کد خبر: ۶۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۰۳ آبان ۱۳۹۳

مردم پاسارگاد 120 دستگاه ماهواره را دواطلبانه تحویل دادند

این کار بزرگ با فرهنگ سازی و روشنگری انجام شد و متقاضیان زیادی نیر اعلام امادگی کرده اند که ماهواره های خود را تحویل دهند.
به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد، حسین زارعی فرمانده سپاه پاسارگاد با بیان اینکه دشمن همیشه به دنبال نابودی جوانان و انقلاب اسلامی بوده و در این راه از هیچ راهی دریغ نکرده، اظهار داشت: یکی از ابزارهای مهم و تاثیر گذار دشمن رسانه ها و ماهواره ها هستند.

فرمانده سپاه پاسارگاد افزود: کاری که امروزه ماهواره ها انجام می دهند، در راستای اهداف و برنامه های صهیونیست‌ها است و آنها به این روش به دنبال تخریب بنیان مستحکم خانواده ها در سطح جوامع و به ویژه جوامع اسلامی هستند.

وی ادامه داد: هوشیاری، بصیرت و بینش رهبر معظم انقلاب این خطر بزرگ را به ما گوشزد کرده و ما باید گوش به فرمان ولایت در جنگ نرم دشمن ایستادگی و مقابله کنیم.

زارعی تصریح کرد: از جمله تاثیرات مخرب ماهوراه ها می توان به دور شدن اعضای خانواده از یکدیگر، بلوغ زودرس جنسی، ارزش زدایی از غیرت دینی و ملی، پرخاشگری و افزایش جرائم، ایجاد روحیه تنوع طلبی جنسی، افزایش طلاق و دیگر موارد که البته کم نمی باشد، اشاره کرد.

فرمانده سپاه پاسارگاد با بیان اینکه نیروهای لشکر امام زمان(عج) را نمی توان با ماهواره ها زمین‌گیر کرد، ابراز داشت:در مدت نزدیک به دو ماه با روش‌های مختلف ایجابی و تشویقی و کار چهره به چهره با مردم فهیم شهرستان پاسارگاد موفق به جمع آوری بیش از 120 دستگاه ماهواره شدیم.

زارعی خاطر نشان کرد: این کار بزرگ با فرهنگ سازی و روشنگری انجام شد و متقاضیان زیادی نیر اعلام امادگی کرده اند که ماهواره های خود را تحویل دهند.

فرمانده سپاه پاسارگاد بیان داشت: از زحمات برخی از مسولان و به ویژه امام جمعه شهرستان و سایر بسیجیان که دراین کار همقدم با ما بودند باید تشکر کرد و امیدواریم با اقدامات خوب و سازنده بتوانیم شهرستانی عاری از این ابزارهای گناه داشته باشیم.


نظرات بینندگان