کد خبر: ۶۵۶۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
رهبری از چه کسی تجلیل کرد؟

آن خانمی که با چادر بر سکوی قهرمانی می‌رود ...

بازی فینال هم انجام شده بود و نوبت به اهدای مدال‌ها رسید؛ اما خبری از ستاره نقره‌ای بازی‌ها نبود. همه داشتند به این تأخیر مشکوک می‌شدند که ...
شیرازه - سرویس فرهنگی؛ رهبر انقلاب در دیدار قهرمانان مسابقات آسیایی و پاراآسیایی بار دیگر تصریح کردند: «آن خانمی که با چادر بر سکوی قهرمانی می‌رود و جوانی که بعد از پیروزی سجده شکر می‌کند، نشان‌دهنده معنویت و استقامت ملت در مقابل سعی دستگاههای تبلیغاتی برای دین زدایی است»

بازی فینال هم انجام شده بود و نوبت به اهدای مدال‌ها رسید؛ اما خبری از ستاره نقره‌ای بازی‌ها نبود. همه داشتند به این تأخیر مشکوک می‌شدند که ناگاه فلش دوربین‌ها نه برای ثبت مقام دومی که برای ثبت نوع پوشش بانوی ایرانی بی‌وقفه درخشیدند. اگرچه این پوشش به مذاق رسانه‌های معلوم‌الحال معاند خوش نیامد ولی سانسورها کارساز نبود و فرهنگ و هویت اسلامی- ایرانی در جهان طنین‌انداز شد.

به گمانم دقیقش می‌شود ۱۴ تیرماه سال پیش، که «سمیه حیدری» کوراش کار در وزن ۵۷ کیلوگرم در فینال بازی‌های آسیایی داخل سالن کره جنوبی اگرچه به حریف ازبکستانی خود باخت ولی موفق به کسب مدال نقره شد. با تأخیر به روی سکو رفت نه برای اینکه بر خلاف قوانین عمل کرده باشد باورش تأسف‌بار است ولی با تأخیر به روی سکو رفت چون باید مسئولینش را برای انتخاب پوشش چادر متقاعد می‌کرد! بانوی قهرمان ایران با پوشش چادر با افتخار به روی سکو رفت.

«آن خانمی که با چادر بر روی سکوی قهرمانی می‌رود» در توضیح اقدامش تأکید کرد: بنا بر پیام رهبر عزیزم که فرمودند با حفظ کرامت اسلامی با موفقیت به مقام بالا برسید، من هم در آن رقابت‌ها دوست داشتم به‌عنوان یک زن ایرانی حجاب کشورم را به دنیا نشان دهم و ثابت کنم که باحجاب بودن مانع پیشرفت نمی‌شود.

«آن خانمی که با چادر بر روی سکوی قهرمانی می‌رود» با تمام موانع ایجادشده از سوی فدراسیون عزمش را برای قهرمانی جزم کرد و چندی نگذشت که به مقام سومی جهان نیز نائل شد و این بار نیز برای گرفتن مدال با چادر به روی سکو رفت.

«آن خانمی که با چادر بر روی سکوی قهرمانی می‌رود» او که به تعبیر رهبری «نشان‌دهنده معنویت و استقامت ملت در مقابل سعی دستگاه‌های تبلیغاتی برای دین زدایی است»؛ نه‌تنها از طرف مربیان و مسئولینش مورد تشویق و حمایت قرار نگرفت و بلکه حتی نامه نوشتند که نمی‌دانسته نباید با چادر بیاید! به‌ظاهر برای جهانیان پیام این بانوی قهرمان جالب‌توجه بود ولی برای فدراسیون مربوطه و مسئولان منورالفکرش قهرمانی با چادر کسر شأن تلقی شد و ... کار به‌جایی کشید که قهرمانی جهان نیز به چشمشان نیامد و سمیه حیدری حتی از مسابقات کشوری نیز حذف شد!

کاش مسئولین ورزش آن‌قدر که به روحیه حساس ورزشکارانی که حتی بردهای کوچکشان را باید در خواب دید، حساس هستند به قهرمانان واقعی نه پوشالی توجه داشتند. چراکه: «منش و رفتار ورزشکار، بعد از قهرمانی، معرف ملت، فرهنگ، شخصیت ملی و همچنین استقامت معنوی ملت ایران است».

و کاش گوش‌ها شنوا باشد که: «در دنیایی که دین‌زدایی و عفت‌زدایی در دستور کار مراکز بین‌المللی و امپراتوری رسانه‌ای جهانی قرار گرفته است و موضوع برهنگی و بی‌عفتی به‌صورت گسترده ترویج می‌شود، نشان دادن مظهر معنویت، به‌وسیله یک جوان ورزشکار ایرانی، درواقع معرفی توانایی ایستادگی معنوی ملت ایران در مقابل این موج عظیم انحرافی در جهان است»

 



منبع: نماینده
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
0
اجرش با امام زمان(عج) و فاطمه زهرا (س). خدا خیرش بده.اسلام پیروز است . من عاشق محمدم