کد خبر: ۶۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۳ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

تقاطعی خطرناک در پاسارگاد + تصاویر

در این نقطه هفته ای چند مورد تصادف به ویژه در هنگام تعطیلی مدارس و ایام نوروز و تابستان به دلیل حضور بی شمار گردشگران رخ می دهد

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد، تقاطع  ورودی مجموعه میراث جهانی پاسارگاد واقع در شهر مادر سلیمان بخش پاسارگاد که می توان گفت پر ترددترین نقطه شهر مادر سلیمان و بخش پاسارگاد می باشد، به دلیل عدم نصب علائم و استانداردهای مناسب به نقطه حادثه خیز تبدیل شده است.

خودروهایی که هم به عنوان شهروندان بخش پاسارگاد و هم به عنوان گردشگران داخلی و خارجی از این تقاطع سه راهه قصد عبور را دارند (بویژه برای افرادی که آشنایی با محل ندارند) به دلیل نبود میدان دید در این نقطه کنترل خود را از دست داده و تصادف می کنند.

در این نقطه هفته ای چند مورد تصادف به ویژه در هنگام تعطیلی مدارس و ایام نوروز و تابستان به دلیل حضور بی شمار گردشگران رخ می دهد که صدمات جرحی و مالی و حتی جانی زیادی به دنبال دارد.

 این نقطه با ایجاد میدان و نصب علائم راهنمایی و رانندگی هر چند موقت، قابل اصلاح است تا مردم منطقه بویژه گردشگران داخلی و خارجی که آشنایی با منطقه ندارند، عبوری بدون خطر داشته باشند.

با توجه به اینکه مجموعه میراث جهانی پاسارگاد در ایام مختلف و به ویژه تعطیلات نوروز میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی می باشد، شایسته است که مسولان امر در ایمن سازی این مسیر تلاشی مضاعف داشته باشند.

نظرات بینندگان