کد خبر: ۶۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۰۳ دی ۱۳۹۳

فرمانده سپاه قیروکارزین: آمار طلاق در قیروکارزین 44 درصد است

بر اساس آمار رسمی منتشر شده آمار طلاق در قیروکارزین 44 درصد است و همچنین قیروکارزین بالاترین سن ازدواج را در بین تمامی شهرستان های فارس را دارد.

به گزارش شیرازه به نقل از پرگون، سرهنگ سید محمود جعفری فرمانده سپاه قیروکارزین در همایش مجمع بسیج شهرستان قیروکارزین در خصوص آثار مخرب و ویران کننده استفاده از ماهواره اظهار داشت: ماهواره یكی از رسانه های قدرتمند ارتباط جمعی به شمار می آید که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، قادر است پیام‌های تصویری را به دورترین نقاط منتقل كند و تعداد بی‌شماری از افراد را در سراسر دنیا مورد خطاب قرار دهد.

وی آثار سوء و مخرب ماهواره را در خانواده ها زنگ خطر بزرگی برای جامعه  دانست و بیان داشت: تاثیر برنامه‌های این ابزار قدرتمند برافكار عمومی و عملكرد آن را بویژه از نظر تربیتی و جامعه پذیری نباید از نظر دور داشت.

جعفری گفت: گذراندن بیش‌تر وقت برای تماشای ماهواره، نشان دهنده علاقه كمتر به مطالعه است و به احتمال زیاد، فرد را تنبل و از نظر روانی، منفعل بار می آورد، فعالیت ذهنی را كند و روح انسان را مسخ می كند.

فرمانده سپاه قیروکارزین در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: ماهواره، مبلّغ پرخاش‌گری و ستیزه‌جویی است و گاه انسان را به ترس از خشونت واقعی مبتلا می سازد بدین معنا كه فرد از جنگ و مبارزه واقعی می‌هراسد؛ تماشای تصویرها و فیلمهای مبتذل، كم كم انسان را معتاد میكند، به گونه ای كه اگر فرد روزی به سراغ ماهواره و عكس‌های مبتذل آن نرود، در زندگی خود احساس كمبود می‌كند و حالت كسالت به او دست میدهد؛ تماشای صحنه‌های مبتذل، ذهن و اندیشه انسان را تسخیر میكند و فردی كه خود را به دیدن اینگونه تصویرها عادت داده است، به كار و فعالیت سازنده اقتصادی بی‌رغبت میشود.

سرهنگ جعفری در ادامه با اشاره به تأثیرات مخرب ماهواره در شهرستان قیروکارزین اظهار داشت: بر اساس آمار رسمی منتشر شده آمار طلاق در قیروکارزین 44 درصد است و همچنین قیروکارزین بالاترین سن ازدواج را در بین تمامی شهرستان های فارس را دارد.

وی گفت: در بررسی های صورت گرفته ماهواره مهمترین عامل این آمار در قیروکارزین است که باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آن انجام دهیم.

برچسب ها: قیروکارزین ، طلاق ، آمار ، پرگون
نظرات بینندگان