کد خبر: ۶۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۰۷ دی ۱۳۹۳
مسئول ستاد انتخاباتی کروبی در سال 88 در لامرد:

اتفاقات سال 88 فتنه بود/ سخنان «آقا» برای ما فصل الخطاب است/ اصلاح طلبان باید حساب خود را از فتنه گران جدا کنند

من کارگزار نظام هستم و قطعا باید قانون را قبول داشته باشم.
به گزارش شیرازه، احمد فرهمند مسئول ستاد انتخاباتی مهدی کروبی در سال 88 در لامرد و از چهره های مطرح اصلاح طلب این شهرستان جنوبی در استان فارس در گفت و گو با لامرود با اعلام این که فتنه 88 را قطعا قبول دارد گفت: من کارگزار نظام هستم و قطعا باید قانون را قبول داشته باشم؛ چرا که کسی که رای می دهد باید قانون را قبول داشته باشد.

وی افزود: تا زمانی که فردی کاندیدا می شود ما فعالیت می کنیم و از وی حمایت می کنیم. اما پس از پایان برگزاری انتخابات خیلی شرایط فرق می کند و سخنان آقا برای همه ما فصل الخطاب است؛ اما اگر در چارچوب نظام نباشند ما نیستیم حتی اگر از خانواده خودم باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب لامردی در پاسخ به این سوال که چرا پس از فتنه 88 اصلاح طلبان حساب خود را از فتنه گران جدا نکردند، گفت: به این عدم مرزبندی اعتراض دارم و همیشه عنوان کرده ام که اصلاح طلبان باید حسابشان را از جریان فتنه جدا می کردند و به این مرز کشی و خط کشی معتقد هستم.

احمد فرهمند در دوره ریاست جمهوری خاتمی رئیس جمعیت هلال احمر لامرد و بخشدار علامرودشت لامرد بود و پس از پایان کار دولت اصلاحات مجددا به آموزش و پرورش بازگشت و در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به عنوان یکی از اعضای اصلی ستاد تبلیغات انتخاباتی روحانی فعالیت می کرد. وی در حال حاضر به عنوان معاون فرماندار زرین دشت منصوب شده است.
نظرات بینندگان