کد خبر: ۶۷۵۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

امام جمعه گله دار: مطهری حداقل به وجدان خود پاسخگو باشد

جا داشت که آقای مطهری در برخورد با بزرگان خصوصاٌ در رابطه با حضرت آیت‌الله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس حریم ها را نگه دارد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، حجت الاسلام محمدرضا خادم امام‌ جمعه شهر گله‌دار در گفتگوی با  عصر مهر اظهار داشت: آنچه مسلم است علی مطهری خود قانون‌گذار است و باید به دنبال قانون باشد اما اتفاقی که در شیراز رخ داد به هیچ وجه مناسب نبود.

امام‌جمعه گله‌دار بیان داشت: وقتی‌که شورای تأمین تشکیل جلسه می‌دهد و دستور داده می‌ دهد که این همایش و سخنرانی به صلاح نیست و در زمان مناسب دیگری برگزار شود نشان می‌دهد که اهمیت این افراد برای شورای تأمین مشخص بوده است.

 

 

حجت الاسلام افزود: از طرفی جناب آقای مطهری بدون یک خبر و به قول وی می‌خواسته کاری کند که سیاسیون را در تنگنا قرار دهد و بدون توجه به تمهیداتی که برای ورود ایشان در فرودگاه در نظر گرفته‌ شده و با تاکسی فرودگاه وارد شهر می‌شود که گویا ایشان دوست داشته است چنین اتفاقی رخ دهد که بتواند از این ماجرا استفاده کند.

امام‌ جمعه شهر گله‌دار تصریح کرد: مسئولان استان، خصوصاٌ نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس تمام تمهیدات را برای اینکه یک استانی بدون دغدغه و بدون تشویش اداره شود به کار گرفته‌ اما متأسفانه جناب آقای مطهری که خود باید قانون‌گذار باشند و قانون را رعایت کنند در این موضوع نه‌ تنها مراعات قانون را نکرده‌اند بلکه با تهمت‌هایی که به نماینده ولی‌فقیه در استان نسبت داده اند جا دارد حداقل برای خود و وجدان خود پاسخگو باشد.

این مسئول گفت: وقتی وی حریم‌ها را می‌شکند مطمئن باشند کسانی که نمی‌توانستند ببینند که این حریم‌ها شکسته شده است ممکن است کار را به‌جایی برسانند که مطمئنأ به ضرر انقلاب و به ضرر فضای آزادی خصوصاٌ آزادی بیان است.

وی افزود: جا داشت که آقای مطهری در برخورد با بزرگان خصوصاٌ در رابطه با حضرت آیت‌الله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس حریم ها را نگه دارد.

امام‌جمعه گله‌دار در پایان صحبت‌های خود اظهار داشت: مطمئنأ اگر ایشان دلسوز انقلاب است این بزرگان دلسوزتر هستند.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
0
حاج آقا شکمت سیره؟ سیر از گرسنه خبر داره؟