کد خبر: ۶۱۳۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۱۳ مهر ۱۳۹۳
سرپرست کمیته امداد:

علت تاخیر برگزاری جشن عاطفه‌ها در کشور «عدم آمادگی آموزش و پرورش» است

سرپرست کمیته امداد گفت ۱۶ مهر جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود.
اظهار کرد: سند تامین رفاه سالمندان باید اثر گذار باشد و با توجه به اینکه امکان ندارد همه خدمات را در کمیته امداد کشور ارائه دهیم باید دستگاه‌های ذی ربط به کمک آمده و از این طریق مشکلات سالمندان را مرتفع سازیم.

به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، سرپرست کمیته امداد افزود: عقد تفاهم نامه‌هایی با سازمان‌های ذی ربط سبب این می‌شود که بتوانیم در نخستین قدم از پتانسیل سازمان‌ها استفاده کنیم،این تفاهم نامه‌ها کمک می‌کند که تکالیف متقابل را بتوانیم سامان دهیم و از این رو بتوانیم مشکلات سالمندان را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از کاربرد‌های مراکز نیکوکاری رسیدگی به مشکلات امور سالمندان است بیان کرد: ما در طول سال چندین جشن را برگزار می‌کنیم از جمله جشن عاطفه‌ها، نیکوکاری و رمضان، که این جشن‌ها در بین مردم تثبیت شده است و به صورت جامع در کل کشور برگزار می‌شود.

سرپرست کمیته امداد بیان کرد: جشن عاطفه‌ها امسال از 16 مهرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود و این خود سبب می‌شود که فرهنگ سازی جدی صورت گیرد.

انواری تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها امسال در مدارس سراسر کشور در روز چهارشنبه و در سطح عمومی در روز پنج شنبه در سطح مساجد، پایگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این جشن در واقع حرکتی نمادین است و علت اینکه چند سالی جشن عاطفه‌ها در مدارس و مکان های عمومی با تاخیر برگزار می‌شود عدم آمادگی آموزش و پرورش است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳
0
کمیته امداد از بس طرح و برنامه موازی داره دیگه لوث شده