کد خبر: ۶۱۸۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۳
کوچک‌زاده در واکنش به حکم اعدام برای شیخ نمر:

آل‌سعود می‌خواهد از بیداری اسلامی انتقام بگیرد/ مدعیان حقوق بشر و نوکران داخلی آن‌ها چرا ساکتند؟!

نه تنها عربستان بلکه هر کسی که مدعی حقوق انسانی باشد، مطابق موازین حق ندارد با یک انسان عالم کوچکترین مقابله‌ای کند چه رسد به اینکه وی را اعدام کنند!
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: احمق بودن از ویژگی‌های بارز حکام جنایتکار آل‌سعود است زیرا گمان می‌کنند با کشتن و به شهادت رساندن یک عالم دینی می‌توانند جلو موج بیداری اسلامی را بگیرند.

مهدی کوچک‌زاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حکام آل‌سعود در آخرین لحظات حیاتشان به هرچیزی از جمله برخورد قهرآمیز با مردم در خیابان‌های شهرهای مختلف عربستان متوسل می‌شوند و خیال می‌کنند با این اقدامات می‌توانند رعب ایجاد کنند و مردم را از مقابله با حکام خودفروخته بازدارند.

وی با بیان اینکه آل‌سعود می‌خواهد از بیداری اسلامی انتقام بگیرد و به هر چیزی از جمله اعلام صدور حکم اعدام برای شیخ نمر متشبث می‌شود، گفت: مزدوران گمان می‌کنند نهضت و موج بیداری اسلامی که برپا شده است، وابسته به افراد هست و به شهادت رساندن آن‌ها می‌تواند جلو نهضت را بگیرد که در اشتباه هستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شاه فکر می‌کرد که با دستگیری یا اعدام عده‌ای از رهبران نهضت اسلامی می‌تواند با آن مقابله کند و یا بعد از پیروزی انقلاب نیز منافقین تصور می‌کردند با به شهادت رساندن عالمان و چند امام جمعه که افراد بزرگی هم بودند، می ‌توانند با نضت اسلامی مقابله کنند در حالی که نهضت بیداری اسلامی که در کشورهای اسلامی در حال وقوع است، بدون شک خواست خدا و نتیجه بیداری مردم است که با این اقدامات جنایتکاران نمی‌توان جلو آن را گرفت.

کوچک‌زاده در پاسخ به سوال خبرنگار شیرازه مبنی بر اینکه آیا اصولا عربستان می‌تواند برای شیخ نمر حکم اعدام صادر کند، تصریح کرد: نه تنها عربستان که مدعی پیروی از اسلام را دارد بلکه هر کسی که مدعی حقوق انسانی باشد، مطابق موازین حق ندارد با یک انسان عالم که وظیفه‌اش سخن گفتن و روشنگری مردم است، کوچکترین مقابله‌ای کند چه رسد به اینکه وی را اعدام کنند!

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه در این ماجرا میزان راستگویی غربی‌ها و مستکبرین روشن می‌شود، گفت: شاهد هستیم وقتی یک عالم دینی و مرجع بزرگ که اهل علم و گفتگو است، می‌خواهد به دست جنایتکاران آل‌سعود اعدام شود؛ صدای هیچ یک از مدعیان حقوق بشر درنمی‌آید و همه خفقان گرفته‌اند؛ حتی ندیدیم نوکران داخلی آن‌ها که اهل مطرح کردن گفتگوی تمدن‌ها بوده و خودشان را انسان‌های با صلاحیت و اهل مهربانی می‌دانند، مخالفتی کنند و صدایی از آن‌ها بلند شود تا جلو این جنایت توسط آل‌سعود گرفته شود.

برچسب ها: شیخ نمر ، اعدام ، کوچک زاده
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳
0
امام جمعه کازرون ؛ مسئولان فرهنگی استان مراقب رفتار خود باشند/اجازه نخواهیم داد که فارس محل جولان افراد ناباب شود.
کازرون خبر