کد خبر: ۶۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴

کمک 100 میلیون ریالی خیر کازرونی به مردم ستمدیده یمن

یک خیر کازرونی با حضور در کمیته امداد کازرون مبلغ 100 میلیون ریال به مردم مظلوم و ستمدیده یمن کمک کرد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کازرون خبر، مدیر کمیته امداد شهرستان کازرون ضمن تقدیر از حضور مردم در کمک به مردم یمن اظهار داشت: خوشبختانه این بار نیز مردم شهرستان کازرون در صحنه حاضر شده و نوع دوستی خود را به اثبات رساندند.

پرویز شفیعی با اشاره به جنایات رژیم آل‌سعود در یمن و محکوم کردن این جنایات اظهار داشت: در راستای این حملات و به شهادت رسیدندن و زخمی و آواره شدن مردم مظلوم، مسلمان و بی‌دفاع این کشور، کمیته امداد شهرستان کازرون آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های مردم متدین و نوع‌دوست شهرستان اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه در همین راستا اقدام به برپایی پایگاه‌های ثابت و سیار در سطح شهرستان شده است، اضافه کرد: در این زمینه پایگاه‌های کمیته امداد در شهرستان‌کازرون، خشت وکمارج، قائمیه و بالاده آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

مدیر کمیته امداد کازرون همچنین با اشاره به برپایی پایگاه‌هایی در مصلی‌های برگزاری نماز جمعه طی روز گذشته گفت: با برپایی این پایگاه‌ها و بر اساس آمار اولیه تاکنون 120 میلیون ریال کمک نقدی جمع‌آوری شده است.

شفیعی همچنین از مشارکت کارکنان این مدیریت دراین امر خداپسندانه خبر داد و گفت: همچنان نیز دفاتر کمیته امداد در سطح شهرستان‌ها و همچنین مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردم خیر کازرون در حمایت از مردم مظلوم یمن است.

 



نظرات بینندگان