کد خبر: ۶۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۰۴ آبان ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ یک‌شنبه 4 مهر

تاخت و تاز ارابه‌های مرگ در خیابان های شیراز

صحبت‌های استاندار یکه تاز تیترهای امروز روزنامه‌های فارس است.

به گزارش شیرازه؛ «خبرجنوب» تیتر یک خود را به گردهمایی شهرداران استان اختصاص داده که با حضور استاندار برگزار شد. در این مراسم استاندار با گلایه از منتقدان سرمایه‌گذاری در شیراز گفته: «کسانی که برای سرمایه گذاران قشقرق راه می اندازند اگر در دوران کریم خان زند بودند جلوی او را هم می گرفتند!» که تیتر یک امروز این روزنامه شده است. خبر افتتاح 35 میلیارد تومان از پروژه‌های عمرانی شهرداری هم با تیتر «تقاطع غیر همسطح شهید خلبان ابراهیم شریفی به بهره برداری رسید» در صفحه اول این روزنامه چاپ شده است. «268 هزار تومان خرج کنید تا نوزاد عقب افتاده به دنیا نیاورید» هم از دیگر تیترهای امروز خبرجنوب است که به موضوع غربالگری در شیراز مربوط می‌شود. دکتر تابعی رییس این مرکز در این خصوص گفته که این آزمایشات در دو مرحله‌ی سه ماهه اول و سه ماهه دوم بارداری اجرا می‌شود. صدر اخبار داخلی این روزنامه به موضوع تصادفات موتورسیکلت‌ها در شیراز مربوط می‌شود که به گفته‌ی این رورنامه 22 درصد از کشته‌های حوادث رانندگی را شامل می‌شوند. این خبر با تیتر «تاخت و تاز ارابه‌های مرگ در خیابان ها» به چاپ رسیده است.

«عصرمردم» هم تیتر یک خود را از میان صحبت‌های استاندار انتخاب کرده که در شورای توسعه استان گفته: «اسامی مدیران کم کار را به روزنامه ها می دهم». «چتر امنیتی ایجاد می کنیم» را سردار گودرزی در نشست خبری خود اعلام کرده که مربوط به طرح امنیتی ترافیکی نیروی انتظامی برای ایام محرم است. این خبر را می‌توانید در صفحه فارس این روزنامه ببینید.

«نیم‌نگاه» اتوبوسی تیتر زده: «افرادی که بدون بلیط سوار اتوبوس خذمت شده اند، باید پیاده شوند». این را استاندار در همایش شهرداران گفته که تیتر یک امروز این روزنامه شده است. تهدید استاندار مبنی بر رسانه‌ای کردن اسامی دستگاه‌های غیرفعال هم از دیگر تیترهای این روزنامه است. «کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام محرم ظرف 24 ساعت آینده در فارس آماده توزیع می باشد» عنوان تیتر آخرین صفحه این روزنامه است که به نقل از معاون سازمان صنعت و معدن به چاپ رسیده است.

«افسانه» هم مانند دیگر روزنامه‌ها تیتر یک خود را از میان صحبت‌های استاندار انتخاب کرده که در جلسه برنامه ریزی و توسعه استان گفته و آورده: «12 دستگاه اجرایی بودجه فارس را برمیگردانند» استاندار ضمن بیان این مطلب گفته: «اگر مدیری به دنبال استفاده از ظرفیت‌های بودجه نرود، به مردم استان ظلم شده است». عکس امروز این روزنامه اما به موضوع آغاز دهه اول محرم مربوط می‌شود که با تیتر «سومین حرم اهل بیت به پیشواز محرم رفت» به چاپ رسیده است. یادداشت امروز این روزنامه قلم نقد تند خود را به جریمه‌های رانندگی و قانون‌گذاران این جریمه‌ها کشیده و از اثر کوتاه‌مدت این جریمه‌ها گلایه کرده است.

نظرات بینندگان