کد خبر: ۶۷۸۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۴

اولین مرکز بازی های رایانه ای ایرانی اسلامی در جنوب فارس راه اندازی شد + تصاویر

تولید محتوای فرهنگی، ارائه خدمات اینترنت، بازی‌های رایانه‌ای، آموزش کامپیوتر و آموزش نرم‌افزارهای مختلف (رایانه ای، درسی، دینی و...) از جمله فعالیت این مرکز محسوب می‌شود.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، حجت الاسلام  قاسم صداقت مسئول کانون فرهنکی هنری امام سجاد بیرم در ابتدای این  مراسم ضمن خیرمقدم به حضاربه تشریح فعالیت های کانون و پایگاه این مسجد  پرداخت و گفت: این گیم نت  و کافی نت اسلامی با اعتباری بالغ بر 70 میلیون ریال از محل سازمان بسیج مستضعفین کشور و نیز دبیرخانه کانون های مساجد جذب شده که فضای مجازی پاکی را در کنار سایر فعالیت های فرهنگی، هنری  مسجد در اختیار اعضای این پایگاه مقاومت و کانون فرهنگی فراهم ساخته است.



به نوشته لادستان، وی هدف از راه اندازی این مرکز جهت گذراندن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان ونیز جذب آنها به مسجد، در محیطی فرهنگی و سالم ارائه شده است.

صداقت تصریح کرد: تولید محتوای فرهنگی، ارائه خدمات اینترنت، بازی‌های رایانه‌ای( گیم نت و کافی نت ایرانی اسلامی)، آموزش کامپیوتر و آموزش نرم‌افزارهای مختلف (رایانه ای،درسی،دینی و...) از جمله فعالیت این مرکز محسوب می‌شود.

وی افزود: کارت های هدیه ساعتی استفاده از این مرکز برای دانش آموزان مدارس منطقه بیرم آماده شده که به معلمان پرورشی و قرآنی جهت تشویق دانش آموزان  ارائه خواهد شد.



مجردی مسئول بازرسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان نیز در آیین افتتاح این مرکز ضمن تقدیر از فعالیت ها و  زحمات فرمانده پایگاه و مسول کانون فرهنگی جهت راه اندازی این مرکز، فضای مجازی را یکی از مهمترین ابزار دشمن در عرصه جنگ نرم خواند و اذعان داشت: با وجود اینکه دشمن سعی دارد در عرصه جنگ نرم جوانان را از مساجد دور سازد، راه اندازی این مرکز می تواند به عنوان سنگری برای  مقابله با دشمن در این عرصه فرهنگی باشد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
دوست دار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۴
0
احسنت به بسیجیان بیرم
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۴
0
احسنت.واقعاباعث افتخاريه.خداخيرتون بده.
سلحشور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۴
0
سالم باشید،خداهمه عاشقان عرصه نرم رو حفظ کنه