام ظرفیت‌های فارس استفاده کرد تا شاهد اجرایی شدن طرح اقتصاد مقاومتی باشیم.

ذوالانوار با اشاره به اینکه 52 درصد منابع کشور در تهران است و باید آن را در مجلس اصلاح کرد، افزود: منابع کشور باید به‌طور مساوی به دیگر استان‌ها اختصاص یابد تا بتوان از تمام ظرفیت‌ها در بهبود وضع اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد.

عضو کمیسیون حمایت از تولید ملی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت استان فارس که هفت درصد جمعیت کشور در آن جای دارد و 13 درصد محصولات باغی را تولید می‌کند، باید مورد توجه قرار گیرد.

ذوالانوار با بیان اینکه باید شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان شیراز راه‌اندازی شود و اگر این قانون در شیراز اجرا نشود به مردم این شهر جفا شده است، گفت: همه مردم و بخش خصوصی باید پای کار بیایند تا بتوانیم برای پروژه‌های عمرانی و اقتصادی سرمایه‌گذاری کنیم.

وی با اذعان به اینکه می‌ترسم که از سایر شهرها بیایند و در صنعت حمل و نقل مسافر در شیراز سرمایه‌گذاری کنند اما پول مردم فارس در صف سرمایه‌گذاری بماند، تصریح کرد: بانک‌ها از مردم پول می‌گیرند اما 52 درصد منابع در تهران سرمایه‌گذاری می‌شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن تقدیر از شورا، شهرداری و نیروی انتظامی برای جمع کردن معتادان از سطح شهر شیراز گفت: دروازه‌هایی برای معتادان باز شده بود و معتادان سایر استان‌ها نیز به شیراز می‌آمدند که با پای کار آمدن همه دستگاه‌ها به این معضل اجتماعی حضور معتادان متکدی در سطح شهر پایان داده شد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ليلا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳
1
بيخوده خيلي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳
0
ليلا خانم فكر كنم مجنون ! شده اي.