کد خبر: ۶۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۱۰ دی ۱۳۹۳
سردار طهرانی مقدم در لامرد:

توان موشکی ما غرب را پای میز مذاکره نشاند/ دلخوش به نتایج مذاکرات نباشیم

سردار محمد طهرانی مقدم گفت: حرف رهبری را گوش کنید، دنیا و آخرت تان تامین خواهد شد.

به گزارش شیرازه به نقل از لامرود، سردار محمد طهرانی مقدم از فرماندهان سپاه در نشست بصیرتی حماسه نهم دی ماه در سالن معلم شهر لامرد برگزار شده بود، با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت داخلی استفاده کرد و چشم به خارجی ها نداشت، اظهار کرد: دست ولایت باید همیشه قوی باشد و اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی به توان موشکی و قدرت بازدارندگی نظام است.


 

وی افزود: اگر توان موشکی ایران نبود گروه 5+1 که معادل کل دنیا می شود پای میز مذاکره برای شنیدن حرف های منطقی ما نمی نشست، ما نباید منتظر و دلخوش نتیجه مذاکرات باشیم.

 

برادر شهید حسن طهرانی مقدم اضافه کرد: رمز موفقیت تنها در تبعیت از رهبر معظم انقلاب خلاصه می شود و اگر حرف رهبری را گوش دهیم، دنیا و آخرت ما تامین خواهد بود.


یادگار هشت سال دفاع مقدس خطاب به جوانان نیز گفت: علم تنها در خواندن و نوشتن خلاصه نمی شود و باید در کنار این موضوع، در مسیر درست قرار داشت و همت و غیرت دینی و ملی داشته باشید.


طهرانی مقدم با بیان اینکه مسجد آغازگر سیر سلوک پدر موشکی ایران بود، ابراز کرد: مسجد در تربیت نیروی های انقلابی تاثیر انکار نشدنی دارد و باید شرایط را برای حضور جوانان در مساجد مهیا کرد.


وی به حماسه نهم دی ماه اشاره کرد و گفت: علیه انقلاب شکوهمند اسلامی توطئه ها و فتنه های مختلفی صورت گرفته است و دشمن هر زمان که احساس کرده ایران در موضع ضعف قرار دارد به دنبال ضربه زدن به آن برآمده است.


طهرانی مقدم با بیان اینکه هدف قرار دادن ارزش ها و یاران اصیل انقلاب و همچنین ولایت فقیه هدف اصلی فتنه در سال 88 بود، خاطر نشان کرد: سه طیف در بروز این فتنه دخیل بودند؛ کسانی که طراح و نقش اصلی آن را داشتند، افرادی که مجری آن در کشور شدند و کسانی که چشمشان را بر روی این فتنه بستند.


یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه فتنه گران در ماه های آخر جریان فتنه دچار توهم اینکه کار به پایان رسیده، دست به هتک حرمت به سید الشهدا و حریم شکنی زدند، گفت: حماسه عظیم ملت در نهم دی، خودجوش و مردمی است و به هیچ جریان و گروهی وابسته نیست.



وی اضافه کرد: مردمی که با بصیرت، شناخت ارزش ها و دشمن شناسی، حضور در عرصه مجاهدانه، وقت شناسی، ولایت مدار، عاشق ارزش ها و انقلاب و عاشق سید و سالار شهیدان دست به این حماسه ملی زدند.


طهرانی مقدم خاطر نشان کرد: هرچه داریم از رهبری های خردمندانه مقام معظم رهبری است و عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی تنها از عزت رهبر عزیز است. 

 

وی همچنین به بیان خاطره ای نهم دی ماه سال 88 پرداخت و گفت: در ایام فتنه سال 88 یک روز در منزل بودم که آیت الله اختری، رئیس مجمع جهانی اهل بیت با من تماس گرفت و از من خواست تا به دفترشان بروم. البته باید اشاره کنم که ما یک مجموعه فرهنگی به نام بنیاد فرهنگی "صبح قریب" داریم که  رئیس هیئت امنای آن آقای اختری هستند. وقتی خدمت آقای اختری رسیدم دیدم بسیار ناراحت  است و به من گفت: آقای مقدم ما می خواهیم کفن بپوشیم و به خیابانها بیاییم، شما هم دوستان و اطرافیانتان را بیاورید . ما دیگر نمی توانیم شاهد این باشیم که به خط قرمز ما تعرض شود و ولایت فقیه و اصول اساسی انقلاب و ارزشهای عاشورا زیر سوال برود. ما هم به اتفاق حاج حسن شروع کردیم به برنامه ریزی فرهنگی برای متشکل کردن جوانان و دوستان و دقیاقا چند روز بعد، با حادثه هتک حرمت عاشورا مواجه شدیم و متعاقب آن حماسه مردمی و میلیونی نه دی اتفاق افتاد.


حاج حسن هم یکی از اعضای مجموعه فرهنگی ما بود و این مجموعه را پشتیبانی می کرد. حسن یکی از فعالان این مجموعه به حساب می آمد. در راه پیمایی نه دی هم حاج حسن با تمام اعضای خانواده شرکت کرد و اتفاقا در اطراف میدان انقلاب غرفه هایی زده بودیم و با پخش نشریه ای به آگاه سازی نسبت به ماهیت فتنه گران می پرداختیم. همانطور که گفتم حاج حسن نسبت به مسائلی که اصل نظام و ولایت فقیه را به خطر می انداخت مقابله می کرد.

نظرات بینندگان