کد خبر: ۶۶۸۱۰
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
آئین تودیع و معارفه مدیرکل صداو سیمای فارس برگزار شد؛

کشفی بازنشسته شد/ سهرابی سکان رسانه ملی استان را در دست گرفت

نکته جالب توجه این تودیع و معارفه عدم حضور مسئولین ارشد فارس در مراسم بود به طوری که اعضای شورای تامین و امام جمعه شیراز هم نماینده های خود را به این مراسم فرستاده بودند و از نمایندگان مجلس تنها احمدرضا دستغیب حضور داشت.
به گزارش شیرازه، آئین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان فارس با حضور معاون مجلس و امور سازمان‌های صدا و سیما پیش از ظهر امروز برگزار و «سید تقی سهرابی» به عنوان مدیرکل صدا و سیمای فارس معرفی شد. نکته جالب توجه این تودیع و معارفه عدم حضور مسئولین ارشد فارس در مراسم بود به طوری که اعضای شورای تامین و امام جمعه شیراز هم نماینده های خود را به این مراسم فرستاده بودند و از نمایندگان مجلس تنها احمدرضا دستغیب حضور داشت.



پاسخگوی تمام امور صدا و سیما در 4 سال گذشته هستم

محمدباقر کشفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان فارس در این مراسم با تأکید بر اینکه در صدا و سیمای مرکز استان فارس بنا بر تولید و ارائه برنامه‌های با کیفیت بوده تا وقت مردم و بیت‌المال هدر نرود اظهار داشت: پاسخگوی تمام امور مربوط به این 4 سال و نیم حضورم در مرکز صدا و سیمای استان هستم.


اقدامات صدا و سیمای فارس قابل تقدیر است

حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی، امام جمعه موقت شیراز، نیز در این آئین با بیان اینکه عمر مفید خدمت در هر عرصه 4 سال است، اظهار داشت: در مدت حضور آقای کشفی برنامه‌های تولیدی صدا و سیمای مرکز استان فارس از نظر کمی و کیفی ارتقا یافته و این مرکز در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، تحکیم خانواده، ورزشی و غیره برنامه‌های ارزنده‌ای را تولید و به مردم عرضه کرده که قابل تقدیر است.

صدا و سیمای فارس در بسیاری از بخش ها در کشور پیشتاز است
جوانشیر کدخداپور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت:  استان فارس در عرصه رسانه به ویژه صداو سیما در کشور جایگاه ویژه و منحصر به فردی دارد که شبکه استانی فارس در این زمینه رسالت مهمی بر عهده دارد.
این مقام سیاسی در استان عنوان کرد: امروز صدا و سیمای فارس در بسیاری از بخش ها در کشور پیشتاز است که حفظ این جایگاه تلاش و همت مضاعفی را می طلبد.
وی افزود: با توجه به ظرفیت های استان فارس در بخش های مختلف، شبکه استانی باید در معرفی و استفاده مطلوب از پتانسیل ها، تلاش کند.

مرکز فارس در حوزه فنی از مراکز پیشرو محسوب می شود
 مقدم معاون امور مجلس و استان های رسانه ملی هم گفت: دستاوردهای مرکز صدا وسیمار فارس، تنها گوشه ای از خلاقیت ها و ابتکارات کارشناسان و مهندسان مرکز فارس است.
حجت الاسلام موسوی مقدم با اشاره به تحریم ها و مشکلات موجود در تهیه برخی قطعات و تجهیزات صوت و تصویر در کشور، طرح ها و ابتکارات فنی مرکز فارس را امیدوار کننده خواند و افزود: برخی طرح هایی که امروز در مرکز فارس به بهره برداری رسید طرح های ملی است که در این مرکز مراحل تحقیقاتی، تولیدی و آزمایشی را گذرانده است و بعد از این به عنوان طرح ملی در کشور استفاده می شود.
معاون امور مجلس و استان های رسانه ملی با بیان این که مرکز فارس در حوزه فنی از مراکز پیشرو در حوزه فنی در کشور است گفت: با بهره برداری از این طرح ها و بویژه ابتکارات بومی این مرکز، بسیاری از موانع و کارهای مقدماتی انجام شده و از این پس سرعت پیشرفت چند برابر خواهد شد.

در پایان این مراسم از زحمات محمدباقر کشفی تقدیر و حکم انتصاب سیدتقی سهرابی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای استان فارس تقدیم وی شد.


سید تقی سهرابی که دارای مدرک کارشناسی ارشد ارتباطات است پیش از این مشاور رئیس سازمان و مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما بوده ‌و سابقه بیش از دو دهه فعالیت در بخش‌های مختلف صدا و سیما در تهران و مراکز استان‌ها دارد.


صدا و سیمای فارس در چند وقت اخیر بارها در قالب برنامه های متفاوت به تعریف و تمجید از کشفی پرداخت به طوری که در دو هفته اخیر برنامه خوشا شیراز حضور کشفی پررنگ بود. چند شب پیش هم صدا و سیمای فارس با پخش مستند «مهامرد» به زندگی و سوابق کاری کشفی پرداخت تا دین خود را به آقای مدیرکل ادا کند! در کنار سوالات پرشمار مخاطبان، دلسوزان و منتقدان از کشفی، شاید مهمترین سوال این که، صدا و سیمایی که برای هر ثانیه پخش آگهی های بازرگانی و تبلیغاتی میلیون ها تومان پول از مشتریانش اخذ می کند، چرا باید چندین و چند بار مستند تبلیغاتی آقای مدیر را پخش کند؟ گرچه کشفی که میهمان آخرین زنگ حساب شیرازه بود به این سوال به نوعی پاسخ داده بود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
0
خدا رحمتش کنه
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
0
جالبه اینه که آقای مرادی گفته عمر مفید مسئولیت ۴ سال است ولی خود آقای مرادی بیش از چند پست در استان فارس دارد و سالهاست که مسئولیت های مختلف دارد
ناشناس
ROMANIA
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
0
قرار بود برای کشفی فرش قرمز پهن کنن یا ساز و نقاره بزنن و واسونک بخونن.ایشون در طی مدیریتشون بر صدا و سیما خیلی خیلی ضعیف عمل کردنند.
آرش
سوابق این بزرگوار بیان گر ارزشمندیشون هست..پس بی انصافی هست که عملکرد ضعیف رو در شان ایشون مطرح کنیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
0
روزی همه چاپلوسان باشد ..کارهای نمایشی و خودمطرحی همین عواقب رادارد
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
0
شخصا نسبت به عملکرد ایشان انتقاداتی دارم ولی این روش که هرکس رفت بدش بگویند جوانمردانه نیست این انگیزه خدمت را کم می کند
اشكنان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
0
سلام:ضمن عرض خسته نباشيدحضورجناب كشفي،هركس آمده زحمت كشيده ونقص هايي هم داشته، بابت زحماتش متشكريم.