کد خبر: ۶۱۹۲۲
تعداد نظرات: ۳۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۲۷ مهر ۱۳۹۳
واکنش فرمانده سپاه فجر به هتک حرمت به روضه امام حسین:

دوم خرداد مُـــرد/ با اعتقادات مردم بازی نکنید/ از برخی رسانه‌ها گلایه‌مندم

می‌گویند، در زمان مدیر کل قبلی هم چنین اتفاقی افتاده است. چرا برخورد نکردید؟ به خود سید الشهدا قسم اگر خبردار می شدم برخورد می کردم. ساحت دینی ساحت رودربایستی نیست.
به گزارش شیرازه، سردار غلامحسین غیب پرور صبح امروز در جمع مسئولین هیئت ها و مداحان استان فارس با اشاره به برنامه ی «گذر هنر» و شوخی گستاخانه با روضه‌ی ابا عبدالله الحسین(ع) در تالار حافظ شیراز گفت: آیا درست است که در شهر شیراز که بیش از پنج هزار شهید را تقدیم به اسلام کرده حرکات ضد فرهنگی اتفاق افتد؟

بر اساس گزارش تنویر، وی هشدار داد: به اسم گذر و هنر مطرب می آورند و ادای روضه ی اباعبدالله را در می آورد. من با اجازه ی نماینده ی ولی فقیه در استان بصورت جدی تذکر می دهم که با اعتقادات مردم بازی نکنید، چرا که دوره ی دوم خرداد مُرد و تمام شد.

فرمانده ارشد سپاه فجر اضافه کرد: آقای مسئول فرهنگی استان چرا از افراد جاهل دعوت می کنید؟ رعایت کنید؛ حرمت نگه دارید! این مملکت مال امام حسین(ع) است. رهبری می فرمایند «شیراز سومین حرم اهل بیت(ع)» ما باید به این سمت برویم که پشت شیراز کلمه مقدس آورده شود.

این یادگار دوران دفاع مقدس ادامه داد: درباره این مسئله دو پاسخ به ما داده اند: یک، برخورد شما سیاسی است و دو، در زمان مدیر کل قبلی هم چنین اتفاقی افتاده است. چرا برخورد نکردید؟ به خود سیدالشهدا قسم اگر خبردار می شدم برخورد می کردم. ساحت دینی ساحت رودربایستی نیست.

وی تصریح کرد: هنوز هم تذکر می دهیم ولی بدانند که صبر ایوب نداریم و قبلا هم نشان دادیم و آن روزی که احساس تکلیف کنیم چشممان را روی هم می گذاریم.

سردار غیب پرور با اشاره به این‌که از برخی رسانه ها گله مند هستم افزود: چرا رسانه ها داد و فریاد حقیر را منتشر نمی کنند.

انحراف خواص ریشه در دنیا طلبی آنها دارد

سردار غیب پرور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه امروز روز مباهله است گفت: در آیه 61 سوره ی آل عمران خداوند به پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: كسانى با تو به محاجّه و ستيز برخيزند، به آنها بگو: «بياييد ما فرزندان خود را دعوت كنيم، شما هم فرزندان خود را؛ ما زنان خويش را دعوت نماييم، شما هم زنان خود را؛ ما از نفوس خود دعوت كنيم، شما هم از نفوس خود؛ آن‌گاه مباهله كنيم؛ و لعنت خدا را بر دروغگويان قرار دهيم.» منظور از نفوس پیغمبر(ص) امیرالمومنین(ع) می باشند و ما چقدر مفتخریم که شیعه ی چنین مولایی هستیم. اگر در آن روز دشمنان اسلام عقب نشینی کردند اما دشمنی آنان تمام نشد.
 
فرمانده سپاه فجر با اشاره به درپیش بودن ماه محرم به حادثه ی کربلا اشاره و افزود: چرا اباعبدلله را شهید کردند؟ مگر نمی دانستند که ایشان سبط پیغمبر(ص) هستند. واقعا مقصرین کربلا چه کسانی هستند؟ عامه ی مردم یا خواص آن زمان؟

سردار غیب پرور با اشاره به شخصیت زبیر و اینکه انحراف خواص ریشه در دنیا طلبی آنها دارد افزود: زبیر یکی از یاران امیرالمومنین(ع) بود که در تشیع حضرت زهرا (س) نیز حضور داشت اما بعدها در مقابل حضرت ایستاد و وقتی که کشته شد می گفتند که طلا های او را باید با تبر جدا کرد.

وی با اشاره به حادثه محرم سال 61 گفت: ماجرای کربلا خیلی آموزنده است، امام حسین(ع) به ما درس آزادگی و استقامت در شرایط سخت را داد و باید گفت انقلاب اسلامی شریعه ای است از عاشورا و اگر این چنین نبود نه انقلاب اسلامی پیروز می شد و نه شکل می گرفت.

فرمانده سپاه فجر با بیان این نکته که شیعه بر پایه غدیر، عاشورا و فرهنگ انتظار استوار است افزود: زاویه به زاویه انقلاب اسلامی مرهون ابا عبدلله الحسین می باشد و امروز انقلاب اسلامی در بلاد اسلامی به عنوان یک الگو معرفی شده است.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه همه ی پیامبر آمدند تا حکومت دینی تشکیل دهند گفت: اسلام را امروز با انقلاب اسلامی می شناسند و باید قدر این انقلاب را دانست. اگر امروز امام حسین(ع) هم در بین ما بود توصیه می کردند که قدر انقلاب اسلامی را بدانید.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳
21
دوم خردادي ها زنده اند ،شماييد كه خواهيد مرد
يك آدم رو مي توانيد از بين ببريد اما يك تفكر را هرگز.....................
الهه سبزعلیان
"تفکر"؟؟!!
متوجه نشدم: تـــفکـــر
منظورت تعفن بوده؛ شاید اشتباه نوشتی! اگر نه که حتما اینها رو بخون تا ببینی تعفنه نه تفکر!
ی زمانی توی روزنامه های همین کشور از قول سران اصلاح طلب نوشتن:
علیه خدا هم می شود تظاهرات کرد...
جنگ حسین و یزید دعوای قدرت بود...
حسین ابن علی در یک نزاع خانوادگی کشته شد...
قرآن وحی زمان پیامبر است و امروزه این وحی عوض شده است...

البته اینها حرفهاشون بود و اون دُمــــ خردادی دوم خردادی ها! ظهر عاشورای سال 88 بیرون زد
همون حرامزاده هایی که به امام حسین و هیئت و بیرق مظلوم کربلا توهین کردند و آنهارو آتیش زدن
قطعا دوست نداری خاطره 9 دی رو دوباره برات بازگو کنم نه
اما اینها شعارهای اون روزه:
مرگ بر فتنه گر
لعن علی عدوک یا حسین؛ خاتمی و کروبی و میر حسین
هنوز بگم یا بسه؟!!!
سمانه 20
فعلا که گفتمان پایداری و استقامت و انقلابی مد شده و عالم رو گرفته
اگر کور تشریف ندارید دور و بر ایران رو نگاه کن تا ببینی
تفکر یزیدی هم مرده حتی اگر گرد و خاکی کرده باشه
nazi
فدای الهه جون و سمانه جون
محمدمهدی
مرگ بر دوم خرداد
مرگ بر تفکرات لیبرالی و سکولار
مرگ بر خاتمی و سران فتنه 88
خاتمی یک مُرده سیاسی است که فقط با تنفس مصنوعی اصحاب فتنه دم می زند
مدافعان کوردل دوم خرداد بدانند که دیگر در تاریخ سیاسی ایران جای نخواهند داشت
ناشناس
ببین میخوای قبرستونتونم نشونتون بدیم ؟ آدرس بدم خدمتتون ؟
ادرس خواستی شبکه های ماهواره ای لندن نشین در حال دیوزگی در شبکه ها هستن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳
5
خانم سبز علیان، تمام ادعاهایی که شما و همتفکرانتان دارند، نظام و انقلاب و ولی فقیه و شهدا را فقط و فقط متعلق به خود می دانید و تفکر اصلاح طلبی را مثل فرزند خوانده نظام مقدس جمهوری اسلامی بر می شمارید و خرابکاریهای ظهر عاشورای 88 را به آنها نسبت میدهید و تجمع 9 دی را متعلق به خود. البته چنین ادبیات گفتاری و بکار بردن واژه های تعفن و حرامزاده ریشه در ترسی دارد که شما از وجود تفکر اصلاح طلبی دارید و بدان بکار بردن واژه تعفن و حرامزاده از زبان و قلم شمایی که خود را سینه چاک اباعبداله الحسین(ع) جا میزنید، تقلید کورکورانه از گفتمانی دارد که بی شک 8 سال نظام و انقلاب را بازیچه محافل مخالفان امام (ره ) و مقام معظم رهبری(مدظله) نمود. پس سعی بر این نداشته باش با چنین ادبیاتی برایت دست بزنند و هورا بکشند.....
ناشناس
شوخی میکنی
ناشناس
خوابی یاخوبی؟!قیاساتو ازکجا اوردی.بحث روی تفکر نه دوره این و آن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳
9
جوجه رو اخر پاییز میشمارن.دوم خرداد مرد و دیگر زنده نخواهد شد،یعنی نخواهیم گذاشت که زنده شود
حاجی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳
5
سردار به خودت فشار نیار بهت نیاز داریما
موسوی
United States of America
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳
9
درودبرغیرت مذهبی ودینی ات سردار!
اگراین مرددرفارس نبود حلقومی دیگرنبودکه مظلومیت دین وآیین راسردهد!
چرا شورای هیات های مذهبی آنطورکه بایسته است موضع گیری نمی کند!
دستگاه قضایی چرا درمقابل اهانت به روضه امام حسین.س.ساکت وآرام است،
نقش مدعی العموم دراین ماجراچیست؟
آقای استاندارکه ازخاندان روحانیت وسیادت هستندچه برخوردی دارند؟
راستی چراسردارتنهاست!
البته دربین مسوولان، وگرنه بسیجیان سرداربایک فرمان این سربازغیرتمندولایت
هتاکان راسرجایشان خواهندنشاند!
تادیرنشده توبه کنیدوازصدیقه اطهر.س.عذرخواهی کنید......
دانشجوی لاری
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳
0
راسته که می گن آقای مریدی مدیر کل ارشاد فارس برای انتخابات مجلس رد صلاحیت شده بوده در لارستان؟
چرا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳
4
هرتفکر و حزبی برای خودش محترم و صاحب احترام و منصب هست..چه اصلاح طلب چه اصول گرا و ......
کاش برادر عزیزم جناب غیب پرور حرکت ناپسند یک شخص یا یک عده رو بحساب یک جناح یا حزب نمیگذاشتن...هرکسی مسئول اشتباهات خودشه و نباید برادر را بجای برادر دار زد...!!!
ناشناس
مسئه مسئله دين و حيا و اعتقاداتمان هست-هر كي بخواد لكه دارش كنند بايد تو دهني بخوره-كار به چپ و راست نداره-
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳
9
زنده باد دوم خرداد ما ملت ایران همه اصلاح طلب هستیم
ناشناس
شم چند نفرید؟!!!!
ناشناس
اینا خس و خاشاک هستن
یک خبرنگار
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳
5
با سلام ...لطفن به یاد داشته باشید که این نمایش تولید زمانمدیر کل سابق است...هر عقل سلیمی هم می داند که یک نمایش در چند روزه مدیریت مدیر کل جدید شکل نگرفته است...البته فیلمش هم هست که تولید زمان ایشان است... و اصلن در آن زمان اجرا شده است که کاش شیرازه روی سایت آن فیلم را هم بگذارد ...اگر البته برای آن زمان عیب نبوده و امروز عیب شده است...دوم در این نمایش اگر توهینی شده به مداحی ربطی به اباعبدالله ندارد..سوم هم اگر دوم خرداد مرد چرا جلیلی رییس جمهور نیست...چهارم چرا دوستان شما در نظراتشان در بخش نظرات به سراغ آقای خاتمی می روند...انشالله که این موضوعات سیاسی نیست...پنچم تا آنجه که همه هنرمندان می دانند این گروه از دوستان مدیر کل سابق بوده اند و مدیر کل قبل تر..ششم هم سعی نکنید از بیانات نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و یا سردار عزیز و سرافراز غیب پرور استفاده سیاسی کنید ..تذکرات ایشان کاملا به جا است و این اتفاقا همان اشاراتی که بسیاری از دلسوزان انقلاب داشتند و می گفتند مدیریت های گذشته ارشاد فقط ظاهری انقلابی دارند مگرنه به لحاظ محتوایی کار خاصی صورت نگرفته که در مواردی هم همین سایت شیرازه با هوشیاری مقابله کرد...به هر حال از حسایت شما در عرصه فرهنگ و مذهب بسیار سپاسگذاریم...لطفن در سایت خوبتان در مورد سرنوشت اتفاقات سازمان صنعت و معدن، جهد کشاورزی و شرکت شهرک های صنعتی و یا اصلا سازمان همیاری ها در دولت قبل نیز گزارش تهیه کنید...همچنین در بخش ورزشی نیز که بسیار جذاب است / به ویژه علل ناکامی تیم فجر شهید سپاسی که کارنامه ای در خور نام شهید ندارد....ضمنا این روزها که به محرم نزدیک می شویم از ظلم اعراب به خاندان رسول خدا بیشتر بنویسد و در دوران معاصر ریشه یابی کنید... در مورد فرهنگ هم در کنار مسائل مذهبی که به راستی و بی اغراق جای تحسین دارد ...لطفن از وضعیت نبود تالار در شیراز هم مطلب بزنید..مدیر کل فعلی حتی یکبار هم به تالار مهر سر نزده که جای تعجب دارد...همچنین متاسفانه فرهنگ فارس روزهای بدی را پشت سر می گذارد...پس از جشنواره تئاتر استانی که ضعیف ترین جشنواره تاریخ فارس به لحاظ کیفیت آثار بود ...در چند روز گذشته در جشنواره فیلم کوتاه تهران نیز شاهد اتفاقات تلخی بودیم و شیرازی ها و فارسی ها هیچ درخششی نداشتند...مدیر کل محترم باید در این مورد برنامه داشته باشد مگرنه در سال بعد نیز همین ناکامی ها را شاهد هستیم...
محدثه
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳
6
خدا حفظت كنه جناب غيب پرور - صداي ما كه به جايي به جز خدا نميرسه-شما زبان گوياي ما باشيد-
ناشناس
درود بر سردار غیور سپاه اسلام
یاور
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳
7
سلام سردار
اندر ره عشق نقض پیمان نکنیم
گر چان طلبد دریغ از جان نکنیم
دنیا اگر از یزید لبریز شود
ما پشت به سالار شهیدان نکنیم
سردار مماشات با مسولانی که بخوبی انها می شناسیدو طی یکسال گذشته مدیریت ناکار امدشان ر ا دیدی بیش از ای جایز نیست اکثر حامیان فتنه که در سال 88 بسیچیان شما را به جرم دفاع از ولایت تا توانستند تخریب کردند مجددا مسولت گرفتند و سکوت جاکم است
خطر را جدی بگیرید
ناشناس
دقیقا همینطوره.سردار بیش ازین سکوت جایز نیست،بدانید که هر قدمی که شما برندارید دشمنان خائن داخلی چند قدم جلو خواهند امد.وقت وقت برخورد جدیست
نسیم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳
7
سعدی علیه اارحمه فرموده اند که :
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز
مرده آن است که نامش به نکو در نرود.
جناب سردار عنایت بفرمایید که نامتان چگونه در خواهد رفت؟! تاریخ و مردم قضاوت خواهند کرد.
ناشناس
نام سردار که خدا رو شکر نکوست و ایشان در بین تمام مسئولین استان تاج سر استان فارسی ها هستند.شما هم نمیخواد نگران نام نکو برای این شخصیت محترم باشید بلکه بروید نام خودتان را که بد نام کرده اید درست کنید و به دنبال راه صحیح باشید.غرب زده ها
ناشناس
نامشان که به عنوان افتخارات این کشور و انقلاب در حافظه اهل تقوی و عقل ماندگار است
مگر اینکه نسیم دو خصوصیت بالا را نداشته باشی!
aslan
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳
2
به نطر اينجانب اين دو اتيشه حرف زدنهاست جا معه را به اشوب مي كشاند وبه مخالفان نطر خود فرصت بيان عقيده نمي دهيد وبا وصل كردن نيات خود به خدا و بيامبر ديكران را سركوب مي كنيد ونام امر به معروف ونهي از منكر رامي جسبانيد زنده باد ازادي بيان و زنده باد ازاد انديشان
دوم خرداد يك طيف فكري عطيمي است و هيج وقت هم ار بين هم نمي رود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳
1
با توجه به نظرات بالا و اظهارات اقای مریدی در همیت سایت ، که امام جمعه محترم وقرمانده سپاه را مستثنی از افاضه گفتن مینامد باید گفت مگر کسی دیگر هم که مسئول بوده در این استان اظهار نظر کرده است?!?!
کدام مسئول اظهار نظر کرده.
همه از پست و میزشان میترسند.
تازه آقای ایمانی و غیب پرور هم بدلیل ارتباطی که با استاندار دارند تسامح و تساهل کرده اند وگرنه باید به شدت برخورد کنند.
شهدا و امام حسین سر راهتان را در آن دنیا خواهند گرفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳
1
سردار مرده كه ترس نداره!!!
ناشناس
مرده ظالم نفرین می خواد
لعنت بر خاتمی و موسوی و کروبی
برزین امیرمطلبی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳
3
نمیدانم چرا وقتی بعضی ها کم می آورند به دوم خردادیها نسبتهای ناروا مثل آمریکای اسراییلی فتنه گر و... میدهند.آخر انصاف ومنطق هم خوب چیزی است.
Safa
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳
4
از اينهمه نظر،فقط ترسيدي نظر قبلي منو درج كني.جيره خورا.
اصلاحات زنده است.سيد كبير ماه هم زنده خواهد ماند،همچون امير كبير،همچون مختار ثقفي،همچون مالك اشتر.شماييد كه تاريخ در موردتان چه قضاوتها خواهد كرد.شمايي كه آخرتتان را به دنيا فروختيد تا سرِ زبان و صفحه روزنامه و سايت ها باشيد.شما در نقش پسر مرجانه ايد كه با مختار آن كار را كردند.لااقل چون عمر سعد ذره اي ترس در دلتان باشد و از فرداي قيامت بترسيد.به پسر فاطمه چه تهمت هايي كه نميزنيد.كدام ملك ري وعده تان داده اند ك چنين بي محابا فرزندان امام حسين را از دم تيغ ميرانيد و تهمت ميزنيد.از ماه محرم ماه سيدالشهدا شرم كنيد.يا مير علمدار ميرحسين و خاتمي را نگهدار.
وفا
پسر فاطمه سید علی خامنه ای مظلوم و مقتدری است که کسانی را که با جرج سورس صهیونیست فالوده خوردند و علیه امت و ملت نقشه فتنه کشیدند را تحمل می کند.
صفا، اسمت رو بذار جفــــــا که هم به خودت ظلم می کنی هم به دیگران!
نامردهایی که پرچم امام حسین را آتش زدند، خون دهها مظلوم را بی گناه ریختند، اموال مردم و ملت را به غارت بردند اینها فقط باید لعنت کرد
توبه گرگ مرگ است
البرز
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳
0
اینهمه وحشت مخالفان دوم خرداد نشانه زنده بودن ان است.حماسه ای که هرگزفراموش نخواهدشد.