کد خبر: ۶۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۱ آذر ۱۳۹۳

بانوی قهرمانی که در حیاط منزلش تمرین می کند!

امیدوارم با مهیا شدن شرایط تمرینی بتوانم در رقابت های آینده رکورد بهتری را از خود برجای بگذارم و از عنوان قهرمانی خود دفاع کنم.
به گزارش شیرازه، زینب منصوری در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: مسافت 350 کیلومتری آباده به شیراز باعث شده برای تمرین هر دو هفته یک بار به شیراز سفر کنم و انتظار دارم تا شرایطی برایم فراهم شود تا تمرینات بیشتری را در ورزشگاه حجاب شیراز دنبال کنم.

وی درمورد مسابقات دو صحرا نوردی بانوان کشور که هفته گذشته در اصفهان برگزار شد،افزود : این مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و توانستم با فاصله 700 متری نسبت به نفردوم، قهرمان ایران شوم که این رکورد خوبی است.

منصوری بیان داشت: برای حضوردر این رقابت ها تنها سه هفته در شیراز تمرین کردم که امیدوارم با مهیا شدن شرایط تمرینی بتوانم در رقابت های آینده رکورد بهتری را از خود برجای بگذارم و از عنوان قهرمانی خود دفاع کنم.

این قهرمان کشور ادامه داد:مدیرکل ورزش و جوانان فارس و هیات دو و میدانی این استان اگرچه با کمبود اعتبار رو به رو هستند اما برای سر بلندی ورزشکاران فارس تلاش زیادی دارند که این امر جای تقدیر دارد ضمن اینکه ازعلی مانیزان مربی تیم ملی دو صحرا نوردی که برنامه تمریناتم را تهیه می کند، سپاسگزارم .

وی گفت: اینقدر تلاش می کنم تا به عضویت تیم ملی در آیم چرا که می خواهم در میادین خارجی هم برای کشورم افتخار کسب نمایم و نشان دهم که بانوان ایرانی شایستگی زیادی در تمام عرصه ها دارند
نظرات بینندگان