کد خبر: ۶۳۴۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۰۶ آذر ۱۳۹۳
مدیر فرودگاه لامرد:

به دنبال راه‌اندازی پرواز به قطر و نجف هستیم/ از ایرلاین‌های عبوری از آسمان لامرد عوارض می‌گیریم

با تمام توان بدنبال جایگزین کردن مسیرهای جدید پروازی و شرکت های هواپیمایی جدید هستیم

 به گزارش شیرازه به نقل از لامرود - مهندس میری در ابتدای سخنان خود به تشریح برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت اشاره کرد و گفت: از آغاز دوره مسئولیت و حتی قبل ازمستقر شدن در شهرستان، وضعیت فرودگاه را بصورت دقیق بررسی کردم و با شناسایی مشکلات و نیازهای فرودگاه، در وقت صرفه جویی شده و این امر باعث خواهد شد تا در مدیریت یک گام جلوتر باشیم.

مدیر فرودگاه لامرد به اجرای طرح جامع فرودگاهی و همچنین حرکت به سمت رعایت استانداردهای لازم در فرودگاه اشاره و خاطر نشان کرد: در مدت سه ماهه مسئولیت در فرودگاه سعی شده تا حق و حقوق پرسنل  پیگیری و همچنین با برگزاری مراسم های مختلف موضوع تکریم پرسنل در دستور کار بوده است.
تنظیم دفترچه نظام نامه فرودگاهی شامل قوانین و مقررات و همچنین تامین امکانات سرورهای اچ پی شبکه پیام های هوانوردی از دیگر مواردی بود که میری به آن ها پرداخت و از برگزاری مانور امدادی در بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر و همچنین آمادگی کامل تمام  های امدادی در فرودگاه و در سطح شهر، مانور بزرگی طراحی و آماده سازی های لازم برای اجرای خوب و دقیق آن در حال انجام است.


به دنبال راه‌اندازی پرواز به قطر و نجف هستیم/ می خواهیم از ایرلاین‌های عبوری از آسمان لامرد عوارض بگیریم

این مقام مسئول در خصوص کاهش پروازهای فرودگاه نیز گفت: مشکلات سراسری در حوزه پروازی بر شرکت های هواپیمایی تاثیر گذاشته و شرکت آسمان که بیشترین سرویس را به فرودگاه بین المللی لامرد ارائه می کند، نیز از این قضیه مستثنی نیست و این عامل باعث برخی پروازها از فهرست پروازی فرودگاه حذف شده است.
میری ابراز امیدواری کرد: با تمام توان بدنبال جایگزین کردن مسیرهای جدید پروازی و شرکت های هواپیمایی جدید هستیم و مردم نیز مطمئن باشند علیرغم اینکه مجموعه فرودگاه در ابطال پرواز دخیل نیستند اما با جدیت پیگیر این مسئله هستند چرا که هدف همه ما، خدمت رسانی به نحو احسن به شهروندان هستیم.
وی با بیان اینکه مذاکره با شرکت های هواپیمایی داخلی با جدیت در حال انجام است، از ایجاد مسیر پروازی به مقصدهای قطر و اصفهان در آینده ی نزدیک خبر داد و گفت: پروسه افزایش پرواز به گذشت زمان نیاز دارد و عوامل و نهادهای مختلفی در این خصوص درگیر هستند اما امیدواریم با هماهنگی های صورت گرفته و تلاش و مشارکت جمعی این مسئله مهم در کمترین زمان به سرانجام برسد.
اتمام ترمینال پروازهای خارجی محور دیگری از سخنان میری قرار گرفت و وی با اشاره به اینکه کمبود اعتبار دلیل تاخیر در انجام این پروژه بوده، اذعان کرد: پیمانکار جدید این طرح مشخص شده و مقرر گردیده در دو نوبت صبح و شب عملیات احداث آن انجام گیرد و طبق پیمان نامه تا بهار سال 95 به بهره برداری برسد.
وی افزود: در کنار اتمام احداث این طرح، ایجاد فضای مناسب ورودی و پارکینگ و فضای سبز این ترمینال نیز طراحی شده است.
میری همچنین ابراز کرد: یکی از مسایلی که به دنبال آن هستیم، بحث دریافت عوارض از هواپیماهایی است که از آسمان فرودگاه لامرد و ناوبری آن استفاده می کنند.
مدیر فرودگاه به راه اندازی اتوماسیون اداری به منظور کاهش هزینه و کاغذ و صرفه جویی در وقت و تسریع و تسهیل بروکراسی اداری با مرکز استان اشاره و همچنین از راه اندازی پرواز به نجف در آینده ای نزدیک بصورت ماهانه خبرداد.
میری در بخش دیگری از سخنان از دغدغه مدیریتش گفت و اذعان کرد: با دلسوزی یک نیروی بومی به مسائل نگاه خواهم کرد و با تمام توان و همکاری همه واحدهای فرودگاهی به دنبال ایجاد شرایطی مناسب برای خدمات رسانی با کیفیت مطلوب به مردم هستیم
وی از تمام مسئولان و مردم و همچنین اهالی رسالنه خواست تا به فرودگاه به عنوان چشم شهر و شهرستان نگاه کنند و با همفکری و دلسوزی رفع مشکلات این فرودگاه را دغدغه خود بدانند.
میری به پتانسیل بسیار بالای منطقه و فرودگاه و موقعیت جغرافیای آن به عنوان مسیر اصلی جنوب کشور اشاره کرد و گفت: از سوی چند سرمایه گذار بخش خصوصی پیشنهاد راه اندازی باشگاه پرواز های آموزشی را داریم که به دنبال ایجاد این باشگاه با توجه به شور و شوق جوانان منطقه در خصوص پروازهای با هواپیماهای کوچک هستیم
 مدیر فرودگاه لامرد از همراهی همه مسئولین تشکر و قدردانی نمود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۳
0
تبریک از این جهت که از این به بعد پرواز حجاج از لارستان هم انجام می شود...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۳
0
وقتی فرودگاه لارستان وعسلویه است که از فرودگاه لامرد مسافرت میکند