کد خبر: ۶۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

رئیس تاکسیرانی مرودشت: مرودشت مثل واتیکان است

به منظور نهادینه کردن فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی به جای خودروهای شخصی، روز 18 بهمن را روز بدون خودروی شخصی در مرودشت قرار داده ایم

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  مرودشت نا، سیامک حیدری رییس تاکسیرانی مرودشت در یک نشست خبری به تشریح عملکرد های سازمان تاکسیرانی و برنامه های این نهاد در دهه فجر پرداخت.

سیامک حیدری بیان کرد: به منظور نهادینه کردن فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی به جای خودروهای شخصی، روز 18 بهمن را روز بدون خودروی شخصی در مرودشت قرار داده ایم که در این روز مردم می توانند به جای استفاده از خودروهای شخصی از تاکسی ها استفاده نمایند و حذف یک خودروی شخصی یعنی کاهش ترافیک در شهر که کاهش آلودگی هوا را نیز در پی دارد.

وی افزود: جایگاه مرودشت مانند جایگاه واتیکان در ایتالیا است و مرودشت با دارا بودن تخت جمشید و نقش رستم و ... یک شهر توریستی است که این می طلبد هم مردم و هم رانندگان تاکسی در این شهر با اخلاق خود پذیرای توریست ها باشند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های ما در تاکسیرانی دسترسی عموم مردم در هر نقطه ای از شهر به تاکسی است و به همین منظور در این هفته افتتاح خط تاکسی از ابتدای خیابان گلستان تا کمیته امداد امام خمینی را در پیش داریم و برای ایجاد این خط، از طریق سامانه پیامکی یک نظرسنجی انجام گرفت که مردم از این طرح استقبال به عمل آوردند.

وی در پاسخ به یکی از خبرنگاران، در رابطه با کاهش تخلفات عنوان کرد: از نظر ما هر شهروند یک بازرس محسوب می شود و ما نیز اقدام به تجهیز و تکمیل گشت های نظارتی تاکسیرانی مرودشت نمودیم و یک سامانه پیامکی برای اعلام نظرات، پیشنهادت و انتقادات در اختیار مردم قرار دادیم که شماره آن 3000252223 می باشد.

نظرات بینندگان