کد خبر: ۶۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴

مسن ترین و جوان ترین معلم زرین دشت چه کسانی هستند؟

آیا تا به حال به این نکته توجه کرده اید که مسن ترین معلم که مشغول به درس دادن است متولد چه سالی است و یا اینکه جوان ترین آنان چه کسی است.
به گزارش شیرازه به نقل از زرنوشت، معلمان طلایه داران عرصه تعلیم و تربیت هستند به راستی نمی توان قدر و منزلت و جایگاه معلمان را با سخن  نوشت به طوری که در حدیثی از امام علی(ع) :هرکس به من کلمه ای بیاموزد مرا بنده خود کرده.
آیا تا به حال به این نکته توجه کرده اید که مسن ترین معلم که مشغول به درس دادن است متولد چه سالی است و یا اینکه جوان ترین آنان چه کسی است.
به گزارش زرنوشت طبق آمار اداره آموزش و پرورش شهرستان زرین دشت مسن ترین آنان جناب آقای محمد علی شریعتی با 30 سال سابقه تدریس متولد 1337 و جوان ترین معلم سرکار خانم منیره طاهری با 3 سال سابقه تدریس و متولد 1369 می باشد.

 


جناب آقای شریعتی از سال 65 وارد اداره آموزش و پرورش شدند ابتدا معلم درس ریاضی در روستای دهنو و در سال 66 به شهرپیر منتقل شدند و در آنجا پس از سه سال تدریس در سال 69 به دبیران .


وی از سال 72 به عنوان مدیر مدرسه شهید شریعتی و سلیمانی معرفی و تاکنون مدیریت این مدارس را انجام می دهند.
وی در مورد اولین خاطره تدریسش می گفت که وقتی به مدرسه روستای دهنو رفتم به عنوان معلم ریاضی من 22 سال بیشتر نداشتم به کلاس که وارد شدم دیدم همه دانش آموزان دختر هستند و جالب اینجا بود که 14 یا 15 سالشون بود که جا خوردم ولی با این حال کمی خودم را جمع و جور و شروع به تدریس کردم

 


نظرات بینندگان