کد خبر: ۶۹۱۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴

بازاریان داراب به رهبر انقلاب نامه نوشتند + متن نامه

بازاریان داراب در نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری مشکلات شهرستان داراب را مطرح کردند.
شیرازه: به گزارش داراب آنلاین، هیئت امنای بازار و بازاریان داراب در نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری که نسخه ای از آن در سفر اخیر رییس جمهور به فارس در اختیار معاون پارلمانی ریاست جمهوری نیز قرار گرفت؛ مشکلات شهرستان داراب را مطرح کردند.

متن نامه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

وَالعصرِ، ان الانسان لَفی خُسر، الا الذین آمنوا و عملوا الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر.

 

محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(دامه ظله العالی)

با سلام و عرض تحیات وافر خدمت رهبر دلسوز و فرزانه انقلاب

احتراماً ؛ با توجه به تأکیدات و فرمایشات حضرتعالی در خصوص مبحث مطالبه گری و پیگیری خواسته ها، نیازها و مشکلات موجود در جامعه و انعکاس آن باستحضار می رساند که شهرستان داراب در جنوب شرق استان فارس مشکلات عدیده و فراوانی را در دل خود جای داده است که گوشه ای از آنها طی مرقومه ذیل تقدیم می شود.

از ابتدای انقلاب بزرگ 57 تا کنون، این اولین مطالبه جدی مردم شهرستان داراب می باشد که متاسفانه برآمده از مشکلات موجود در سطح شهرستان می باشد هر چند که جای دارد از امام جمعه محترم و با اخلاق و با درایت شهرستان داراب جناب حجه الاسلام صادقی که پیگیر خواسته ها و رفع نیازمندی های مردم هستند قدردانی نماییم.

شهرستان داراب با جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر و با دارا بودن حدود 400 روستا از لحاظ زیر ساختهای حوزه درمان فاقد شرایط مطلوبی می باشد و مؤید این مطلب، مراجعه دائمی همشهریان عزیزمان جهت درمان به شهرستانهای دیگر می باشد. کمبود امکانات درمانی در بیمارستان فعلی از یک سو و عدم اجرای پروژه ها و طرحهای درمانی مکمل از سوی دیگر مردم شهرستان داراب را تحت فشار قرار داده و آنها را روانه مراکز درمانی شهرهایی نظیر فسا، جهرم و شیراز می نماید. در این میان، بعلت ازدیاد تردد مردم در شریان راه های قدیمی، فرسوده و تک بانده جهت مراجعه به مراکز درمانی خارج از شهرستان داراب و استفاده از ناوگان فرسوده حمل و نقل و اتوبوسهای فاقد ایمنی لازم، مشکلات موجود مردم را دو چندان نموده است.  باید بعرض برسانیم که اغلب این اتوبوس ها فاقد استانداردهای لازم می باشند و برخی نیز از رده خارج هستند هر چند که دستور حضرتعالی در خصوص تأمین وام با سود اندک جهت نوسازی اتوبوس های مزبور می تواند رانندگان ناوگان حمل و نقل را جهت تعویض اتوبوس های یاد شده یاری نماید.

مسئولین ناوگان حمل و نقل بین جاده ای (شرکت های اتوبوس رانی مستقر در داراب) تغییر و ترمیم و بهسازی اتوبوس های موجود را منوط به تکمیل طرح ترمینال جدید می دانند و اعلام نموده اند تا ترمیــنال جدید به بهـــره برداری نرسد، حـــــذف اتوبوس های اسقاطی و بهینه سازی و نوسازی اتوبوس های موجود امکان پذیر نمی باشد. تکمیل این طرح که می تواند بسیاری از مشکلات موجود را حل نماید علیرغم پیشرفت فیزیکی 70 درصدی همچنان قابل بهره برداری نبوده و با مشکل تأمین اعتبار مواجه است و مراجعات مکرر به مسئولین مربوطه نیز مؤثر واقع نشده و همچنان پاسخ درخور و مناسبی در خصوص دلایل عقب ماندگی این طرح از آنان دریافت نمی شود.

عدم اجرای طرح جاده دو بانده داراب به بندرعباس نیز از دیگر معضلات موجود می باشد و متأسفانه هر روز شاهد وقوع تصادفات شدید در این جاده نا امن می باشیم و آمار و تصاویر موجود دلیل محکمی بر تأیید و تصدیق این موضوع می باشد. متاسفانه علیرغم ترانزیت بودن این محور مواصلاتی و پس از گذشت سالها، این جاده همچنان بصورت تک باند می باشد و پاسخگوی ترافیک بسیار سنگین موجود نبوده و می طلبد تا باند دوم این محور حادثه خیز نیز اجراء و به بهره برداری برسد .

قطعاً همه مردم محروم و دلسوخته شهرستان داراب علی الخصوص بازاریان این شهرستان در انتظار  عنایات و دستورات ویژه حضرتعالی در خصوص رفع مشکلات مطرح شده خواهند ماند.

 از درگاه خداوند منان مسئلت می نماییم، سایه رهبر فرزانه انقلاب همواره مستدام و  ظهور صاحب عصر را نزدیک تر نمایند.

من الله توفیق

هیئت امنای بازار و بازاریان شهرستان داراب

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Brazil
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
چرا بايد وقت شريف حضرت اقا كه متعلق به تمام جهان اسلام است را بگيريم اين مطالبات مربوط به دولت است مشكلات دنياي اسلام خيلي بر دوش اقا سنگيني مي كند تا چنين مطالب جزيي تعجب از امام جمعه
بازاری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
برادر اگه فرماندار داراب که نماینده دولت است در اطاقش رو مردم باز بود کسی مزاحم وقت ارزشمند اقا نمیشد ما کسی از دولت در داراب نداریم که به اقا ومولایما ن پنا ه میبریم جانمان فدای رهبر اگر فرماندار با ما بود از سران فتنه دفاع نمیکرد وبا امام جمعه محترم قهر نبود