کد خبر: ۶۴۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۲۹ آذر ۱۳۹۳

دومین جشنواره استانی شعر وحدت شهرستان خنج فراخوان داد

این جشنواره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خنج، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و انجمن ادبی شهرستان خنج، بهمن ماه 93 برگزار خواهد شد.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه، دومین جشنواره استانی شعر وحدت شهرستان خنج با هدف تقویت روحیه وحدت و همدلی بین جامعه اهل سنت و تشیع استان فارس و همچنین با تجلیل و تقدیر از شاعران خوش ذوق و با استعداد، سعی در توسعه و گسترش فرهنگ شعر و شاعری در استان دارد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خنج، این جشنواره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خنج، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و انجمن ادبی شهرستان خنج در بهمن ماه 93 برگزار خواهد شد.

این جشنواره در دو بخش ویژه ( وحدت ) و آزاد برگزار می شود که  به 3 نفر از برگزیدگان در بخش ویژه وحدت و به 6 نفر از برگزیدگان در بخش آزاد هر کدام ربع سکه بهار آزادی، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و کتاب اهداء خواهد شد.

علاقمندان می توانند با ارسال شعر خود به دبیرخانه جشنواره به آدرس شهرستان خنج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کد پستی: 17358-74431 و یا ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی دبیرخانه جشنواره : khonjvahdat@gmail.com  و نیز ارسال به دورنویس: 52628830 در این جشنواره شرکت نمایند.

مهلت ارسال آثار 20 دی ماه 1393 می باشد. ضمناً هزينه اياب و ذهاب نفرات برگزيده پرداخت ميگردد و به بهترين خوانش در شب اختتاميه جايزه ويژه اي تعلق خواهد گرفت.

لازم به ذكر است استاد بهمني و آقاي طريقي از ميهمانان ويژه كشوري در اين جشنواره مي باشند.

دومین جشنواره استانی شعر وحدت شهرستان خنج فراخوان داد



نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سوزان کریمی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳
0
من تازه فراخوان شعر شما را دیده ام می توانم برای خشنواره شعر وحدت ٰشعر بفرستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳
0
سلام
نتیجه جشنواره کی مشخص می شه...؟