کد خبر: ۶۲۵۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹ - ۱۳ آبان ۱۳۹۳

فریاد «مرگ بر آمریکا»ی شیرازی ها با ندای «یا حسین» عجین شد+ تصاویر

دانشگاهیان و برخی اقشار مردم شیراز ظهر امروز با برپایی تجمعی پرشور در دانشگاه شیراز بر ادامه استکبار ستیزی و پرهیز از هرگونه سازش با مستکبران عالم تاکید کردند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، تجمع بزرگ 13 آبان، پس از نماز ظهر عاشورا با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه با شعار «مرگ بر آمریکا» با عنوان از «کاخ سبز اموی تا کاخ سفید امریکایی»؛ برگزار شد. تجمع کنندگان بر لزوم ادامه استکبار ستیزی تاکید و مخالفت خود را با هرگونه سازش و تسلیم پذیری مقابل بیگانگان اعلام کردند.

سیدهاشم پوریزدان‌پرست از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در جمع تجمع کنندگان گفت: وارد لانه جاسوسی امریکا که شدیم لحظات اول نگران مخالفت امام با این اقدام بودیم و بعد متوجه شدیم که همانگونه که اعضای لیبرال دولت موقت ما را تهدید می کردند با دفتر امام هم تماس گرفته یودند که به وسیله امام ما را بیرون کنند اما هنگام غروب امام به ما پیام دادند که این موقعیت را حفظ کنید.

وی افزود: در لانه جاسوی برخی اسناد سالم به دست ما رسید و بسیاری هم رشته کرده بودند که با یاری برخی دانشجویان پیرو خط امام بازسازی شدند که بیشترشان مربوط به جبهه ملی و لیبرال ها بود.

استاد دانشگاه شیراز ادامه داد: روزی یکی از اعضای دولت موقت به لانه جاسوسی آمد و گفت شما خاک یک کشور دیگر را گرفته اید و این اقدام ناه جاست. او را به اتاق اسناد بردیم و اسناد،پاسورت ها و شناسنامه های جعلی را نشانش دادیم.امریکایی ها 10 هزار شماره تلفن شهر تهران را با یک دستگاه شنود می کردند.رابط ما شماره بنی صدر را ه دستگاه داد و دیدیم تلفن منزل رئیس جمهور کشور زنگ خورد و همه هم صدایش را می شنیدیم و به همین راحتی تلفن خصوصی رئیس جمهور ایران را کنترل می کردند.

*بنی صدر جاسوس آمریکا در ایران بود

این دانشجوی تسخیرکننده سفارت آمریکا گفت: امام گفته بودند زنان و سیاه پوستان را آزاد کنیم. ما هم بررسی کردیم تا آن هایی که جاسوس نیستند را آزاد کنیم. روی کارت خانمی که همه مدارکش را از بین برده ود و برخی به دست ما افتاده بود نوشته بود مسئول ایرانیان عضو سازمان سیا. یک کاغذ هم یافتیم که اسامی جاسوسان روی آن نوشته شده بود؛ اسامی جاسوسان آمریکایی با ظاهر ایرانی را به بنی صدر دادیم و هیچ اقدامی نکرد. متاسفانه بعد فهمیدیدم یکی از این افراد بنی صدر بوده است.

*کودتای بزرگی در ماجرای طبس در شرف وقوع بود

پوریزدان پرست در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در حالی که ما هنوز از ماجرای شکست آمریکا در طبس اطلاع نداشتیم؛ رادیو بی بی سی اعلام کرد آمریکا در طبس حمله نظامی داشته و شکست خورده است و اسناد مهمی در هلکوپترهای انها به جا مانده است.

استاد دانشگاه شیراز افزود: دانشجویان یزدی سریع این را به فرمانده سپاه شهید محمد منتظر قائم خبر دادند سریع یرو طبس ببین در هلکوپترها چه خبر است.در ختم شهید منتظرقائم از پاسداری که کنار ایشان بوده؛ شنیدم می گفت در هلکوپتر بودیم ناگهان دیدیم فانتوم های خودمان آمدند و شروع به تیراندازی اطراف هلکوپترها کردند. ما پریدیم پایین اما محمد که زیر بغلش پر از اسناد بود؛ نیامد. وقتی صدمتر جلوتر رفتم دیدم محمد هم پایین پرید. یک دفعه دیدم صدای راکتی آمد.برگشتم دیدم هلکوپتری که چندلحظه قل داخلش بودم پودر شده و محمد هم پیدایش نیست. وقتی عقب برگشتم دیدم شهید منتظر قائم کنار هلکوپتر مانده و دست راستش هم قطع شده است. متاسفانه در همین فاصله هم نفوذی هایی که در منطقه بودند برخی اسناد را دزدیدند.

این دانشجوی تسخیرکننده سفارت آمریکا خاطر نشان کرد: اسناد باقی مانده نشان می دهد کودتای بزرگی در ماجرای طبس در شرف وقوع بوده و در نقشه ای که به دست ما افتاده 18 نقطه تهران از جمله بیت امام، ستاد ارتش و سپاه و .. را علامت زده اند.

همچنین بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز به مناسبت سیزده آبان در این تجمع قرائت شد.

در این بیانیه آمده است: دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان سال 58 با اقدام عاشورایی خود ثابت کردند تنها به دنبال عوض کردن رژیم حاکم نبودند بلکه خواهان مبارزه با استکبار و ظلم در هر سطحی برای اعتلای حق در جهان بودند. مبارزه ای که در طول تاریخ همواره وجود داشته و خواهد داشت و عاشورا نماد و نقطه عطف آن است. عاشورا به آموخت که زیر بار ظلم مستبکرین نباید رفت بلکه می بایست تا آخرین قطره خون برای رسیدن به آرمان های الهی مبارزه کرد.

این بیانیه تصریح می‌کند: عاشورا به ما آموخت مذاکره و سازش با کسانی که می خواهند دنیا زدگی را حاکم کنند و با معیارهای خودشان دنیا را اداره کنند هیچ سودی نخواهد داشت. اما این روزها عده ای در پی آنند که حقایق عاشورا را وارونه جلوه دهند و معروف های انقلاب خمینی را که روی دیگر انقلاب حسینی است به منکر تبدیل کنند. همانهایی که انقلاب خمینی را نفهمیده اند این روزها یادشان رفته است که اباعبدا... حاضر به بیعت با دنیا زده ها نشد و نه تنها توجیه گر مفسدین نبود بلکه با آنها مبارزه کرد و با شعار هیهات من الذله زیر بار ذلت یزیدیان نرفت.

* امروز کاخ سبز اموی جای خود را به کاخ سفید آمریکایی داده است

بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در ادامه این بیانیه می افزاید: امروز کاخ سبز اموی که نماد حاکم شدن ارزش های دنیوی است جای خود را به کاخ سفید آمریکایی داده است و این یعنی اینکه کسانی که حاضر شده اند با یزیدیان زمانه یعنی آمریکای جنایت کار بر سر حق معامله کنند به حسین (ع) خیانت کرده اند.

در پایان این بیانیه با تاکید بر اینکه امام عاشورایی ما به ما یاد داد که به تاسی از امام حسین(ع) هرگز امان نامه کفر وشرک را امضا نکنیم؛ تصریح شده است:ما نیز به تبعیت از آن پیر فرزانه زیر بار ذلت سازش با جهانخواران شرق و غرب علی الخصوص آمریکای جنایتکار نخواهیم رفت و اجازه نخواهیم داد آرمان های عاشورایی اماممان به دست فراموشی سپرده شود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳
0
از حضرت سؤ ال شد كرامت و فضيلت در چيست ؟ در پاسخ فرمود: كنترل و در اختيار داشتن زبان و سخاوت داشتن ، سؤ ال شد نقص انسان در چيست ؟ فرمود: خود را وا داشتن بر آنچه كه مفيد و سودمند نباشد.